Oct 19, 2014

146 – Καὶ οἱ Τοῦρκοι περιμένουν νὰ ξυπνήσῃ ὁ μαρμαρωμένος βασιλιᾶς

146 – Καὶ οἱ Τοῦρκοι περιμένουν νὰ ξυπνήσῃ ὁ μαρμαρωμένος βασιλιᾶς

Οἱ Ἕλληνες εἶναι ἀθάνατοι, οἱ Γραικύλοι θνητοί. Οἱ Ἕλληνες εἶναι οἱ ἀριστοκράτες τοῦ πνεύματος. Οἱ Γραικύλοι εἶναι ὁ ὄχλος τῆς ἀρπαχτῆς γεμᾶτοι μῖσος κατὰ τῶν Φράγκων, τῶν Ἑβραίων, τῶν Τούρκων καὶ κατὰ τῶν ἑαυτῶν τους. Οἱ Γραικύλοι εἶναι ἡ ντροπὴ τοῦ Ἑλληνισμοῦ, εἶναι οἱ γάϊδαροι τῆς Ἀκροπόλεως. Ὁ Ἑβραῖος Χριστὸς δὲν ἐχρησιμοποίησε, γιὰ νὰ ἐκφρασθῇ μέσῳ τῆς Ἁγίας Γραφῆς, τὴν διάλεκτό του, τὰ ἀραμαϊκά. Ἐχρησιμοποίησε τὴν θεϊκὴ γλῶσσα τῶν ἑλληνικῶν. Ὁ Θεὸς τῶν Ἑλλήνων, ὁ Θεὸς τοῦ φωτός, ὁ παγκοσμιστὴς τοῦ ἑλληνισμοῦ, ὁ Ἀλέξανδρος, ὡς Πέρσης βασιλεύς, ἐτοίμασε, μέσῳ τῆς ἐλεύσεως τοῦ ἑλληνοεμπνευσμένου Χριστοῦ τὸν Ἅγιο Ἰωάννη Βατάτζη, ὡς μαρμαρωμένο βασιλιᾶ. Αὐτὸν περιμένουν σήμερα οἱ Τοῦρκοι Ἀλεβῆδες, διότι, ὅπως ἔγραψα τὸ 1992, στὸ ἱστορικὸ περιοδικὸ «Τότε» (τεῦχος 39), «οἱ καλύτεροι Ἕλληνες εἶναι οἱ Τοῦρκοι».

Στὴν μελέτη μου στὸ «Τρίτο Μάτι»,(τεῦχος 153, Ἰουλίου 2007), ποὺ ἔφερε τὸν τίτλο, «Οἱ θρῦλοι τοῦ Μαρμαρωμένου Βασιλιᾶ καὶ τῆς Κόκκινης Μηλιᾶς», ἀπεδείκνυα ὅτι οἱ Τοῦρκοι ἐπίστευαν, ὡς οὐσιαστικὰ Ἕλληνες ποὺ ἦσαν, στοὺς ἴδιους θρύλους, στὸν Μαρμαρωμένο Βασιλιᾶ καὶ στὴν Κόκκινη Μηλιᾶ, ἀκόμη καὶ στὴν προφητεία τῶν τριῶν τρίτων τοῦ Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ. Ἔγραφα: «Μαρμαρωμένος Βασιλιᾶς καὶ Κόκκινη Μηλιᾶ εἶναι ἔννοιες ἀλληλένδετες ποὺ ἀφοροῦν καὶ ἐμπλέκουν Ἕλληνες καὶ Τούρκους σὲ τέτοιο βαθμὸ ποὺ τελικὰ δύσκολα διακρίνουμε ποῖος εἶναι ὁ Ἕλληνας καὶ ποῖος ὁ Τοῦρκος. Ἡ προσπάθεια τῶν ἐθνικιστῶν ἑκατέρωθεν νὰ χρησιμοποιήσουν τὸν μῦθο σὲ ἕναν ἀνύπαρκτο τουρκοελληνικὸ πόλεμο πολιτισμῶν, ἐξυπηρετεῖ τὰ συμφέροντα τῶν Δυτικῶν τοῦ διαίρει καὶ βασίλευε γιὰ τὸν ἀποκλειστικὸ ἔλεγχο τῶν ἀγωγῶν πετρελαίου».

Οἱ Τοῦρκοι σήμερα γνωρίζουν κάλλιστα ὅτι ἡ χώρα τους θὰ διαμελισθῆ (προφητεία τοῦ Κοσμᾶ) ὅτι ὁ Μαρμαρωμένος Βασιλιᾶς θὰ ξυπνήσῃ ὅταν κατέβῃ ὁ Μόσκοβος καὶ θὰ ἐπαναφέρη τὸ Βυζάντιο στὰ χέρια τῶν Ἑλληνωρθοδόξων καὶ Ἀλεβηδῶν καὶ προσδοκοῦν τὴν ἀναγέννηση αὐτή. Γνωρίζουν, ὅπως καὶ ὁλόκληρη ἡ Οἰκουμένη, πλὴν τῶν Γραικύλων, ὅτι ἡ ἑλληνικὴ πολυτονικὴ γλῶσσα τοῦ Εὐαγγελίου (κακῶς ὀνομαζομένη ἀρχαία) θὰ γίνῃ ἡ γλῶσσα τοῦ σύμπαντος. Ὁ Ἠσαΐας Κωνσταντινίδης ἐτοιμάζει βιβλίο γιὰ τὴν γραμματικὴ τῶν ἑλληνικῶν ποὺ τοῦ ἐδίδαξα καὶ ποὺ προβλέπεται νὰ ἐπιβληθοῦν ὡς διεθνῆ γλῶσσα ἀπὸ τὸν Βατάτζη ὅταν ξυπνήσῃ. Πέραν τοῦ παντουρκισμοῦ καὶ τοῦ πανσλαυϊσμοῦ, ὁ Πούτιν, ὅταν παραδώσῃ τὴν Κωνσταντινούπολη στοὺς Ἑλληνωρθοδόξους, στὸ ὄνομα τοῦ Μαρμαρωμένου Βασιλιᾶ Ἰωάννη Βατάτζη (ὁ ἕτερος Μαρμαρωμένος Βασιλιᾶς, ὁ ῥωμαιοκαθολικὸς Παλαιολόγος,  δὲν ἐμπνέει τὸν Πούτιν ἐπειδὴ ὁ Κωνσταντῖνος ΙΑ΄ ἀπεκήρυξε τὴν Ὀρθοδοξία πρὸς χάριν τῆς Οὐνίας), θὰ ἀποδεχθῇ νὰ δώσῃ στὴν ἑλληνικὴ τῆς Πόλης,  τὴν θέση διεθνοῦς γλώσσας, ὡς γλῶσσα τοῦ Εὐαγγελίου.

Ἡ Ῥωσία τοῦ Πούτιν, ἀφοῦ πάρῃ τὴν Κωνσταντινούπολη, θὰ ἐπεκταθῇ καὶ στὴν Βόρειο Ἰνδία, ὅπου πολὺ πρὶν ἀπὸ τὸν Ἀλέξανδρο (βλέπε τὸ βιβλίο μου, «Συγκριτικὴ Ἱστορία Ἑλλάδος-Κίνας», σ. 59-60) ὁ ἑλληνισμὸς καὶ ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα εἶχαν ἐγκατασταθῆ κατὰ μῆκος τοῦ Γάγγη ποταμοῦ μὲ τοὺς Ἀρείους καὶ τὸν θεάνθρωπο Διόνυσο. Νὰ ὑπενθυμίσουμε ὅτι τὴν Βομβάη τὴν εἶχαν ἱδρύσει οἱ Ἕλληνες πρὸ Χριστοῦ ὑπὸ τὴν ὀνομασία Ἑπτανησία. Συνεπῶς εἶναι πρωταρχικῆς σημασίας νὰ ἐκδοθῇ τὸ συντομώτερο δυνατὸν τὸ βιβλίο περὶ πλανητικῶν ἑλληνικῶν .


            Δημήτρης Κιτσίκης                                 19 Ὀκτωβρίου 2014

5 comments:

  1. Εχω αρκετες φορες δηλωσει οτι ειμαι πεζος ανθρωπος και αθεος.
    Παρολα αυτα δεν θα ειμαι απ αυτους που θα γελασω με τις προφητειες, παρολο που αυτες καθολου δεν κολλανε με την αντιληψη μου για τον κοσμο.
    Ειναι αληθεια οτι οταν καποτε πριν απο πολλα χρονια διαβαζα καποιες προφητειες γελαγα, αλλα μετα απο τοσα χρονια επαληθευτηκαν σε πραγματα που κανενας δεν θα περιμενε.
    Ετσι ειδα τους Τουρκους να λεηλατουν την Ελλαδα μεχρι τα Εξαμιλια (Τουρκους ακομη και σημερα καποιοι συγγενεις Ηπειρωτες λενε τους Αλβανους), και τους Αγαρηνους να επιτιθενται στην Ευρωπη ακομη και με μονοξυλα.
    Τοτε δεν καταλαβα πως ηταν δυνατον οι Τουρκοι να λεηλατουν αφου δεν αναφεροταν πολεμος, η πως οι Αραβες θα επιτεθουν στην πολυ ισχυροτερη στρατιωτικα, Ευρωπη.
    Σημερα που βλεπω τους Αλβανους και τους μουσουλμανους να λεηλατουν την χωρα και να κανουν αποβαση με βαρκες στην Ευρωπη, καταλαβαινω.
    Κατι μου λεει βλεποντας τα γεγονοτα στην Συρια και Ιρακ, οτι θα επαληθευτει και μια ακομη που θελει τους Τουρκους μετα απο μια συντομη εποχη μεγαλειου να καταστρεφονται απο τον βασιλια της Περσιας.
    Διαφαινομενη ειναι και η καταληψη απο τους συμμαχους των Ιρανων, Ρωσσους της Κωνσταντινουπολης, που θα ερθουν (ειναι ηδη) σε συγκρουση με τους Δυτικους.
    Τωρα, η αποκαλυψη του Ιωαννη Βατατζη ειναι λιγο περιεργη, αλλα σ αυτα τα θεματα εχω την αποψη οτι πρεπει να περιμενω, γιατι εχω εκπλαγει και στο παρελθον.
    Το θεμα ειναι οτι με την αχρηστια των νεοελληνων μονο απο κωλοφαρδια θα σωθουμε.
    Αν μαλιστα επαληθευτουν και αυτες οι προφητειες, τοτε θα πραγματοποιηθει αυτο που λενε οτι "επεσε απο τον δεκατο οροφο και γλυτωσε και οταν σηκωθηκε βρηκε και πορτοφολι".

    ReplyDelete
  2. Ὡς Σωκρατικὸς καὶ Μαρξιστής-Λενινιστὴς βασίζομαι στὸν ὀρθολογισμὸ τοῦ ἀνθρωπισμοῦ, ὡς Ὁρφικὸς, Ὁμηρικὸς καὶ Ὀρθόδοξος Χριστιανὸς βασίζομαι στὸν μῦθο τοῦ ἡρωϊσμοῦ, ποὺ εἶναι ὁ ὕψιστος οὐρανὸς τῆς ἀληθείας. Ἡ προφητεία ἀνήκει στὴν κατηγορία τοῦ μύθου καὶ ἀποκαλύπτει τὴν ἀλήθεια πέραν τοῦ ὀρθολογισμοῦ. Ὁ ἀπόστολος Παῦλος λέγει στὴν πρὸς Κορινθίους πρώτη ἐπιστολή (ΙΔ’-39), «Ὥστε ἀδελφοί, ζητεῖτε μετὰ ζήλου τὸ προφητεύειν (ζηλοῦτε τὸ προφητεύειν)», ἄνδρες καὶ γυναῖκες. Χωρὶς ὄνειρο ὁ ἄνθρωπος εἶναι μισός. Χωρὶς ὄνειρο οὔτε ἀλήθεια ὑπάρχει οὔτε Ἱστορία.
    Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
  3. Ὀρφικός (ὄχι Ὁρφικός)
    Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
  4. Σὰς καλησπερίζω ἀπὸ τὸ Παρίσι καὶ τολμῶ νὰ προσθέσω δύο-τρεὶς πληροφορίες άπὸ τὰ πρόσφατα διαβάσματά μου, που σχετίζονται ἄμεσα ἴσως με ὁρισμένους συσχετισμούς εὐρισκομένους στην ἀνάρτηση. Προσπαθώντας νὰ μείνω ὅσο τὸ δυνατόν πιστός σὲ αὐτό ποὺ εἶχα διατυπώσει πρὶν λίγο καιρό, δὲν συσχετίζω αὐτά ποὺ θὰ πῷ μέ μιὰ κοσμοθεωρία ἤ ἕνα βιαστικό συμπέρασμα, άλλά ἀπλῶς προσθέτω μερικές πληροφορίες καὶ ἐντυπώσεις.

    Φαίνεται από ὄ,τι βλέπω πὼς πολλές πτυχές ἀπό αὐτό ποὺ λέμε χριστιανική θρησκεία, ἰδίωςἡ ὀρθόδοξη ἐκδοχή της, δὲν ξεκινάει τὸν πρῶτο αἰῶνα μετά Χριστόν ἀλλά τὸν ἕκτο αἰώνα πρὸ Χριστοῦ. Γιὰ πρωτύτερα δὲν ξέρω, καὶ αὑτά ποὺ λέω εἶναι ἀποσπασματικά. Ἐκείνη τὴν ἐποχή δὲν ὺπάρχουν τουρκικά φῦλα στὴ Μικρά Ἀσία, άλλά κυρίως ἰνδοευρωπαϊκά, ἐκτός καὶ ἄν ὐπάρχουν καὶ δὲν τὰ γνωρίζουμε.

    Μόλις ἔστειλα σὲ μιὰ καθηγήτρια ποὺ ἴσως, ἴσως, ἴσως, συνεργαστοῦμε τὴν ὑποψία μου, ὅτι ἡ γέννηση τοῦ θεάτρου στὴν ἀρχαῖα Ἀθήνα σχετίζεται ἄμεσα μὲ τὴ λιτανεία. Ἡ περιγραφή τῆς διονυσιακῆς πομπής ποὺ βρήκα σε κανά δυό τρείς ἱστορικούς θυμίζει πάρα πολὺ ἔντονα τὸν Ἐπιτάφιο τῆς Μεγάλης Παρασκευῆς. Ὁ διθύραμβος, άπὸ τούς ἐξάρχοντες τοῦ ὀποίου ὁ Ἀριστοτέλης βγάζει τὴν τραγῳδία, εἶναι ἴσως χορός,τραγούδι, εκτελεσμένος ἀπό ἀνθρώπους ποὺ ἡγοῦνται τῆς λιτανείας,ὄπως γίνεται στοὺς Ἰνδούς - Χάρε Κρίσνα. Ἑξάρχοντες μήπως εἶναι οἱ διοργανωτές καὶ οἱ πρωτοψάλτες τῆς διονυσιακῆς πομπῆς ; Τί ψέλνουν ; Ξέρουμε ὄτι ὁ Πίνδαρος καὶ ὁ Βακχυλίδης ἔγραψαν διθυράμβους τὸν πέμπτο αἰῶνα γιὰ τὰ Διονύσια, εἶναι δηλαδή τὸ ἁνάλογο τῶν χριστιανῶν ὐμνογράφων, μὲ τὴ διαφορά ὅτι τότε, ὅπως καὶ στοὺς πρώτους χριστιανικούς αἰώνες, γράφονταν ὕμνοι καὶ ἀναγνωριζόταν τὸ θεόπνευστο ἤ σχεδόν θεόπνευστο διαφόρων ποιητῶν, συνήθως ἐκ τῶν ὑστέρων, ἐκ τοῦ ἀποτελέσματος. Δὲν φαίνεται νὰ ὑπῆρχε δόγμα ἡ ἱερά Σύνοδος, αὐτό ὅμως δημιουργούσε ἀστάθεια καὶ συγκρούσεις. Τὸ θέατρο ποὺ πρῶτα εἶναι μέρος γιὰ νὰ βλέπεις καὶ πολύ ἀργότερα τέχνη, ἀν εἶναι ποτέ τέχνη,εἶναι μιὰ προέκταση τῆς λιτανείας, σύμφωνα μὲ τὴν ὐπόθεσή μου, καὶ αὐτό ἐξηγεῖ τὸν χορὸ τῆς τραγῶδίας μὲ τὶς παρόδους, τὰ στάσιμα καὶ τὶς ἐξόδους. Οἱ διθυραμβικοί καὶ τραγικοί άγώνες- δὲν ξέρουμε ἀκόμα μὲ σιγουριά τί εἶναι ὀ τράγος τῆς τραγωδίας - καθιερώνονται πρίν τὴν Ἀθηναἰκή Δημοκρατία ἀπὸ τὸν Πεισίστρατο γιὰ νὰ συμβάλουν στήν ἐνοποίηση τοῦ πληθυσμοῦ.

    Ὅπως καὶ ὁ Σωκράτης,ὁ Χριστός δὲν ἔγραψε τίποτε, καὶ ὅπως ὁ Χριστός, ὸ Σωκράτης ἐκτελέστηκε. Ἑμένα προσωπικά δὲν μοῦ ἀρέσει ὁ πόνος καὶ ὁ θάνατος. Σὲ κανέναν δὲν ἀρέσει. Ἀλλά πρὶν τὸ Σωκράτη καὶ πρὶν τὸν Χριστό ὑπάρχουν πολλά ποὺ θυμίζουν τὴ χριστιανική λατρεία. Οὶ ἀρχαίοι Ἕλληνες πιστεύανε σὲ προφητείες. Παρόλο ποὺ ὸ Διόνυσος βρίσκεται κατονομασμένος σὲ πινακίδες τῆς μυκηναϊκής έποχῆς, οὶ άρχαίοι εἴχανε φαίνεται μιὰν αἴσθηση ὅτι τὸ ρεῦμα αύτό τῆς λαἰκῆς λατρείας ποὺ παίρνει διονυσιακή ἔκφραση ἔρχεται άπὸ τὴν ἀνατολή, ἀφοῦ ὁ Εύριπίδης βάζει τὸν Διόνυσο νὰ ἔρχεται στὴ Θῆβα ἀπὸ τὴ Φρυγία, νομίζω.

    Ὄλα αὐτά εἶναι ἀποσπασματικά καὶ δὲν εναι παρά ένδείξεις,σταγόνα στὸν ώκεανό. Ἡ ἀρχαιογνωσία προϋποθέτει καταρχήν γνώση τῶν ἀρχαίων ἑλληνικῶν. Εἶναι πολὺ αύστηρή έπιστήμη, καὶ θέλει πολλή προσοχή. Τίποτε τὸ μὴ διασταυρωμένο καὶ τὸ βιαστικὸ δὲν μπορεῖ νὰ σταθεῖ.

    ReplyDelete
  5. Πολὺ ἐνδιαφέροντα αὐτὰ ποὺ γράφεις, Κωσταντῆ. Προσυπογράφω.
    Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete