Aug 6, 2015

221 – Ἐθνικὴ ἤ κοινωνικὴ ἐπανάσταση χωρὶς ὅπλα εἶναι ἀδύνατη

221 – Ἐθνικὴ ἤ κοινωνικὴ ἐπανάσταση χωρὶς ὅπλα εἶναι ἀδύνατη

Χωρὶς ὅπλα δύνασαι νὰ ἐπιτύχῃς μεταρρύθμιση ἐντὸς συστήματος. Χωρὶς ὅπλα δύνασαι νὰ ἐπιτύχῃς προσωπικὴ πνευματικὴ ἐπανάσταση στὰ μοναστήρια. Ὅμως μέσα στὴν κοινωνία ἐπανάσταση χωρὶς βία, δηλαδὴ χωρὶς ὅπλα εἶναι ἀπολύτως ἀδύνατη.

Στοὺς πρώτους αἰῶνες μ.Χ. ὁ χριστιανισμὸς ἐπορεύθη χωρὶς βία, συνεπῶς ἀνεπιτυχῶς. Στὸν Δ΄ αἰῶνα ἐνεφανίσθη  ἕνας στρατηγός-αὐτοκράτωρ, ὁ Κωνσταντῖνος, ὁ ὁποῖος γιὰ νὰ ἀποκτήσῃ ἀπόλυτη ἐξουσία κατατροπώνοντας τὸν συναυτοκράτορά του, τὸν Μαξέντιο, τὸ 312, ἀδελφὸ τῆς συζύγου του, ἐχρησιμοποίησε τοὺς χριστιανοὺς ὁπλῖτες του κάνοντάς τους νὰ πιστεύσουν ὅτι εἶχε ἰδῆ τὸν σταυρὸ νὰ τοῦ προστάζῃ νὰ νικήσῃ. Ὁ Κωνσταντῖνος ἀπεκεφάλισε τὸν Μαξέντιο, ἐκάρφωσε τὴν κεφαλή του ἐπάνω σὲ παλοῦκι καὶ τὴν περιέφερε στοὺς δρόμους τῆς Ῥώμης. Ἔκτοτε ἡ χριστιανικὴ ἐκκλησία ἐβασίλευσε ἐπὶ τῆς αὐτοκρατορίας μὲ τὴν βία καὶ...σωστά!

Ὁ ἑβραϊκὸς λαὸς, ὅπως καὶ ὁ ἑλληνικός, ἐθεώρει τὸν ἑαυτό του περιούσιο. (Καὶ οἱ δύο σωστά). Στοὺς νεωτέρους χρόνους ὁ ἑβραϊκὸς λαὸς ἐπέτυχε ἐνῷ ὁ ἑλληνικὸς λαὸς ἀπέτυχε. Γιατί; Διότι ὁ πρῶτος ἔκαμε ἐπανάσταση, χρησιμοποιῶντας βία, σὲ τρεῖς φάσεις:  Πρώτη φάση: Ἐπάνοδος τοῦ λαοῦ στὴν Παλαιστίνη, κυριεύοντάς την μὲ ἔνοπλη τρομοκρατία, μέχρι τὸ 1948. Δεύτερη φάση: Ἐγκαθίδρυση σπαρτιατικοῦ στρατιωτικοῦ σοσιαλισμοῦ μὲ τὰ κιμπούτς, μετὰ τὸ 1948. Τρίτη φάση: Παγκοσμία ἐξάπλωση, μετατρέποντας τὴν τοπικὴ Μεγάλη Ἰδέα τοῦ ἑβραϊκοῦ ἐθνικισμοῦ, ὀνόματι σιωνισμός, σὲ παγκόσμιο σιωνισμό, ἀγκυροβολημένο σὲ μία μεγάλη δύναμη, τὶς ΗΠΑ, ὑπὸ τὴν ὀνομασία ἀγγλοσιωνισμὸ καὶ ὑποχρεωτικὰ συνεργαζόμενο μὲ τὸν καπιταλισμό.

Ἡ ἀντιγραφὴ μοντέλων δὲν εἶναι ποτὲ ἐπιτυχής. Ἡ Ἑλλὰς δὲν δύναται ποτὲ νὰ γίνῃ Δανία, Ἑλβετία ἤ Ἰσραήλ. Πρέπει νὰ οἰκοδομήσῃ τὸ ἰδικό της μοναδικὸ πρότυπο. Ὅμως, μὲ ἀκραία ἐπανάσταση, συνεπῶς, ὑποχρεωτικά, μὲ τὴν βία τῶν ὅπλων.

Τὸ ἑλληνικὸ μοντέλο ποὺ προέτεινα και συνέχισα νὰ προτείνω  σὲ ὅλη μου τὴν σταδιοδρομία εἶναι  πολὺ συγκεκριμένο: Πολιτισμικά: Ἐνδιάμεση Περιοχή καὶ Ἑλληνοτουρκισμός (Βλέπε τὴν διατριβὴ τοῦ Χρήστου Κυπραίου, "The Ideology of Hellenoturkism, from George of Trebizond to Dimitri Kitsikis", Bilgi University, Κωνσταντινούπολη, 2015).  Πολιτικά: Ἑλληνοτουρκικὴ Συνομοσπονδία ὡς νεωτέρα μορφὴ τῆς Βυζαντινωθωμανικῆς (βυζαντινω... μὲ ὠμέγα) Αὐτοκρατορίας. Καθεστωτικά: Ἀπόλυτη μοναρχία, ὁλοκληρωτισμός, ἐθνικομπολσεβικισμός. Γεωπολιτικά: Θάλασσα περιστοιχισμένη μὲ στεριά, δηλαδὴ κράτος τοῦ Αἰγαίου βασισμένο στὴν ἀγγλοσαξωνικὴ θαλασσία δύναμη, τὶς ΗΠΑ καὶ τὸ Ἰσραήλ. Παγκοσμικά: Πολυκεντρικὸ καὶ ὄχι Διπολικὸ  σύστημα Μεγάλων πολιτικῶν Συνόλων, πέραν τῶν ἐθνοκρατῶν, στὸ ὁποῖο θὰ ἐντάσσεται καὶ ἡ Ἑλληνοτουρκικὴ Συνομοσπονδία. Θρησκευτικά: Παλαιοημερολογιτικὴ Ὀρθοδοξία συνδεδεμένη μὲ τὴν Βαλκανικὴ καὶ Ῥωσικὴ Ὀρθοδοξία, συνεργαζομένη μὲ τὸν Ἀλεβισμὸ καὶ τὴν Ἑλληνικὴ (Ἀρχαία) Θρησκεία. Γλωσσικά: Παγκοσμιοποίηση τῆς ἑλληνικῆς πολυτονικῆς παραδοσιακῆς γλώσσας μέσῳ πολιτισμικοῦ ἑλληνικοῦ σιωνισμοῦ, βασισμένη στὴν αὐτονόητη παγκοσμία ἀποδοχὴ ἀπὸ χιλιάδων ἐτῶν τοῦ ἑλληνικοῦ Λόγου. Κοινωνικά: Συνεργασία μὲ τὸ ἑλληνικὸ πλοιοκτητικὸ κεφάλαιο καὶ μέσῳ αὐτοῦ ἐπιρροὴ ἐπὶ τοῦ παγκοσμίου τραπεζικοῦ συστήματος. Ὑπαγωγὴ τοῦ ἑλληνικοῦ ἰδιωτικοῦ κεφαλαίου στὴν πολιτικὴ βούληση χωρὶς ὑπέρμετρες ἐθνικοποιήσεις. Πνευματικὰ καὶ Παιδευτικά: Ἀριστοκρατικὴ πλατωνικὴ παιδεία. Ἰδιωτικὰ Πανεπιστήμια. Ἐξαφάνιση τῶν δημοσίων ὑπαλλήλων καὶ τῶν κλειστῶν ἐπαγγελμάτων. Μετατροπὴ τοῦ ἑλληνοτουρκικοῦ χώρου σὲ παγκόσμιο πνευματικὸ κέντρο, γύρω ἀπὸ τὴν Ἀκρόπολη, τὸ Ἅγιον Ὄρος καὶ τὴν Βασιλεύουσα.

Δημήτρης  Κιτσίκης                                   6 Αὐγούστου 2015





9 comments:

  1. Κε καθηγητα, ειναι θαυμαστο το οραμα σας και αρκετα ρεαλιστικο (αν και θα εφαρμοστει τελικα κουτσουρεμενο).
    Αυτο με το οποιο διαφωνω στην αναλυση σας ειναι ο παραλληλισμος Σπαρτης και κρατους του Ισραηλ.
    Δυστυχως, οσο και να θελει καποιος να δικαιωσει ψυχολογικα τους Εβραιους, αυτοι στηριζονται, δυστυχως, σχεδον αποκλειστικα στην θυματοποιηση (ολοκαυτωμα) και στην επιβολη αισθηματος ενοχης στους Goyim ωστε να συντηρουν οικονoμικα και ηθικα το κρατος τους.
    Δεν μπορει λοιπον να υπαρξει συγκριση με την Λακεδαιμονα η οποια δεν ανεχοταν καν τειχη γυρω απο την πολη της.
    Κατα τα αλλα σας θαυμαζω για την οραματικοτητα σας.

    ReplyDelete
  2. Θαυμάσια... Κατανοητό τό ὅραμα σας ἀλλά ἀρκετά δυτικόφερτο, ἀφοῦ ἔχω τήν αἴσθηση ὅτι στήν πολιτική φιλοσοφία αἰώνων τῆς Ἐνδιάμεσης Περιοχῆς, ὅπου ἡ φτώχεια εἶναι ἀριστοκρατικό ἰδεῶδες, δέν συμπεριλαμβάνεται ἡ ἔννοια τῆς κοινωνικῆς ἐπανάστασης. Ἡ ἐπανάσταση πού προτείνει ὁ Σωκράτης εἶναι τό "γνῶθι σαὐτόν".

    Μπορῶ νά πῶ ὅμως ὅτι τό ἀποδέχομαι ὡς ἐναλλακτική πρόταση ἔναντι τοῦ σημερινοῦ παγκοσμίου ἀδιεξόδου...Δέν συμμερίζομαι βέβαια κάποιους ὑπερφίαλους ὅρους ψυχικῆς ἀναπλήρωσης , π.χ. " περιούσιος λαός", διότι ἀλλοιώνουν τήν κρίση μου, ἀλλά δέν θά κολλήσουμε ἐκεῖ...Κατανοητό ὅτι ἀπευθύνεσθε κυρίως στήν μᾶζα, ἄνευ τῆς ὁποίας ὅπως ἀπέδειξε καί ὁ Εὐάγελος Λεμπέσης κοινωνική ἐπανάστασις εἶναι ἀδύνατος...

    Ἀλλά τό κρίσιμο ζήτημα βρίσκεται ἀλλοῦ καί ὄχι στά ὅπλα πού ὅπως καί ἡ μᾶζα ἀποτελοῦν ἐργαλεῖα. Ἄν ἡ ἰδεολογία πού προτείνετε εἶναι ὁ ἐθνικομπολσεβικισμός, τότε βράσε ὄρυζα...Ἡ ἐπανάσταση - προτοῦ γίνει ἡ χρήση ὅπλων - στηρίζεται στήν φιλοσοφική σκέψη πού θά καταλήξει σέ ἰδεολογία, ἡ ὁποία εἶναι καί ἡ ἀφετηρία της. Ἀλλιῶς τά ὅπλα ἀποδεικνύονται εἴτε νεροπίστολα εἴτε γυρνᾶνε μπούμερανγκ...

    Στήν πρόταση σας λέτε " Καθεστωτικά: Ἀπόλυτη μοναρχία, ὁλοκληρωτισμός, ἐθνικομπολσεβικισμός." Οἱ δύο πρῶτοι ὅροι εἶναι κατανοητοί καί συζητήσιμοι, ὁ τρίτος, δηλαδή ὁ τοῦ ἐθνικομπολσεβικισμοῦ γιά μένα εἶναι σκέτη θολούρα, ἀναπαραγωγή καί εἴσοδος ἀπό τήν πίσω πόρτα ἀνεπαρκῶν, γιά τό σημερινό διεθνές ἀδιέξοδο, ἰδεολογημάτων...Τέτοιου εἴδους ἰδεολογίες ἐξυπηρετοῦν τούς νῦν κρατοῦντες γιά τούς ὁποίους, ὡς γνωστόν, πρόκειται νά ἀνεγερθῇ ὁ λόφος τῶν διεφθαρμένων...

    ReplyDelete
  3. Θελω να πω καλο ειναι να μην επικεντρωνετε αποκλειστικα την κριτικη σας σε Σημιτη, Σαμαρα, Βενιζελο και εσχατως Τσιπρα...μην ωραιοποιειτε και προβαλλετε ( ουτε καν ως λυση αναγκης) πιστα δειγματα ελλαδισμου , χειραποσκευες των μεχρι σημερα κομματων εξουσιας, οπως η ΧΑ και το ''Κ''ΚΕ, διοτι ειναι σαν να βαδιζετε οικειοθελως προς τον λοφο των διεφθαρμενων ...οχι για καποιον υγιεινο περιπατο

    ReplyDelete
  4. Ζαρατοῦστρα, ἡ ἔκφραση "ἐθνικομπολσεβικισμός" ὡς "θολοῦρα",εἶναι τοῦ 1920, δὲν εἶναι ἰδικὴ μου, ὅπως τὸ ἔχω ἐπανειλημμένως ἐπισημάνει καὶ βασικὰ εἶναι φασισμὸς χωρὶς ἀντικομμουνισμό. Ἐγὼ ἠσπάσθην τὸν ἐθνικομπολσεβικισμὸ ὡς προσπάθεια συνεργασίας τῶν δύο ἐπαναστατικῶν κινημάτων κατὰ τοῦ "δημοκρατικοῦ τόξου", δηλαδὴ τοῦ φιλελευθερισμοῦ, συνεργασίας κομμουνισμοῦ-φασισμοῦ γιὰ νὰ ἐξορκίσω τὴν τρέλλα τοῦ ἀντιφασισμοῦ καὶ τοῦ ἀντικομμουνισμοῦ ποὺ ἀποτρέπει κἀθε συνεργασία τῶν δύο ἐπαναστατικῶν ἰδεολογιῶν κατὰ τοῦ κοινοῦ ἐχθροῦ. Προτεραιότητα εἶναι ἡ ἦττα τοῦ φιλελευθερισμοῦ καὶ μετὰ βλέπουμε. Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
  5. Προτοῦ ὅμως ἀποφανθῇ κανεὶς γιὰ τὸν ἐθνικομπολσεβικισμό, καλὸ εἶναι νὰ ἔχῃ διαβάσει τὸ βιβλίο μου "Ὁ ἐθνικομπολσεβικισμός", Δημήτρης Κιτσίκης.

    ReplyDelete
  6. Εγω δεν μπορω να αποφανθω για τον εθνικομπολσεβικισμο. Μπορω ομως φανταζομαι να υποθεσω οτι τα ερωτηματα που τιθενται ειναι σημαντικα για ολους και οτι οι απαντησεις ειναι που διαφερουν. Μπορω να υποθεσω οτι οπλο ειναι πρωτα ενα εργαλειο για την επιβιωση και μετα για την επικρατηση. Μπορω να υποθεσω οτι επιβιωση χωρις οπλα καθισταται αδυνατη χωρις μια κοινωνια που δεν ειναι απλως ενα εποικοδομημα, μια ασταθης κατασκευη, ενας Πτυργος της Βαβελ πανω σε μια ερημο απο ενστικτα και πετρες.

    Και ομως η κοινωνια δεν ειναι κατι το επικτητο αλλα το φυσικο. Η Ρωμη, και η δευτερη Ρωμη μαζι δεν επεσαν ποτε. Αυτη ειναι η βυζαντινη αυτοκρατορια και ειναι παγκοσμια.

    ReplyDelete
  7. ελπίζω κάποιος ταγός να ακολουθήσει τις ιδέες σας ..

    ReplyDelete
  8. Ἐπειδὴ εἶναι ἀδύνατον σὲ μία χώρα τόσο διεφθαρμένη ὅσο εἶναι ἡ ἑλληνικὴ κοινωνία νὰ εὑρεθοῦν ἀρκετοὶ ἐλεγκτὲς γιὰ νὰ πατάξουν κρούσματα φοροδιαφυγῆς ὅπως αὐτὸ ποὺ ἀπεκαλύφθη στὸν ἀρχαιολογικὸ χῶρο τῆς Κνωσοῦ ἤ τὰ κρούσματα ληστείας τῶν τουριστῶν ἀπὸ τοὺς ταξιτζῆδες, ὁ μόνος τρόπος εἶναι ὁ παραδειγματισμός ποὺ δύναται νὰ ἐπιβληθῇ μόνον ἀπὸ ὁλοκληρωτικὸ καὶ ὄχι κοινοβουλευτικὸ καθεστώς: Ἐπιβολὴ τῆς ποινῆς θανάτου καὶ ἄμεση, μέσα σὲ εἰκοσιτετράωρα, ἐκτέλεση τῆς θανατικῆς ποινῆς στὸν ἀσχημονοῦντα φύλακα ἀρχαιολογικοῦ χώρου ἤ τοῦ ὁδηγοῦ ταξί. Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
  9. http://lofos.info/pythas/klopip.html

    Επανάσταση χωρίς όπλα .

    ReplyDelete