Jul 21, 2014

124 - Ὁ ἐπαναστάτης δὲν ἀπολογεῖται

124 - Ὁ ἐπαναστάτης δὲν ἀπολογεῖται

Ὁ Νῖκος Μαζιώτης σωστὰ  ἐδήλωσε, ὅπως ὁ Λένιν, "ἐπάγγελμα ἐπαναστάτης", καὶ ὅτι ὁ ἐπαναστάτης δὲν ἀπολογεῖται. Λανθασμένα ὅμως ἐζήτησε νὰ μάθῃ τί γνώμην ἔχουν γι’ αὐτὸν τὰ ΜΜΕ. Τὸν πληροφοροῦμε, ἄν καὶ τὸ γνωρίζει κάλλιστα, ὅτι τὰ ΜΜΕ εἶναι ἡ ντροπὴ γιὰ κάθε σκεπτόμενο Ἕλληνα. Τελευταῖο παράδειγμα, ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖο ἐκάλυψαν τὴν κατάρριψη τοῦ Μαλαισιανοῦ ἀεροπλάνου στὸν οὐρανὸ τῆς Οὐκρανίας. Ἐπαρουσίασαν  ξανὰ καὶ ξανά, μετὰ φορτικότητος, τὴν ἐκδοχὴ τοῦ ναζιστικοῦ καθεστῶτος τοῦ Κιέβου καὶ τῶν Δυτικῶν του ὑποστηρικτῶν καὶ σχεδὸν καθόλου τὴν ῥωσικὴ ἐκδοχὴ ἡ ὁποία συνοψίζεται οὐσιαστικὰ στὴν προσπάθεια δολοφονίας τοῦ προέδρου Πούτιν, ἡ ὁποία ἀπεφεύχθη ἀπὸ κατάρριψη λάθους ἀεροσκάφους. Ἄν θέλῃ νὰ γνωρίζῃ τί ὁ Ἕλλην μή συνταξιοῦχος πολίτης πιστεύει γι’ αὐτόν, εἶναι πῶς δὲν πρέπει νὰ κλαψουρίζῃ σὰν τὸν πρώην βουλευτὴ τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς Στάθη Μπούκουρα.

Εἶμαι υἱὸς τῆς Μπεάτας Κιτσίκη, φεμινιστρίας καὶ κομμουνιστρίας, ποὺ κατεδικάσθη σὲ θάνατο τὸ 1948 ἀπὸ ἔκτακτο στρατιωτικὸ δικαστήριο καὶ ποὺ ποτὲ δὲν ἐδέχθη νὰ ὑπογράψῃ δήλωση μετανοίας. Τὰ παλικάρια οὔτε ἀπολογοῦνται οὔτε μετανοοῦν παρὰ μόνον στὸν ἐξομολογητὴ πνευματικό τους πατέρα ἤ στὸ κομμουνιστικὸ κόμμα.

Ὁ ταξικὸς ἐχθρός, ὅταν κατέχῃ τὴν ἐξουσία, εἴτε τὸ καπιταλιστικὸ εἴτε τὸ σοσιαλιστικό, δὲν θὰ ἔπρεπε κἄν νὰ ζητήσῃ ἀπὸ τὸν ἐπαναστατικό του ἀντίπαλο, εἴτε μὲ βασανιστήρια γιὰ νὰ τὸν κάνῃ συνεργάσιμο, εἴτε μὲ ψυχολογικὴ πίεση, νὰ ἀπολογηθῇ καὶ νὰ μετανοήσῃ. Βασισμένος στοὺς ταξικοὺς νόμους ποὺ ἡ Βουλή του ἔχει ψηφίσει πρέπει νὰ τὸν ἐξοντώσῃ μακριὰ ἀπὸ κάθε ὑποκρισία ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων. Στὸν πόλεμο πυροβολεῖς τὸν ἀντίπαλο, τὸν ὁποῖο ὅμως σέβεσαι. Ὁ στρατηγὸς ντὲ Γκώλ, ὅταν τὸ 1958, ἠθέλησε νὰ φθάσῃ σὲ συμβιβασμὸ μὲ τὸν ἀλγερινὸ ἐχθρό, ἐπρότεινε une paix des braves, δηλαδὴ μία εἰρήνη μεταξὺ  ἴσων ἀντιπάλων, ἀποκαλῶντας τοὺς ἐχθρούς του γενναίους, ὄχι συμμορῖτες ὅπως οἱ ἀντικομμουνιστὲς ἀπεκάλεσαν τοὺς ἀντιπάλους τους στὸν ἑλληνικὸ ἐμφύλιο.

Τὸ κράτος τοῦ Ἰσραὴλ μάχεται κατὰ τῶν Παλαιστινίων, ὅπως καὶ οἱ ἀρχαῖοι Σπαρτιᾶτες κατὰ τῶν Εἱλώτων. Τοὺς σφάζει χωρὶς τύψεις γνωρίζοντας ὅτι ἡ Χαμὰς ποὺ τοὺς ἀντιπροσωπεύει θὰ ἔκαμε τὸ ἴδιο ἐὰν τῆς ἐδίδετο ἡ εὐκαιρία. Κάτι γνωρίζουν οἱ Ἑβραῖοι ἀπὸ τὸ Ὁλοκαύτωμα. Ζητᾶμε ἀπὸ τὰ ΜΜΕ τὸ ἀπολύτως ἀδύνατον: νὰ ἀρνηθοῦν νὰ λένε ψέματα παραιτούμενοι ὅλοι ἀπὸ τὶς θέσεις τους.

Ὁ τρομοκράτης εἶναι πάντα ὁ ἀντίπαλος. Ζητᾶμε ἀπὸ τὸν Μαζιώτη καὶ τοὺς ἀντάρτες  πόλεων νὰ κρατᾶνε τὸ κεφάλι ψηλὰ γιὰ νὰ τοὺς σεβόμεθα, ἔστω καὶ ἐὰν δὲν συμφωνοῦμε μὲ τὸν ἀγῶνα τους. Τὸ πλέον ἀνέντιμο εἶναι νὰ δικάζῃς τὸν ἡττημένο ἑνὸς πολέμου ὅπως αὐτὸ ἔγινε γιὰ πρώτη φορὰ στὴν Ἱστορία (καὶ ἦταν ἡ ἀρχὴ τῆς ἐποχῆς τῆς ὑποκρισίας τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων) μὲ τὴν δίκη τῆς Νυρεμβέργης τὸ 1946. Φαντασθεῖτε ἐὰν οἱ Γερμανοὶ εἶχαν κερδίσει τὸν πόλεμο νὰ εἶχαν δικάσῃ καὶ ἀπαγχονίσῃ τὸν Τσῶρτσιλ, ποὺ καὶ αὐτὸς ἦτο φυσικὰ μέγας ἐγκληματίας.


            Δημήτρης Κιτσίκης                                 21 Ἰουλίου 2014

56 comments:

  1. αληθευει οτι ο μαζιωτης βαζει καροτα στη κωλαρα του οπως και η γκαμπριελα αλλα και ολη η ροζ αριστερα και υπερπροοδος??????

    και ποιος σου ειπε οτι ο μαζιωτης ειναι επαναστατας?
    παρακρατικος φονιας του σοβιετικου καθεστωτος ειναι που τον χρησιμοποιει οπου γουσταρει
    τον εβγαλαν εξω μαζι με τον ξηρο για να καθαρισουν τον κασιδιαρη και αλους χρυσαυγιτες...αντε μαθε να σκεφτεσαι κιτσικη.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νομίζω ότι βρήκα το πραγματικο όνομα του ανωνύμου. Είναι η Γκαμπριέλα.

      Delete
    2. Αχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχα!

      Delete
  2. Κύριε ανώνυμε και κύριοι και κυρίες αναγνώστες και συνεισφέροντες και συνεισφέρουσες σε αυτό το μπλογκ, τα θέματα που φέρνει στην επιφάνεια η τελευταία αυτή ανάρτηση του καθηγητή κου Κιτσίκη είναι τόσο μα τόσο σημαντικά, που θερμοπαρακαλώ να δοθεί η δέουσα προσοχή. Τα θέματα αυτά συνδέοντα άμεσα με αυτά που λέγαμε κάτω από την προηγούμενη ανάρτηση, δηλαδή τη συζήτηση που γινότανε για την τρομοκρατία με τη συνεισφορά του κυρίου Ζαρατούστρα και επίσης με το θέμα της κίνησης και της ακινησίας. Προσοχή, σημαίνει ακινησία. Τσαπατσουλιά, σημαίνει κίνηση, και θα προσπαθήσω να δείξω στη συνέχεια ότι το αστικό καθεστώς είναι πάνω απόλα μια τσαπατσουλιά.

    ReplyDelete
  3. Το θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό, απείρως σοβαρότερο από τα μπάνια του λαού. Τα μπάνια του λαού είναι υπέύθυνα για τις σφαγές που γίνονται αυτή τη στιγμή σε Παλαιστίνη και Ουκρανία, και για τις σφαγές που προηγήθηκαν αρχής γενομένης από τον βομβαρδισμό της Γιουγκοσλαβίας τουλάχιστον. Είμαστε υπεύθυνοι εμείς για αυτό που συμβαίνει και πάνω απόλα υπευθυνοι είναι οι επαναστάτες, αυτοί που στον λόγο τους μπερδεύανε την προσωπική τους ευτυχία και σωτηρία με την αλήθεια. τα μπάνια του λαού είναι υπεύθυνα για την κρίση.Η μισή ανθρωπότητα που παίρνει τον καφέ της στον δυτικό κόσμο είναι υπεύθυνη για τις σφαγές. Τα άθλια υποκείμενα που έχουν το θράσος να συνδυάζουνε καλοπέραση με επαναστατιλίκι είναι οι σφαγείς της ανθρωπότητας. Ο Ομοάμα, ο νεντανιάχου και οι δήμιοι που βρίσκονται στις διαταγές τους είναι μαριονέτες. Ο πραγματικός σφαγέας είναι τα γαμημένα μπάνια του γαμημένου λαού.

    ReplyDelete
  4. Tα λεγόμενα του ''Στόχου" αν δεν απατώμαι στις 17-7-2014 για την οικογένεια σας πως τα σχολιάζετε;

    ReplyDelete
  5. Η ανάρτηση υπαινίσσεται ο Μαζιώτης είναι τραγικός ηθοποιός. Η γαμημένη κοινωνία, ο γαμημένος λαός θέλει θέαμα, και ο Μαζιώτης κάνει ό,τι μπορεί για να του το προσφέρει και να πάρει ένα χειροκροτηματάκι. Σαν τον αρχαίο ηθοποιό που έπαιξε την Ηλέκτρα (υπενθυμίζω ότι οι ηθοποιοί ήταν πάντοτε άνδρες0 και για να δώσει αληθοφάνεια κρατούσε κατά τη διάρκεια του τραγικού θρήνου το αγγείο με τις στάχτες του γιου του που είχε πεθάνει εν ζωή. Είναι πραγματικά οι τελευταίες ημέρες της Πομπηίας. Νομίζω ότι ο Θεοτοκάς αναφέρει κάπου - μπορεί να κάνω λάθος - έναν διπλωματη, Άγγλο ίσως, που είχε ασυλία επί Γερμανικής Κατοχής και χάζευε από το παράθυρό του τις εκτελέσεις Ελλήνων στο Χαιδάρι. Και έλεγε, το άθλιο τομάρι, το γαμημένο κοπρόσκυλο, ότι του αρέσει να βλέπει τους Έλληνες να πεθαίνουνε διότι πεθαίνουνε όμορφα. Αυτό το ρεμάλι, το πνευμα του, δηλαδή,όχι το σώμα του ούτ η ψυχή του, είναι το μόνο υπεύθυνο για το θάνατο των Eλλήνων. Αυτό το κοπρόσκυλο ήτανε ο νους πίσω από τον Β Παγκόσμιο πόλεμο, και ήτανε χίλιες, άπειρες φορές πιο υπεύθυνο από τον Χίτλερ.

    ReplyDelete
  6. Ακόμα και ο Χίτλερ, ή ο Πολ Ποτ, ή ο Αττίλας, ή ο Ιούλιος Καίσαρ, όλοι αυτοί, κάνουνε ό,τι κάνουνε έχοντας κατά νου έναν Θεατή. Ο πόλεμος είναι θρησκευτικός. Για να σε σφάξει ο άλλος πρέπει να έχει έναν θεατή που τον παρατηρεί. Αλλιώς ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙ. Ο Αϊζενστάιν λέει σε ένα βιβλιό για μια σκηνή που έχει γυρίσει, όπου ένας Λευκός Ρώσος δεν μπορεί να σκοτώσει έναν Κόκκινο επειδή ο τελευταίος τον κοιτάζει στα μάτια. Φυσικά τα χρώματα θα μπορούσανε να είναι ανάποδα.

    Ο πόλεμος είναι θρησκευτικός και αφορά το Βλέμμα. Ο άνθρωπος αρνείται ότι αυτός είναι το βλέμμα του Θεού. Αυτή είναι η ρίζα του πολέμου.

    ReplyDelete
  7. Είναι δυνατόν οι πράξεις κάποιου φονταμελταλιστή να έχουν αλτρουϊστικά κίνητρα;

    ReplyDelete
  8. Θεωρητικά, δεν υπάρχουν αλτρουιστικά κίνητρα. Τα κίνητρα είναι εξορισμού εγωιστικά, διότι προοθέτουν χρονική διάιρεση ανάμεσα στην πράξη και την προμελέτη της, ή την πράξη και την εκ των υστέρων ανάγνωσή της. Θεωρητικά, ο εγωισμός είναι η χρονικότητα.

    ReplyDelete
  9. Θεωρητικά, δεν υπάρχουν αλτρουιστικά κίνητρα. Θεωρητικά, ηέννοια του κινήτρου προϋποθέτει διάιρεση ανάμεσα στο πριν και το μέτά. Είτε πριν την πράξη, είτε μετά την πράξη, στην ανάγνωση της πράξης. Το εγώ, θεωρητικά, είναι η χρονικότητα.

    ReplyDelete
  10. Σχετικὰ μὲ τὸν Μαζιώτη καὶ συζητῶντας μὲ πολλοὺς Ἕλληνες πολῖτες τοῦ κρατιδίου ἐξοργισμένοι ἀπὸ τὴν γενικευμένη διαφθορὰ, εἰδικὰ στοὺς ἰατρούς μὲ τὰ φακελάκια, τοὺς ταξιτζῆδες μὲ τὰ πειραγμένα ταξίμετρα καὶ τοὺς ἑστιάτορες ποὺ δὲν δίδουν ἀποδείξεις, ἄκουσα τὴν γενική τους ἀπαίτηση οἱ ἀντάρτες πόλεων νὰ σχηματίσουν ὁμάδες Ῥομπὲν τῶν Δασῶν. Οἱ ὁμάδες αὐτὲς νὰ ἐπεμβαίνουν ἀμέσως καὶ νὰ έκτελοῦν ἐπὶ τόπου τὸν παραβάτη, ἐνώπιον τοῦ κόσμου, ἡμέρα μεσημέρι, γιὰ νὰ παγώσουν ἀπὸ τρόμο τοὺς ὑπολοίπους νὰ μὴν συνεχίσουν νὰ ἐκμεταλλεύονται τοὺς συνανθρώπους τους. Σίγουρα λένε, αὐτοὶ οἱ ἀντάρτες πόλεων θὰ άνεδείχνοντο ἥρωες στὰ μάτια τοῦ κόσμου, ἀντί νὰ στοχεύουν ἀπρόσωπες τράπεζες, κόμματα καὶ προσωπικότητες.
    Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Οπότε οι αντάρτες πόλεων είναι αστυνομικοί και δήμιοι μαζί σε ένα κράτος όπου ισχύει η θανατική ποινή, δεν ισχύει η διάκριση των εξουσιών και το όριο ανάμεσα στους νομοταγείς πολίτες και τους υπόλοιπους είναι η εκτέλεση.

    ReplyDelete
  13. Ἡ διάκριση τῶν τριῶν ἐξουσιῶν τοῦ Μοντεσκιὲ καταδικάζεται ἀπερίφραστα ἀπὸ τὸν Ῥουσσὼ ὡς βαθιὰ ἀντιλαϊκή, ἡ ὁποία περιορίζῃ τὴν λαϊκὴ θέληση. Στὴν διάκριση τῶν ἐξουσιῶν βασίζεται ἡ καπιαλιστικὴ φιλελεύθερη κοινωνία.
    Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
  14. A, μπράβο. Οπότε συμφωνείτε φαντάζομαι ότι η νοοτροπία που μόλις περιγράψατε είναι φασιστική. Και μάλιστα είναι ένα καλό παράδειγμα φασιστικής νοοτροπίας. ΠΡΟΣΟΧΗ. Δεν το λέω σαν βρισιά, αλλά με αντικειμενικότητα.

    Κοινωνιολογικά θα την έλεγα μικροαστική, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

    ReplyDelete
  15. Οἱ προτεινόμενες λύσεις ποὺ ἀκούω γύρω μου γιὰ τὴν ἐξαφάνιση τῶν προαναφερθέντων κατηγοριῶν ἐγκληματιῶν εἶναι οἱ ἑξῆς: 1 -γιὰ τοὺς ταξιτζῖδες νὰ συγκροτηθοῦν δύο μὲ τρεῖς μεγάλες ἰδιωτικὲς ἑταιρεῖες ταξιῶν ποὺ θὰ προσλαμβάνουν ὡς ἡμερομησθίους τοὺς πρώην ταξιτζῆδες ὡς ὁδηγούς ταξιῶν. 2 - Γιὰ τοὺς ἑστιάτορες νὰ ἀπαγορευθῆ μὲ βαρύτατες ποινές, γιὰ τὸν πελάτη πρωτίστως, τὸ φιλοδώρημα, μὲ ἀντάλλαγμα ὁ ἰδιοκτήτης ἑστιατορίου νὰ ὑποχρεώνεται νὰ ἀμείβη καταλλήλως τὸ γκαρσόνι καὶ νὰ μὴν περιμένῃ ἀπὸ τὸν πελάτη νὰ τὸν ἀμείψη. 3 - Ἐπειδὴ θὰ ἦταν πολυέξοδο νὰ εἰσαχθοῦν στὴν Ἑλλάδα κατ'ἀποκλειστικότητα ἰατροὶ ἐκ τοῦ ἐξωτερικοῦ καὶ ἐπειδὴ ἡ μαζικὴ ἐκτέλεση τῶν ντόπιων μαφιόζων ἰατρῶν θὰ ἄδειαζε τὰ νοσοκομεῖα ἀπὸ προσωπικὸ, ὁ μόνος τρόπος μίας ἐνδιαμέσου καταστάσεως μέχρι οἱ ἰατρικὲς σχολὲς νὰ ἐκπαιδεύσουν νέα γενεὰ ἐντίμων ἰατρῶν (κατ'αποκλειστικότητα μοναχῶν μοναστηρίων μὲ χριστιανικὲς ἀρχές), εἶναι ὁ Ἕλλην πολίτης νὰ ἀποφεύγῃ σὰν τὸν διάβολο τὸ λιβάνι τὸν ἰατρὸ καὶ νὰ καταναλώνῃ ὅσα ὀλιγώτερα φάρμακα γίνεται (Ὁ Ἕλλην εἶναι ὁ μεγαλύτερος καταναλωτὴς φαρμάκων στὸν κόσμο).
    Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
  16. Ἡ διάκριση τῶν ἐξουσιῶν δὲν καταδικάζεται μόνον ἀπὸ τὴν φασιστικὴ ἰδεολογία ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὸν μαρξισμὸ λενινισμό. Ἡ ἰδέα εἶναι ὅτι ἡ λαϊκὴ θέληση εἶναι ἑνιαία καὶ δὲν γίνεται νὰ κατατεμνηθῇ σὲ τρία κομμάτια.
    Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
  17. Ὁ Στάλιν δικαίως εἶχε δώσει ἐντολὴ τὸ 1953 στὸν Μπέρια νὰ ἐκτελέσῃ τοὺς ἰατροὺς ποὺ προσεπάθουν νὰ τὸν δολοφονήσουν καὶ ὄχι ἁπλῶς ἐπειδὴ ἦσαν ἑβραῖοι. Ἀλλὰ δὲν ἐπρόφθασε καὶ ἀπεβίωσε καὶ ὁ Μπέρια κατόπιν αὐτοῦ ἐδολοφονήθη.
    Τὸ φιλοδώρημα εἶναι φακελάκι, δηλαδὴ δῶρο. Τὸ δῶρο ἀπαγορεύεται ῥητῶς νὰ δίδεται σὲ δημόσιο ἤ ἰδιωτικὸ λειτουργό. Ὅταν ἤμουν φοιτητὴς στὴν Σορβόννη εἶχα τολμήσει νὰ προσφέρω στὸν καθηγητή μου, τὸν Jean Bérard, μία φιάλη Bénédictine. Μοῦ τὴν ἐπέστρεψε ἐξοργισμένος λέγοντας ὅτι αὐτοὶ οἱ Ἕλληνες ἦσαν ἀδιόρθωτοι, δηλαδὴ μαφιόζοι. Ἡ διαφθορὰ εἶναι ἐγγενὴς στὸν καπιταλισμὸ λόγῳ τῆς προτεραιότητος ποὺ δίδεται στὸ χρῆμα. Ὁ ῥαγιαδισμὸς τοῦ Ἕλληνος ἐμφαίνεται ἀπὸ τὶς ἐκφράσεις εὐγνωμοσύνης ποὺ προσφέρει στὴν "ἀδέκαστη δικαιοσύνη" (ποτὲ ἀδέκαστη) καὶ στὴν ἀφοσίωση τῶν ἰατρῶν (ἀνύπαρκτη). Μόνον ἕνας καλόγερος-ἰατρὸς δύναται νὰ σεβασθῇ τὸ ἀνθρώπινο θεόπνευστο σῶμα.
    Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
  18. Αυτό το τελευταίο είναι αληθές, πολλοί πλέον ασχολούνται με ιατρικές παραδόσεις που δεν κάνουν διάκριση ανάμεσα σε σώμα και πνεύμα (πράγμα που θυμίζει την αποστροφή φασιστών και κομμουνιστών για τη διάκριση των εξουσιών).και φωτίζει όλα τα προηγούμενα.

    Κυρίες και κύριοι, ζούσαμε φαίνεται σε ένα θεοκρατικό καθεστώς από τότε πού γεννηθήκαμε. Αλλά κανείς δεν μας τόχε πει. Νομίζαμε ότι ζούσαμε σε ένα λογικό, με τα προβλήματά του, αστικό, λαϊκό, όχι θρησκευτικό καθεστώς. Τρίχες. Ή μάλλον, παραμύθια για μικρά παιδιά.

    ReplyDelete
  19. Ποιο καθεστώς ; Το είπε μόλις ο κύριος Κιτσίκης. Τι είπε ; Το καθεστώς μέσα στο οποίο γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε στηρίζεται στη ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΩΝ. Αυτό είναι το καθεστώς εμντός του οποίου εγεννήθημεν και μεγαλώσαμε. Αυτό θεωρείται λαίκό, όχι θεοκρατικό καθεστώς. Ε λοιπόν προτείνω ότι αυτό ήταν επίφαση και ότι αυτό το κομμάτιασμα είναι ένα είδος ολοκληρωμένου καθεστώτος.

    ReplyDelete
  20. Μόνο που δεν μπορούσαμε να το καταλάβουμε. Όταν σφάζανε οι αρχαίοι Έλληνες ένα βόδι, ή όταν θυσιάζανε οι Αζτέκοι έναν άνθρωπο, δεν μπορούσε το βόδι ή ο άνθρωπος να έχει συνολικήν αντίληψιν της κοινωνίας και του κομου, αφού γινότανε κομμάτια. Ε εμείς είμαστε το βόδι ή ο άνθρωπος, και γι αυτό δεν μπορούμε μέχρι στιγμής να αντιληφθούμε σε ποιο καθεστώς ζούμε τόσα χρόνια.

    ReplyDelete
  21. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι άνθρωποι τις απόψεις των οποίων ανέφερε ο κύριος Κιτσίκης έχουν παράπονα εναντίον των επαγγελματικών κλάδων που λειτουργούσαν με δύο συστήματα διαφορετικά. Το σύστημα της σταθερής αμοιβής (απόλυτη μοναρχία) και το σύστημα του δώρου. Το σύστημα του δώρου είναι το θέμα μιας διάσημης μελέτης του Μαρσέλ Μως, την οποία δεν έχω διαβάσει, και εμφανίζεται ανάγλυφο στα Ομηρικά Έπη, όπως καταδεικνύει η επίσης διάσημη μελέτη του ιστορικού Φίλεϋ, Ο κόσμος του Οδυσσέως. Στο σύστημα του δώρου, αυτός που κάνει δώρο περιμένει ανταλλάγματα και αυτός που το δέχεται δεν μπορεί να το αρνηθεί. Οι άνθρωποι τις απόψεις των οποίων αναφέρει ο κος Κιτσίκης δεν μπορούνε να αντιληφθούν ότι οι γιατροί παίρνουνε φακελάκι επειδή υπάρχει ένας ολόκληρος πληθυσμός που πάει με το φακελάκι στο χέρι. Μαλάκες είναι να μην το πάρουνε ; Θα μπορούσανε να μην το πάρουνε, αλλά τότε ΕΞΟΡΓΙΖΕΤΑΙ ο δίνων το φακελάκι.

    Αυτό όμως που εγώ βρίσκω εξοργιστικό είναι το εξής. Αυτή τη στιγμή το κράτος το ίδιο, το μοντέρνο κράτος, στερεί από τους ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ανθρώπους το μισθό τους, ανεβάζει τα ΚΡΑΤΙΚΑ τέλη και τριπλασιάζει τις οφειλόμενες εισφορές. Το ένα τρίτο τουλάχιστοντων ΝΟΜΟΤΑΓΩΝ πολιτών καταδικάζεται στη φυλακή. Οι άνθρωποι του κυρίου Κιτσίκη, στα παλαιά των υποδημάτων τους, για να μην αναφέρω κάποιο ζωτικό σημείο του σώματός τους, το γεγονός αυτό. Δεν έχουνε καμία διάθεση να κουραστούνε διανοητικά για να βρούνε την αιτία του προβλήματος. Έχουνε ΑΡΚΕΤΑ ΛΕΦΤΑ για να ζήσουνε αξιοπρεπώς σε ένα υποτιθέμενα ευνομούμενο κράτος. Αυτοί που δεν έχουνε ας ψοφήσουνε.

    Μένουνε οι ταξιτζήδες με τα πειραγμένα ταξίμετρα. Μα το ίδιο το κράτος εδώ και χρόνια, και ωμά και απροκάλυπτα από την έναρξη των μνημονίων, που έφέρε σαν εξωτικά φρούτα στη χώρα μας ο μέγας δημοκράτης Γεώργιος Παπανδρέου, με τις ευλογίες της Σοσιαλιστικής Διεθνούς και του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συμπλέγματος, είναι ένα πειραμένο ταξίμετρο.

    Επομένως οι απόψεις των ανθρώπων που ανέφερε ο κος Κιτσίκης δεν διαφέρουνε καθόλου από εκείνες των ανθρώπων που λένε, εγώ θα δώσω φακελάκι, θα γιατρευτώ, κι οι άλλοι που δεν έχουνε να δώσουνε ας περιμένουν στην ουρά.

    Μένει να δούμε ποιος θα γιατρευτεί.

    ReplyDelete
  22. Η αρρώστεια είναι η ίδια σε όλες της εποχές. Είναι η λογική του ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΟΣ. Ο καθηγητής του κυρίου Κιτσίέκη αρνήθηκε το μπουκάλι το ποτό, διότι σού λέει, άκου να δεις, εγώ δεν λειτουργώ με βάση το ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ. Αυτά γίνονται στους βαρβάρους. Το αντάλλαγμα όχι μόνο σημαίνει θυσία, αλλά γίνεται και τμήμα του ψυχοσωματικού συμπλέγματος και προκαλεί ασθένεια ψυχική και σωματική.

    ReplyDelete
  23. Ουσιαστικά δηλαδή κάνω την υπόθεση ότι η αστάθεια δεν οφείλεται στην τήρηση ή μη τήρηση ενός κοινωνικού συμβολαίου, αλλά στο συμβόλαιο.

    ReplyDelete
  24. Δεν κάνετε διάκριση μεταξύ δώρου και δωροδοκίας;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και ναι και όχι. Καταρχάς, το δώρο αν είναι κάτι δικό μου που το δίνω σε κάποιον άλλο και γίνεται δικό του (εγώ προσωπικά έχω πρόβλημα από μικρός με αυτό το πράγμα διότι στην οικογένειά μου υπήρχε ο μηστυριώδης απόηχος του αρβανίτικου σογιού) είτε δεν αντιλαμβάνομαι το πράγμα σαν δικό μου, είτε το αντιλαμβάνομαι σαν δικό μου αλλά θέλω να το δώσω, είτε θέλω κα το δίνω. Σε όλα αυτά υπάρχει η αρχή της ιδιοκτησίας. Οποτε το δώρο είναι δωροδοκία όχι του προσώπου σπρος το οποίο απευθύνεται, αλλά του θεού της ιδιοκτησίας. Υπάρχει όμως εξαίρεση - όταν δίνω κάτι χωρίς να το σκέφτομαι.

      Delete
  25. Επεστρεψα μαυρισμενος και επεσα και σε ενδιαφερον θεμα.
    Κατα την αρχαιοελληνικη αντιληψη που δεν νομιζω οτι διαφερει ουσιωδως απο την σημερινη, η αρετη αποτελειται απο την σωφροσυνη την ανδρεια και την δικαιοσυνη.
    Με δεδομενο οτι το εναρετο ειναι και αξιεπαινο και αξιοθαυμαστο, θα πρεπει να δουμε τις αρετες του τρομοκρατη.
    Ως προς την ανδρεια, αν και ο Σωκρατης στον "Πρωταγορα" μαλλον θα διαφωνησει, εμεις θα μπορουσαμε να πουμε οτι ειναι αξιεπαινοι δεχομενοι με θαρρος τις συνεπειες των πραξεων τους.
    Εχω δει και κατα συρροην ψυχοπαθεις δολοφονους να κανουν το ιδιο, παιρνωντας ομως τον τιτλο του αμετανοητου κακουργου και οχι του παλληκαριου.
    Η πρεπει λοιπον να κατακρινουμε για υποκρισια την κοινη γνωμη η να δεχτουμε οτι τον τιτλο του ανδρειου τον αξιζει μονο οποιος μπορει να στηριξει την ανδρεια δραση του με επιχειρηματα για την δικαιοσυνη και την σωφροσύνη της.
    Οσο πιο σαθρα ειναι τα επιχειρηματα τοσο φαινεται να εχουμε να κανουμε με μανιακο.
    Αυτο που εννοει νομιζω ο κ. Κιτσικης ειναι οτι τελικα καθενας μπορει να κρινει τα επιχειρηματα μονο υποκειμενικα.
    Αρα αναγκαστικα περιοριζομενοι στα γεγονοτα κρινουμε μονο την θαρραλέα η οχι σταση.
    Θα συμφωνησω λοιπον πως το καθεστως εχει υποχρεωση να εξοντωσει σαν μανιακους δολοφονους τους ενοπλους επαναστατες, η να πειστει στα επιχειρηματα τους που θα δειχνουν οτι ενηργησαν δικαια και λογικα.
    Το να ζηταει δηλωσεις μετανοιας αφου τους συλλαβει ειναι υποκριτικο.
    Το θεμα ειναι να πεισει απο πριν κι αυτους και την κοινη γνωμη οτι δεν υπαρχουν λογικα και δικαια επιχειρηματα για την εναντιον του κρατους, δραση.
    Για την υπαρξη της τρομοκρατιας λοιπον, ειτε ετσι ειτε αλλιως υπευθυνο ειναι το κρατος.
    Παρολο που απο πολλα χρονια τωρα εχει διακωμωδηθει η αντιληψη οτι για ολα φταιει ο Πρωθυπουργος, εγω νομιζω οτι αυτη ειναι η αληθεια.
    Για την τρομοκρατια, για τα φακελακια, για τους αναγωγους ταξιτζηδες η για τους αδιαφορους δημοσιους υπαλληλους φταιει ο Πρωθυπουργος.
    Οχι μονο γιατι ειναι η αληθεια, αλλα γιατι ειναι και η μονη αποτελεσματικη λυση των προβληματων.
    Το να κυνηγας την ουρα σου ψαχνωντας ενοχους εδω κι εκει δεν ειναι ουτε δικαιο ουτε αποδοτικο.
    Ο Πρωθυπουργος ειναι υπευθυνος για να φτιαξει την κοινωνια. Αν δεν μπορει ας αλλαξει επαγγελμα.

    ReplyDelete
  26. Το ωραίο με τον κύριο Γιάγκο είναι ότι έχει πάρα πολύ σαφείς απόψεις, και όσο κι αν διαφωνείς με τα σχήματά του, θαυμάζεις την καθαρότητα του μυαλού του. Σε ό,τι αφορά όχι την εξήγηση αλλά ο πλαίσιο εντός του οποίου η εξήγηση κινείται, η άποψή μου είναι τελείως μα τελείως διαφορετική. Επειδή έχω κάνει παρέα με ανθρώπους του αναρχικού -όχι του τρομοκρατικού - χώρου, δηλώνω ευθαρσώς ότι η όλη τους δραστηριότητα είναι εκατό τοις εκατό θρησκευτική, εξ ου και ο παραλογισμός που συναντά κανείς σε όλα τα περιβάλλοντα αυτού του είδους. Ο παραλογισμός αυτός είναι εν τέλει ο παραλογισμός ολόκληρης της κοινωνίας. Έγκειται στο εξής - τι θα κάνω, και τι νόημα έχει, αφού θα πεθάνω ; Και όταν πεθάνω θα σβήσει και ο κόσμος. Υπενθυμίζω στον κύριο Γιάγκο ότι τα αρχαία πολιτεύματα βασίζονται στην αρχαία θρησκεία. Τον 6ο αιώνα υπήρξε -ίσως και πιο πριν - ένα κύμα θρησκευτικής μεταβολής που οδήγησε από τη φυλετική οργάνωση της πόλης-κράτους στον οικουμενισμό. Αυτή η αλλαγή δν έχει ολοκληρωθεί. Και την τρώμε στη μάπα.

    ReplyDelete
  27. Δηλαδή κύριε Γιάγκο λέω ότι η νομοθεσία και η πολιτειακή οργάνωση έπονται της θρησκείας. Δεν είναι τυχαίο ότι ο οικουμενισμός προέρχεται από την Ιωνία, που είχε έρθει σε επαφή με τα μεγάλα, αχανή βασίλεια της Ανατολής, όπου ο μονάρχης ήταν Θεός επί της γης. Δεν είναι τυχαίο ίσως το ότι το Βυζάντιο που ήταν θεοκρατικό καθότανε πάνω στη Μικρά Ασία, σαν να είχε πάνω της τα οπίσθιά του, και όταν ήρθανε οι Σελτζούκοι και την πήρανε σχεδόν ολόκληρη, το Βυζάντιο δεν άντεξε για πολύ.

    Η θρησκεία προσπαθεί να εξηγήσει το εξής παράξενο. Αφού εγώ όταν κοιμάμαι σβήνει ή αλλάζει ο κόσμος, όταν πεθάνω θα αθεί και ο κόσμος ; Οι θρησκείες λένε ΟΧΙ. Ο Όμηρος που οι αρχαίοι τον είχανε για ευαγγέλιο βάζει τους Θεούς να βλέπουνε από ψηλά και να είναι αθάνατοι τη στιγμή που οι θνητοί χαμηλά σκοτώνονται. Η θρησκεία είναι η ιδέα ότι η κοινωνία είναι πιο μεγάλη και πιο αθάνατη από μας.

    ReplyDelete
  28. Ο τρομοκράτης λοιπόν προσπαθεί να επιβιώσει. Προσπαθεί να πει, δεν είναι δυνατόν, δεν είναι δυνατόν η κοινωνία να είναι πιο δυνατή από μένα. Δεν θέλει να παραδεχτεί το θάνατό του υπέρ της κοινωνίας, γιατί σου λέει, δεν μπορεί. Πέφτει όμως στην παγίδα. Γιατί στην ουσία προσπαθεί να κάνειτην κοινωνία να τον αναγνωρίσι, σαν ένα γιο που στρέφεται ενάντια στον πατέρα του, με σκοπό ο Πατήρ να του δώσει αυτό που του αξίζει. Όμως έτσι εκχωρε´ι την εξουσία στον πατέρα..

    ReplyDelete
  29. Ο τρομοκράτης δηλαδή ορθώς αντιιλαμβάνεται ότι υπάρχει πολύ χοντρό πρόβλημα, πράγμα που το ζούμε όλοι στο πετσί μας, αλλά προσπαθώντας να το λύσει με τα εργαλεία του εχθρού, αποτυγχάνει. Είναι σαν να ρίχνεις φυτοφάρμακο πάνω στα φυτά για να εξοντώσεις τα...φυτοφάρμακα !

    Το πρόβλημα είναι πάρα πολύ παλαιό και μάλλον πολύ αρχαιότερο από τους αρχαίους Έλληνες. Εγώ πιστεύω και όλες οι έρευνες συμφωνούν ότι οι αρχαίοι Έλληνες δεν είναι πιο αρχαίοι από τους χιμπατζήδες, και δεν ήρθανε με διαστημόπλοιο από το Σείριο. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία,διότι το πρόβλημα δεν είναι ιστορικό, το βρίσκουμε κάθε στιγμή μπροστά μας. Ποιο είναι το πρόβλημα =- είναι το εξής. Ο άνθρωπος ανοίγει τα μάτια του και βρίσκεται στον κόσμο μπροστά. ΤΙ ΚΑΝΕΙ ;

    Όλοι οι μεγάλοι στοχαστές ξεκινάνε από το σημείο μηδέν. Ένας από αυτούς ήταν ο Παρμενίδης, άλλος ο Χριστός - αν δεν ήταν Θεός - άλλος ίσως ο Σωκράτης - σε καμία περίπτωση ο Πλάτων, που είναι ένας μεγαλοφυής συγγραφέας, αλλά όχι πρωτογενής στοχαστής. Όλοι αυτοί οι στοχαστές αν τους προσέξεις λένε το εξής. ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ. ΔΕΣ.

    Ο τρομοκράτης λοιπόν είναι όι ύποπτος αλλά ανησυχητικός επειδή κάτι κάνει.

    ReplyDelete
  30. To πρόλημα λοιπόν δεν είναι το τάδε πολίτευμα ή το δείνα κράτος. Το πρόβλημα είναι μέσα στην ανθρώπινη συνείδηση, και αφορά το πώς επιλύονται τα προβλήματα, με πρώτο αυτό της επιβίωσης και δεύτερο του θανάτου. Οτρομοκράτης παίρνει θέση λέγοντας ότι πρέπει να επιλυθούν με έναν τρόπο. Αυτή είναι και η θεση της κοινωνίας και τρομοκράτης και κοινωνία είναι σύμμαχοι σε αυτό. Η άλλη οπτική όμως είναι ότι ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΥΘΕΙ, διότι το ένα και βασικό πρόβλημα είναι η θεωρησιακή φύση του ανθρώπου. Όταν ο άνθρωπος προσπαθεί να λύσει τα προβλήματά του ως σώμα εν κινήσει, τα σκατώνει. Αυτό κάνει ο τρομοκράτης. Αντίθετα, σου λένε οι μεγάλοι στοχαστές, ΜΗΝ ΚΙΝΕΙΣΑΙ. Η κίνηση θα έρθει μόνη της χωρίς να σού ανήκει. Αυτό απαντά και στο θέμα του ώρου και της δωροδοκίας.

    ReplyDelete
  31. Με άλλα λόγια, ο τρομοκράτης, όπως και όλοι μας κινείται με την ελπίδα να βρει το σωστό ακίνητο σημείο. Αυτή είναι η περιβόητη ιδεολογία του τρομοκράτη. Ενώ ο κοινός εγκληματίας θεωρείται από τους Ταρτούφους της κοινωνίας μη`ιδεολόγος, επειδή δεν ψάχνει να βρει το ακίνητο σημείο, είναι αυτό που είναι. Κανονικά η κοινωνία θα έπρεπε η κοινωνία να επιβραβεύει τον εγκληματία που δεν της πάει κόντρα, όπως και κάνει εν μέρει, και να εκτελεί τον τρομοκράτη, όπως και κάνει εν μέρει. Αλλά η κοινωνία αναγνωρίζει τον εαυτό της στον τρομοκράτη, όπως τον αναγνώρισε στο Χριστό που Σταυρώνει. Δεν ξέρω αν ο Μαζιώτης είναι τρομοκράτης. Αυτό συζητιέται. Αλλά η κοινωνία ουσιαστικά δεν ξέρει τι να κάνει με τον εγκληματία, ενώ ο τρομοκράτης της μοιάζει πάρα πολύ. Διότι βρίσκεται σε έναν διχασμό ανάμεσα στο ΤΩΡΑ και στο υποτιθέμενο ΜΕΤΑ. Έχει κάθε συμφέρον να τον σταυρώσει. Διότι αυτό που θέλει να διατηρήσει πάσει θυσία είναι αυτό το ΜΕΤΑ.

    ReplyDelete
  32. Η θρησκεία της κοινωνίας είναι το ΜΕΤΑ. Επί Τουρκοκρατίας το Πατριαρχείο είπε ρητά (Αδελφική Διδασκαλία) ότι ο Θεός μάς τους έστειλε τους Τούρκους για τις αμαρτίες μας, και μας έβαλε να υποφέρουμε σε αυτή τη ζωή για να ανταμειφθούμε στην άλλη. Πήγαινε ελληνόπαιδο 12 χρόνια τα καλύτερα της ζωής σου σε ένα άθλιο σχολείο για να διοριστείς ΜΕΤΑ (νάτο το μετά). Σφάξου για την πατρίδα ώστε να επιβιώσει και να λαμπρυνθεί ΜΕΤΑ από τα χυμένα μυαλά σου. Σκίσου σαράντα χρόνια να στοιβάζεις κονσέρβες σε ένα σούπερ μάρκετ για να πάρεις σύνταξη ΜΕΤΑ. Ο τρομοκράτης θυσιάζει και θυσιάζεται για να έρθει ΜΕΤΑ ένας καλύτερος κόσμος. Καλύτερο σύμμαχο δεν θα μπορούσε να βρει η κοινωνία - αν και έχει και άλλους. Όμως αυτός έχει ανιδιοτελή κίνητρα, είναι πρόβατο απολωλός - έτσι έλεγε ο εισαγγελέας Λάμπρου για το Σάββα Ξηρό Ο Λάμπρου που όλοι τον βρίζανε ήξερε πάρα πολύ καλά τι έλεγε, όπως ήξερε και ο Μπαλτάκος τι έλεγε. Οι υπόλοιποι νομίζουνε πως τα πνευματικά ζητήματα είναι ανούσια και ότι όλα αυτά δεν έχουν σημασία, πάμε για κανά φραπέ.
    Αμ δεν είναι έτσι. Η κοινωνία ολόκληρη στηρίζεται στο ΜΕΤΑ. Το τι μετά είναι αυτό, δεν έχει σημασία.

    ReplyDelete
  33. Ποιο είναι λοιπόν αυτό το ΜΕΤΑ που το μόνο που νοιάζει την κοινωνία είναι να συνεχίζει να υπάρχει ; Είναι το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ. Ποιο είναι το περιεχόμενο ; Είναι η έννοια ή μάλλον το σύμπλεγμα εννοιων πίσω από τη λέξη ΜΕΤΑ. Το ΠΡΙΝ και το ΜΕΤΑ υπάρχουνε στο κείμενο αυτό. Πρώτα τα γράμματα, τα σχήματα, και πίσω από αυτά οι έννοιες και οι σκέψεις. Ο τάδε ληστής πιάστηκε αφού τραυματίστηκε. Ιχχχχχχ.... Το αεροπλάνο τσακίστηκε ή καταρρίφθηκε και τα μέλη των επιβατών πέσανε σαν βροχή πάνω στους αγρότες. ΩΩΩΩΩχ. Ο Δικαστής λέει - πρέπει να εφαρμοστεί το γράμμα του νόμου. Ο άλλος λέει, όχι το γράμμα, το πνεύμα. Μα ακόμα χειρότερα.

    Το περιεχόμενο είναι ο τρόπος που μεταβιβάζονται οι εντολές. Όταν σού λέει ο αστυνομικός, πηγαίντε στο αριστερό πεζοδρόμιο (αν είναι ευγενικός, πράγμα σπάνιο στις μέρες μας, που μπορεί να σε σκοτώσει στο ξύλο γιατί έτσι τού γουστάρει) το πρόβλημα δεν είναι ότι υπακούς. Το πρόβλημα είναι όταν θυμώνεις. Ή ούτε καν. Όταν θα σε κατηγορήσουνε για δειλία επειδή έκανες ό,τι σού είπε ο άλλος, επειδή φοβήθηκες, τότε κύριε Γιάγκο αυτός που σε κατηγορεί για δειλό σού λέει ότι πρέπει να είσαι γενναίος από φόβο. Όταν τις φας επειδή αντιμίλησες στο όργανο της τάξης (δεν ξέρω αν έχετε φάει χτύπημα με γκλομπ, εγώ έχω φάει στα πόδια και πονάει πάρα πολύ και για μέρες) σε κατηγορεί όλος ο κόσμος που τις έφαγες.

    Άρα το πρόβλημα είναι η κοινωνία που έχουμε μέσα στο κεφάλι μας. Αυτή η κοινωνία μάς είναι άγνωστη και δεν μας αφήνουμε το χρόνο να τη γνωρίσουμε. Για να τη γνωρίσουμε πρέπει να σταματήσουμε ο,τι δήποτε άλλο. Ο μόνος που το έκανε αυτό ήτανε ο Σωκράτης. Είπε παιδιά, ώπα.

    Για να γνωρίσουμε την κοινωνία πρέπει να την αφήσουμε να φανερωθεί από μόνη της. Για να φανερωθεί πρέπει να παρουμε τα πράγματα όχι σαν περιεχόμενο, αλλά σαν εκόνες, σαν μουσική. ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΥΤΟΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ. Αυτά είχα να πω.

    ReplyDelete
  34. Αρεσκομαι να λεω οτι τα ροπαλα των ΜΑΤ κατα την ψηφιση του τελευταίου (η προτελευταιου, εχω χασει τον λογαριασμο) μνημονιου με μελανιασανε μονο στο προσωπο και στο στηθος και οχι στην πλατη.
    Η πραγματικοτητα ειναι οτι παρα τα 52 μου χρονια και τα διπλασια κιλα μου ειμαι αρκετα σβελτος και δεν με προλαβανε την ωρα που εφευγα.
    Ειναι ισως ενδεικτικο της ανθρωπινης φυσης οτι μετα απο τεσσερις ωρες εισπνοης δακρυγονων και χημικων, και αφου με ειχαν κτυπησει καμια δεκαρια ΜΑΤατζηδες αισθανθηκα θριαμβευτης παραμενοντας εξω απο την Βουλη με καμια κατοσταρια αλλους την ωρα που δεκαδες χιλιαδες ετρεχαν ξεδιαντροπα να γλυτωσουν.
    Σε τι θριαμβευσα ενας Θεος ξερει.
    Την αλλη μερα οτι επαθαν αυτοι που ετρεχαν, η αυτοι που δεν ηρθαν καθολου, επαθα κι εγω.
    Ερχομαι τωρα στο τι συμπερασμα μπορει να βγαλει καποιος απο αυτο.
    Πολλες φορες σκεπτομαι μηπως οι αρχαιοι μας ηξεραν καλυτερα που ειχαν δουλους.
    Αν καποιοι δεν ειναι διατεθιμενοι να πολεμησουν για την ελευθερια τους, θα ειναι δουλοι ετσι κι αλλιως οποιου ειναι διατεθιμενος να πολεμησει για να τους υποδουλωσει.
    Ακομη χειροτερα, οταν εχουν την δυνατοτητα (οπως σημερα δια της ψηφου τους) υποδουλωνουν και τους υπολοιπους.
    Βλεποντας την συμπεριφορα των διαδηλωτων μπροστα στα ΜΑΤ που μπορει να τους ψεκαζαν η να τους κτυπαγαν, αλλα στο κατω κατω δεν θα τους σκοτωναν κιολας, καταλαβα τελεσιδικα οτι εχουμε μεταβληθει σε λαο δουλων.
    Καθε φορα που εκαναν δυο βηματα μπροστα και εριχναν πεντε δακρυγονα το κοπαδι ετρεχε να σωθει τσαλαπατωντας ο ενας τον αλλο.
    Αυτη ειναι μια παραμετρος την οποια σπανια συνυπολογιζουν οσοι μιλουν για την Χ.Α.
    Πολλες φορες οταν με ρωτανε για το μελλον λεω πως δεν ειμαι μαντης και επομενως η προβλεψεις μου μπορει να αποδειχτουν λαθος.
    Εκεινο ομως που βλεπω ειναι τι κανει τωρα. Αυτο που κανει ειναι οτι εκπαιδευει τους Ελληνες να ειναι μαχιμοι. Δεν φτιαχνει δουλους.
    Θα μπορουσε κανενας να πει οτι το ιδιο ισχυει και για την εξωκοινοβουλευτικη αριστερα που περιλαμβανει και την τρομοκρατια.
    Νομιζω ομως οτι αφου δεν πολεμανε για το Εθνος δεν πολεμανε ουτε για την ελευθερια, οτι και να νομιζουν οι ιδιοι.
    Γι αυτο και δυσκολα τους ξεχωριζεις (αν τους ξεχωριζεις) απο ληστες και δολοφονους η απλως συμμοριες μπαχαλακηδων.
    Αντιθετα δεν θα μπορουσες να μπερδεψεις ουτε τους Κουρδους ουτε παλιοτερα του Ιρλανδους "τρομοκρατες" με κατι αλλο απο αυτο που ηταν, οπως δεν μπορει να μπερδεψεις και τα παιδια των Παλαιστινιων με τους μπαχαλακηδες των Εξαρχειων.

    ReplyDelete
  35. Ουσιαστικά λέτε αν κατάλαβα καλά ότι στην περίπτωση των Παλαιστινίων και των ιρλανδών υπάρχει ένα όραμα, κάτι το τελείως ζωτικό ενώ στην περίπτωση των Εξαρχείωνυπάρχει ένας διανοητικός κύκλος φαύλος που μόνο απελπισία και διαστροφή προκαλεί. Συμφωνώ απολύτως αν και είχα πρόβλημα να το πω διότι τα Εξάρχεια είναι διάφορα πράγματα μαζί.

    Εσείς είστε θηρίο όμως αλλος κόσμος δεν είναι. Εγώ όταν είχα ψεκαστεί είχαμε βγάλει με μια φίλη μου τα ψεκασμένα παλτά στο μπαλκόνι και μετά από έξι μήνες τα πλησίαζες και σουρχόντουσαν δάκρυα στα μάτια. Από τότε πάνε δεκαοκτώ χρόνια.

    Όμως έχω προσέξει ότι αυτός που νικάει μακροπρόθεσμα στον πόλεμο δεν είναι αυτός που πάει μπροστά για να φθαρεί. Για τη ακρίβεια αυτό που νικάει είναι η ειρήνη.

    Γιατί ο κόσμος δεν θέλει την ειρήνη ; Γιατί φοβάται ότι η ειρήνη είναι ευνουχιστική, και θέλει περιπέτεια γκρίνια ή απειλή.

    Άρα καλύτερη ακόμααπό την ειρήνη είναι η λέξη έρωτας. Νομίζω τώρα αρχίζω και καταλαβαίνω τι γίνεται με τον έρωτα. Σπάει την πεποίθηση ότι υπάρχουνε διαφορετικά όντα.

    Ο Τσώρτσιλ, ο Στάλιν, ο Μπέρια και άλλοι εγκληματίες που ανέφερε ο Κιτσίκης δίνουν την εντύπωση ότι και αυτοί δεν σκεφτόντουσν πολλά όντα αφού δίνανε διαταγές για να σφαχτούν εκατομμύρια. Δεν το πιστεύω. Νομίζω ότι επειδή ακριβώς ήταν στο δίλημμα ανάμεσα στα πολλά και στο ένα δίνανε τις διαταγές.

    ReplyDelete
  36. Πάντως κύριε Γιάγκο δυστυχώς οι διαδηλώσεις αποδείχτηκε ότι δεν κάνουν πολλά πράγματα. Για το μάη του 68 ο Μπουνιουέλ που ήτανε στο παρίσι ενώ πρίν ήτανε στο μεξικό έλεγε ότι στο Μεξικό θα τους είχανε διαλύσει σε πέντε λεπτά βαρώντας στο ψαχνό. Για τα Δεκεμβριανά, κάποιος Φαρμάκης, αυτόπτης μάρτυς των γεγονότων και μέλος της Χ, έλεγε ότι κατάλαβε τη δύναμη του κράτους όταν λίγοι αστυνομικοί υπό τον Έβερτ διαλύσανε χιλιάδες κόσμου αγριεμένου βαρώντας στο ψαχνό - δεν ξέρετε τι πα να πει κομμουνιστής εκείνη την εποχή, έλεγε. Ήταν θηρία.

    Αυτό που κάτι θα έκανε θα ήταν γενική απεργία όλων των εργαζομένων. Δεν έγινε στην ώρα του και μάλλον δεν θα γίνει, εκτός κι αν γίνει κάτι χοντρό. Νομίζω δεν θα γίνει διότι το θέμα έχει χτυπήει την καρδιά και της οικονομίας και της ύπαρξης της ίδιας, δηλαδή το θέμα της αμιοβής. Ο κόσμος ντρέπεται να ζητήσει διότι αισθάνεται ζητιάνος.

    ReplyDelete
  37. Ντρέπεται όμως και για κάτι άλλο. Όταν δεν υπάρχει θρησκευτικότητα, πνευματικότητα με σταθερές αρχές προσαρμοσμένες στην πραγματικότητα του εσωτερικού και του εσωτερικού κόσμου γίνεται το έλα να δεις. Οι αριστεροί είναι αυτοί που έχουνε...λεφτά. Υπέρ της συζυγικής πίστεως μιλάνε αυτοί που αλληλοαπατιούνται. Αυτός που πριν πέντε λεπτά σε κατηγορούσε επειδή δεν δουλεύεις σε κατηγορεί που δεν διασκεδάζεις.

    Τα ελληνικά είναι μια γλώσσα αταξική, τόσο προφορική που δεν σηκώνει ιερα;ρχημένο κράτος με σαφείς στόχους. ελάτε στη γαλλία να δείτε πώς μια ολόκληρη κοινωνία δουλεύει με βάση τη γλώσσα. Χίλιες φορές καλύτερα τα ελληνικά με την πηγαιότητά τους.

    Αλλά αυτή η πηγαιότητα θέλει και ένα πνεύμα τελείως ελεύθερο. Όταν λοιπόν ο διαδηλωτής μας, εγώ ας πούμε, κάνει τη διαδήλωση, θέλει και τον φραπέ, θέλει και τη γκόμενα, τα θέλει ΟΛΑ - πώς να πετύχει η διαδήλωση ; Μόνο η εσωτερική ειλικρίνεια, πέρα από κάθε ταμπού, μπορεί να κάνει τη διαδήλωση να πετύχει.

    ReplyDelete
  38. Όμως η εσωτερική ειλικρίνεια δύσκολα οδηγεί σε διαδηλώσεις. Όταν μια μάζα ανθρώπων δένεται με βάση μια κοινή ενοχή, η μάζα αυτή διαλύεται με την πρώτη κροτίδα.

    ReplyDelete
  39. Τα χημικα ειναι μεχρι να φας τα πρωτα δυο τρια. Μετα τα συνηθιζεις και αντεχεις.
    Το θεμα θα ειχε ληξει απο την πρωτη μερα αν οι συνδικαλιστες δεν φροντιζαν για το αντιθετο.
    Η αληθεια ομως ειναι οτι και ο περισσοτερος κοσμος κατεβηκε για να διαμαρτηρηθει για τα μισθα του, παρα να παλεψει για να επιβαλει την κυριαρχεια του.
    Σαν μπαχαλακιας (χωρις ομως την μαχητικοτητα τους) διεκδικησε ενας θεος ξερει τι, αντι να επιβαλλει την θεληση του να ειναι αφεντικο στον τοπο του.
    Η πρωτη αντισταση γινεται στο μυαλο.
    Θα περιμενε κανεις ο κοσμος να ειναι εξαγριωμενος.
    Αυτος που παει στα συσιτια η στους καδους για να εξασφαλισει τροφη, αυτος που ψαχνει και δεν βρισκει μεροκαματο, αυτος που καταλαβαινει οτι καποιοι πονηροι του εκλεψαν το μελλον και κατεστρεψαν τα παιδια του, θα περιμενες να ειναι θερια ανημερα.
    Κι ομως ανεχονται να τους βλεπουν ολους στην θεση τους να καλοπερνανε και να τον κυβερνανε.
    Συζητωντας καταλαβαινεις οτι δεν αντιδρουν γιατι το μυαλο τους δεν αντιδρα.
    Αυτοκτονουν αντι να σκοτωνουν.
    Αποδεχονται το ρολο του θυματος και αντιδρουν οσο τους διαταξουν απο τα ΜΜΕ.
    Ελεγχομενα και ακινδυνα. Οχι προς θεου ακραια πραγματα.
    Λες κι αυτα που ζουμε δεν ειναι ακραια.
    Προσωπικα αυτο που βρισκω ακραιο ειναι να τρωει ο Καραμανλης σουβλακια στην Ραφηνα και ο ΓΑΠ να κανει κανο στις Κυκλαδες, σαν να μην τρεχει τιποτα, αρνουμενοι να πανε εστω σαν μαρτυρες στις εξεταστικες επιτροπες της βουλης.
    Ολη η παρεα του Ααρων Αβουρι (κατα κοσμον Σημιτη) που μας εκλεψε με το χρηματηστηριο που μας εβαλε στο Ευρω με πλαστα στοιχεια, που ακομη δεν ξερουμε ποσα μας χρεωσε με τα σουαπς της Γκολντμαν Σακς, που επερνε μεσω Τσουκατου τις βαλιτσες της Ζιμενς, εχει παρελασει στην Ελλαδα των μνημονιων.
    Παπαδημος, Στουρναρας και εσχατως ο Χαρδουβελης μυστηριωδως επανεμφανιστηκαν και μας σωνουν απο την καταστροφη που οι ιδιοι προκαλεσαν.
    Ακραιο ειναι αυτοι που τοσα χρονια στα ΜΜΕ μας κοροιδευαν να συνεχιζουν να μας κοροιδευουν, ενω οι διαπλεκομενοι νταβατζηδες εξακολουθουν να πλουτιζουν απο το δημοσιο και τα δανεια των τραπεζων που καποτε θα φορτωσουν σε μενα μαζι με τα προηγουμενα.
    Δεν εκαναν τον κοπο ν αλλαξουν ουτε τις μαριονετες μεγαλοδημοσιογραφους. Τοσο μεγαλη εμπιστοσυνη εχουν στην βλακεια μας.
    Αυτα τα ξερει σχεδον ολος ο κοσμος, αλλα λιγοι ειμαστε που οταν τους βλεπουμε μπροστα μας βγαζουμε καντηλες και μοναδικη παρηγορια μας ειναι να φανταζομαστε την μερα που θα τους κρεμασουμε, εστω και μεταφορικα. Θα προτιμουσα κυριολεκτικα, αλλα δεν μπορεις να ταχεις ολα.

    ReplyDelete
  40. Δεν ξέρετε πόσο συμφωνώ μαζί σας, αλλά έχω άλλη αφετηρία και τα βλέπω από άλλη σκοπιά- έτσι νομίζω δηλαδή, μπορεί να κάνω λάθος.

    Η προκλητική συμπεριφορά των ηγετών είναι αντανάκλαση ολόκληρου του κοινωνικού σώματος. Η ανωτέρα τάξη που διαμορφώνεται παγκοσμίως χαρακτηρίζεται από προκλητικό πλούτο, επιδειξιομανία άθλια συμπεριφορά και αναισθησία, ακριβώς όπως οι ευγενείς του Παλαιού Καθεστώτος. Για να καταλάβουμε τη συμπεριφορά των ανωτέρων στραμάτων έχουμε στα χέρια μας ένα πολύτιμο σύγγρμμα, την Εξέλιξη του Πολιτισμού του κοινωνιολόγου Νόρμπερτ Ελίας. Το ότι ήταν εβραϊκής καταγωγής φαντάζομαι δεν σας κάνει να τον απορρίπτετε.

    Η ανωτέρα τάξις είναι πάντοτε παγκοσμιοποιημένη ενώ η υποτελής τάξη εντόπια. Οι αστοί της Γερμανίας όταν ήτανε μέση τάξη μισούσανε τους ευγενείς που ήτανε γαλλοτραφείς (κοσμοπολίτες για την εποχή) και θέλανε να επιβάλλουνε μιαν εθνική τάξη. Από αυτούς ήρθε η έννοια του λαού (βολκ).

    Επειδή η ανωτέρα τάξις είναι παγκοσμιοποιημένη ο λαός κατά τόπους δεν μπορεί να την ανατρέψει. Διάφοροι όπως ο Τάκης Φωτόπουλος ουσιαστικά επαναφέρουν την ιδέα του εθνικού κράτους, αυτή τη γαλλική πολιτικά και γερμανική Ιδέα από την άποψη την πολιτισμική, με κομμουνιστικό ή άλλο μανδύα.

    Επιμένω ότι η παγόσμια ελίτ πρέπει να χτυπηθεί στην καρδιά της και όχι κατά τόπους. Η καρδιά της τάξης αυτής είναι η έννοια της ιεραρχίας.

    ReplyDelete
  41. Όταν ο λαός κατεβαίνει στους δρόμους δεχόμενος μιαν ιεραρχία, η ανωτέρα τάξις δεν κλονίζεται καθόλου μα καθόλου. Όταν ο λαός μένει στα σπίτια του χωρίς ιεραρχία, η ανωτέρα τάξις διαλύεται στα εξ ων συνετέθη.

    ReplyDelete
  42. Ιεραρχία είναι η εντύπωση ότι μπορείς να δημιουργήσεις μιαν εικόνα.

    ReplyDelete
  43. Καί ὅμως... ἕνας ἀπό τούς μεγαλύτερους -καί πραγματικούς - ἐπαναστάτες τῆς ἀνθρωπότητος ἀπολογήθηκε...Ὁ Σωκράτης.

    ReplyDelete
  44. Ναι, αλλά πώς απολογήθηκε...

    ReplyDelete