110 - Ῥωσία καὶ Χρυσῆ Αὐγή
Ῥωσία εἶναι ὁ Πούτιν, γιὰ τὸν ὁποῖο ἔγραψα στὸ προηγούμενο
ἄρθρο μου, ὅτι «μέσα σὲ 14 χρόνια διακυβερνήσεως ἔχει ἀναδειχθῆ ἡ ἐλπίδα ὅλου
τοῦ καταπιεσμένου πλανήτου κατὰ τοῦ βαρβάρου ἀμερικανικοῦ ἰμπεριαλισμοῦ». Ἤδη
στὸ βιβλίο μου τοῦ 2010, Ἐθνικομπολσεβικισμός:
Πέραν τοῦ φασισμοῦ καὶ τοῦ κομμουνισμοῦ, στὴν εἰσαγωγὴ του, ὁ ἐκδότης, «Ἑλληνικὴ Ἄνοδος», σημειώνει ὅτι ἡ
φιλοσοφία τοῦ καθηγητοῦ τοῦ Πανεπιστημίου τῆς Μόσχας, Ἀλεξάνδρου Ντούγκιν, εἶναι
βασισμένη στὸν ἐθνικομπολσεβικισμὸ καὶ τὸν εὐρασιανισμό, ὡς «γνήσιο
γέννημα-θρέμμα τῆς Ἐνδιαμέσου Περιοχῆς» (σ.27) τοῦ Κιτσίκη.
Τὸ 2013, οἱ Ἐκδόσεις Ἔσοπτρον, ἐκυκλοφόρησαν ἑλληνικὴ
μετάφραση βιβλίου τοῦ Ντούγκιν, Ἡ Τετάρτη
πολιτικὴ θεωρία, στὴν ὁποία ἔγραψα τὸν πρόλογο καὶ στὸν ὁποῖο ἔλεγα: «Στὸν
χῶρο τῆς Ἐνδιάμεσης Περιοχῆς ὁ πνευματικὸς ἄνεμος κατηφορίζει ἀπὸ τὸν βορρᾶ, ποὺ
πνέει μέσα ἀπὸ τὴν χαίτη τοῦ ξανθοῦ γένους. Σήμερα τὸν χρειαζόμαστε περισσότερο
ἀπὸ ποτέ. Διότι σήμερα ὁ ἑλληνισμὸς εὑρίσκεται στὰ πρόθυρα τεραστίων ἐπαναστατικῶν
ἀλλαγῶν».
Ἡ Χρυσῇ Αὐγὴ, ὡς μοναδικὸ πλέον ἐπαναστατικὸ κίνημα τοῦ ἑλλαδικοῦ
χώρου, ἔλαβε τὸ μήνυμα καὶ μόλις τώρα ἀπέστειλε κλιμάκιό της ὑπὸ τὴν βουλευτίνα
Ἑλένη Ζαρούλια, σύζυγο τοῦ πολιτικοῦ κρατουμένου Νίκου Μιχαλολιάκου, ἡγέτου τοῦ
Κινήματος, ἡ ὁποία καὶ συναντήθηκε στὴν
Μόσχα μὲ τὸν Ντούγκιν. Τὰ ἐπαναστατικὰ κινήματα κινοῦνται ἰδεολογικα καὶ ὄχι ὀπορτουνιστικά,
γι’ αὐτὸ καὶ ἐμπνέονται ἀπὸ διανοουμένους τοῦ διαμετρήματος ἑνὸς Ντούγκιν. Συνεπῶς
τὸ ταξίδι αὐτὸ στὴν Μόσχα ἦταν πολὺ εὔστοχο
καὶ ἀπαραίτητο καὶ ὅπως παρατηρεῖ ἀνακοινωθὲν τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, «ἡ ἐπίσκεψη αὐτὴ
σηματοδοτεῖ ἐπισήμως τὴν προσέγγιση τοῦ Ἑλληνισμοῦ μὲ τὴν ὁμόδοξη Ῥωσία μέσῳ τοῦ
Λαϊκοῦ Συνδέσμου Χρυσῆ Αὐγή, ποὺ ἐκφράζει τὴν θέληση τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ γιὰ ἄμεση
σύσφιξη τῶν διμερῶν σχέσεων».
Στὶς ἑλληνικὲς ἐκλογὲς τοῦ 2014 διακυβεύονται ὄχι τὰ πεντακόσια φράγκα ἐπαιτείας
ποὺ προσφέρει τὸ ἐγκληματικὸ σαμαροβαγγελικὸ μόρφωμα στὸν ἐξαθλιωμένο λαὸ γιὰ νὰ πάρῃ τὴν ψῆφο
του. Διακυβεύεται ἡ ἴδια ἡ ἐπιβίωση τοῦ γένους τῶν Ἑλλήνων ποὺ κατὰ τὴν πρώτη Κατοχὴ τοῦ 1941-1944, διέσωσε τὸ
ΕΑΜ-ΕΛΑΣ. Ἡ εἰρωνεία τῆς Ἱστορίας θέλει
τὴν δεύτερη διάσωση νὰ τὴν πραγματοποιήσῃ τὸ ἄλλο ἄκρο τοῦ ἰδεολογικοῦ φάσματος,
ἡ Χρυσῆ Αὐγή, ὑπὸ τὴν ἀόρατη στέγη τοῦ συνθετικοῦ ἐθνικομπολσεβικισμοῦ, καὶ
πάλι μὲ τὴν βοήθεια τῆς νέας Σοβιετικῆς Ἑνώσεως, τοῦ ξανθοῦ γένους τοῦ Βορρᾶ,
ποὺ κρατᾷ ὄρθια τὰ σύμβολα, τὸ σφυροδρέπανο καὶ τὰ ἀγάλματα τοῦ Λένιν κατὰ τοῦ
βαρβάρου γερμανικοῦ Drang nach Osten, σύμβολα στὰ ὁποῖα προσετέθη σήμερα τὸ αἰώνιο σύμβολο τοῦ ἑλληνισμοῦ, ὁ μαίανδρος
ποὺ ἀποκαλεῖται στὰ γαλλικὰ grecque! Ναί, γιὰ τοὺς Γάλλους καὶ γιὰ ὅλον τὸν πλανήτη ὁ
μαίανδρος τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς ἀποκαλεῖται grecque, ἑλληνικὸ κόσμημα.
Ἡ Ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται σήμερα ἀνάποδα: Τὸ 1943, ἡ
μεταξικὴ ΕΟΝ μετετράπη σὲ ΕΠΟΝ. Τὸ 2014, τὸ μούδιασμα τῆς ΚΝΕ ὑπὸ τὴν ἀκινησία
τῆς σοφῆς κουκουβάγιας τοῦ Δημήτρη Κουτσούμπα, πρώην γραμματέως Ἀνατολικῆς
Στερεᾶς τῆς ΚΝΕ, μετετράπη σὲ Χρυσῆ Αὐγή. Ξύπνα Κουκουέ, σοῦ ἐπῆραν τὴν θέση,
παρὰ τὸ ἡρωϊκό σου παρελθόν. Ἐξέχασες τὸ νόημα τῆς ἡρωϊκῆς λέξεως «ἔνοπλη ἐπανάσταση»
τῆς Ῥόζας Λούξεμπουργκ, τοῦ Λένιν καὶ τοῦ Ἄρη Βελουχιώτη καὶ κατέληξες σὲ ἥσυχες
ὀργανωμένες διαδηλώσεις συνταξιούχων. Ἡ Ἱστορία εἶναι κινούμενο τραῖνο καὶ ὅποιος
τρέξῃ καὶ πηδήξῃ μέσα θὰ γίνῃ ὁδηγός.
Δημήτρης Κιτσίκης 15 Μαΐου 2014
«Η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται, αλλά ομοιοκαταληκτεί».
ReplyDelete-Μαρκ Τουαίην
Ἔχουμε τον βασιλέα -στρατηγό Πούτιν καί τον φιλόσοφον παρά τῳ βασιλεῖ
ReplyDeleteΔώσανε τα αέρια οι ξεφτιλισμένοι??
ReplyDeleteΠάλι υπόδουλη αυτή η χλωρα.Η ενδοξότερη χώρα του πλανήτη από μπάτσα σε μπάτσα....
Πρόκειται πρώτα απ’ όλα για πόλεμο εναντίον του φιλελευθερισμού σε όλες τις εκφάνσεις του. Μέχρι να επιτευχθεί η πλήρης κατάρρευση του, αυτές οι συμμαχίες πρέπει να σφυρηλατηθούν.
DeleteΠολυ σωστη κινηση και για τις δυο πλευρες, που δεχονται επιθεση απο τον ιδιο εχθρο.
ReplyDeleteΤα αερια ανωνυμε φιλε τα εχουν ηδη δωσει, αλλοι σε αλλους, αν δεν το καταλαβες.
Το θεμα ειναι τι μπορουμε να γλυτωσουμε.
Επικροτω τους ανθρωπους που ειναι επιφυλλακτικοι αλλα οχι και αυτους που βγαζουν συμπερασματα χωρις να εχουν δει ακομη τιποτε.
Αν προκειται να κρινουμε αυτους που θελουν να αναλαβουν την ηγεσια της χωρας απο τις προδοσιες των προηγουμενων δεν προκειται ν αλλαξουμε ποτε τιποτε.
Προδοτες οι πριν, αρα προδοτες και οι μετα, αρα δεν αλλαζουμε τιποτα.
Παρακαλῶ τὸν "Ἀνώνυμο" Θεόδωρο Χατζηγῶγο νὰ μὴν ἐπιμένῃ νὰ προσπαθῇ νὰ ἀναρτᾷ κακόβουλα σχόλια, ὅπως ὁ "φιλαράκος σας ὁ παπα-Μεταλληνός". Θὰ διαγράφονται ἀμέσως.
ReplyDeleteΔημήτρης Κιτσίκης
Η Χρυσή Αυγή έχει αρχίσει να συσπειρώνει ανεξάρτητα από τοποιόν και την πραγματική φύση αυτής της οργάνωσης ανθρώπους που είναι υπέρ των συμφερόντων τμήματος του εργαζομένου λαού και επίσης τμήμα του ίδιου του εργαζομένου λαού. Όμως διακρίνω από το ύφος των σχολίων μια τάση επιστροφής στη δυτική ελέω θεού μοναρχία του μεσαίωνα. Δυο επαγγελματίες φονιάδες τσακώνονται μεταξύ τους σε ένα καπηλειό, και λέει ο ένας στον άλλο "Εγώ ρε πολέμησα για το βασιλιά μας στη Γαλλία. εσύ τι έκανες ;" (από το έργο Ο Άρντεν από το Φέβερσαμ).
ReplyDeleteΓια αυτόν που λέει κάλλιο η ελέω θεού μοναρχία από τον δολοφονικό φιλελευθερισμό, υπάρχει η εξής κεφαλαιώδης αντίρρηση ο φιλελευθερισμός EINAI ελέω Θεού μοναρχία.
Προσοχή λοιπόν μήπως ψηφίζοντας χρυσή αυγή ξαναψηφίσουμε τον ίδιο ηγεμόνα.
Tόσο το κλαν, η φυλή, όσο και η μοναρχία, όσο η πλουτοκρατία ή φιλελευθερισμός βασίζονται στο ίδιο ψυχικό σύστημα. Ο άνθρωπος έλκεται από τον έρωτα. Ο κος Παπαδόπουλος είναι ερωτευμένος άνθρωπος, διότι είναι άνθρωπος. όμως έχει γυναίκα και παιδιά. Πάει και στο γραφείο, στο περίπτερο, στο εργοστάσιο, στα κάτεργα. Και παραμένει ερωτευμένος. "Γιατί τα κάνεις όλα αυτά ? " τον ρωτάει η συνείδησή του. Κάποιος λόγος πρέπει να υπάρχει.
ReplyDeleteΚαι ψάχνει να βρει μιαν αιτία. Κάτι να τον δικαιολογεί. διότι αυτά που κάνει θα συνεχίσει να τα κάνει. Έρχεται λοιπόν το Χρήμα, και του λέει, τα κάνεις αυτά για να βγάλεις λεφτα. Έρχεται το κλαν, η φατρία, και του λέει, τα κάνεις αυτά για την οικογένειά σου. Έρεται ο Ηγεμών και του λέει, τα κάνεις αυτά για τη δόξα του Βασιλείου μου, που είναι το δικό σου.
Αυτό που περιγράφετε ανάγεται στην πεποίθηση ότι δεν υπάρχει ελεύθερη βούληση, έτσι; Ποια είναι η λύση, λοιπόν;
DeleteΈχετε απόλυτο δίκιο, μπράβο, κι εγώ το ξεχνάω. Δεν υπάρχει λύση. Τόσο η σκέψη όσο και τα συναισθήματα,το σώμα, τα προβλήματα και οι λύσεις εμφανίζονται ταυτόχρονα μέσα σε ένα χάος. οι φιλόσοφοι λένε ότι η μόνη λύση είναι να παρατηρείς τι συμβαίνει, μαζί με το χάλι, μαζί με όλα, μαζί με το ακατανόητο, χωρίς να προσπαθείς να βρεις λύση. για παράδειγμα, αν έχεις χάσει τα κλειδιά σου, όπως εγώ τώρα, να περιμένεις να εμφανιστούνε.
Deleteτα βρήκα τα κλειδιά !
DeleteΗ Χ.Α βασει προγραμματος ειναι παντα και αταθερα υπερ του λαου και του εθνους, και εναντια στις πασης φυσεως ολιγαρχιες και ελιτ.
ReplyDeleteΕπισης βασει προγραμματος, δεχεται (κακως κατα την γνωμη μου) το πολιτευμα, προτεινοντας μεσω αναθεωρησης συνταγματος, θεσμοποιηση δημοψηφισματων και προεδρικη δημοκρατια.
Επομενως δεν υπαρχει λογος να μιλαμε για μοναρχες και αλλα τετοια παρα μονο στα πλαισια που το 0,3% πιστευει οτι μπορει να κοροιδεψει τους υπολοιπους υποστηρικτες του κομμματος και να υφαρπαξει την εξουσια.
Νομιζω οτι τετοιες σκεψεις δεν υπαρχουν αλλα και ουτε ειναι δυνατον να πραγματοποιηθουν.
Παντως με δεδομενο οτι το σημερινο μας συτημα δεν ειναι ουτε στο περιπου δημοκρατια και με την Ελλαδα ετοιμη να καταρευσει δεν θα με πειραζε οποιαδηποτε εστω και αντιδημοκρατικη λυση.
Η δημοκρατία είναι ένα ενδιαφέρον πολίτευμα με δυο βασικά αρνητικά χαρακτηριστικα και ένα θετικό
Deleteαρνητικά :1)Πολύ αργή ταχύτητα στην λήψη αποφάσεων 2) ο πληθυσμός πρέπει να είναι μορφωμένος a priori(προσοχή :μορφωμένος και όχι άπλα σπουδαγμένος) ώστε να μπορεί να επιλέξει σωστά ποιος θα τον κυβερνήσει ή να μπορεί να επιλέξει σωστά σε ένα δημοψήφισμα (πρέπει δηλαδή να υπάρξει μια μη-δημοκρατική μορφή διακυβερνησης που θα μορφώσει τον λαό πριν την μετάβαση,είχαμε την ευκαιρία μας με τον Καποδίστρια...άλλα πάει πέταξε το πουλάκι...)
θετικό : Επειδή αποφασίζει η πλειοψηφία η διοίκηση έχει την ηθική νομιμότητα να παίρνει αποφάσεις άλλα έχει και τον λαό με το μέρος της.
Στην Ελλάδα του 2014 έχουμε ένα σύστημα που έχει μόνο τα αρνητικά και όχι το θετικό της δημοκρατίας,ίσως λοιπόν να μην είναι σωστό να την χαρακτηριζουμε δημοκρατία .Οτι κάτι πρέπει να αλλάξει φανερό,άπλα πολύ φοβάμαι ότι δεν υπάρχει κάποιος "Καποδίστριας"....
Πραγματικά πιστεύετε ότι η Χρυσή Αυγή θα θεσμοποιήσει το δημοψήφισμα; Χαχαχα. Θα κάνουν κάνα δύο δημοψηφίσματα για τη λαθρομετανάστευση και τα τζαμιά και πάει και τελείωσε. Δηλαδή τα ζητήματα των δημοψηφισμάτων θα είναι προσεκτικά επιλεγμένα ώστε να συμφέρουν τους σκοπούς της Χρυσής Αυγής.
DeleteΘεωρῶ ὑψίστης πατριωτικῆς σημασίας ὅποιος νοιάζεται γιὰ τὴν ἀνεξαρτησία τῆς χώρας μας μὲ τὴν ἐπιστροφὴ στὸ ἐθνικό νόμισμα καὶ τὴν ἔξοδο ἀπὸ τὴν ΕΕ, νὰ ὑποστηρίξῃ σήμερα στὶς ἐκλογές, τὴν Χρυσῆ Αὐγή. Προσωπικὰ ἐδέχθην νὰ κατέβω ὡς ὑποψήφιος δημοτικὸς σύμβουλος στὸν Δῆμο Ζωγράφου μὲ τὸν Συνδυασμό "Ζωγράφου Μπροστά", τοῦ Παναγιώτη Ἀγγελόπουλου, ἄν καὶ ποτὲ μέχρι στιγμῆς δὲν εἶχα θελήσει νὰ ἀνακατευθῶ μὲ ἐκλογές, γιὰ δύο λόγους: α) Νὰ βοηθήσω τὸν πρώην δήμαρχο Ζωγράφου Γιάννη Καζᾶκο ποὺ εἶχε γιὰ πρώτη φορὰ ἀναδειχθῆ δήμαρχος ἐπὶ ἐθνικῆς κυβερνήσεως Γεωργίου Παπαδοπούλου καὶ ποὺ θεωρῶ τὸν καλύτερο δήμαρχο, ἐπὶ δεκαετίες, τοῦ Ζωγράφου. β) Δεύτερον, νὰ δυνηθῶ, μὲ τὶς ἐλάχιστες δυνάμεις μου, μἐσῳ τοῦ βήματος τοῦ Δήμου Ζωγράφου, νὰ ἐκφράσω δημοσίως τὴν ὑποστήριξή μου στὸ πατριωτικὸ κίνημα τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς ποὺ ἀκολουθῶντας τὴν Ῥωσία τοῦ Πούτιν στὴν ἐξωτερικὴ πολιτική, εἶναι σήμερα ἡ μόνη ἐλπίδα ἀπελευθερώσεως τῆς χώρας μου ἀπὸ τὸν γερμανικὸ ζυγό.
ReplyDeleteΔημήτρης Κιτσίκης
H Χρυσή Αυγή δεν είναι ξεκάθαρη πάνω σε αυτά τα θέματα, κύριε Κιτσίκη. Λέει ότι θα κινηθεί ανάλογα με το τι εξυπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα. Δηλαδή, στη σκέψη τους, υπάρχει περίπτωση που να εξυπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα η παραμονή της Ελλάδας στην ευρωζώνη και στην Ε.Ε. Προφανώς παίρνουν τη θέση αυτή για να έχουν τις επιλογές τους ανοιχτές όταν γίνουνε εξουσία. Αλλά πρέπει να είναι κατά κάποιο τρόπο αφελείς αν πράγματι πιστεύουνε ότι η Ελλάδα μπορεί να καταστεί ανεξάρτητη και ισχυρή εντός υπερεθνικών μορφωμάτων.
DeleteΣτο σχολείο μας λέγανε ότι ο Βενιζέλος είχε πει ότι πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού. Τολστόη στο Πόλεμος και Ειρήνη βάζει τον Κουτούζωφ να νικάει τον Ναπολέοντα επειδή ο μεν Ναπολέων νομίζει, έχει την ψευδαίσθηση ότι αυτός καθοδηγεί τον στρατό του ενώ ο Κουτούζωφ απλώς παρακολουθεί ήρεμα την πορεία των γεγονότων. Υπό αυτό το πρίσμα σημασία δεν έχει ποιος πρέπει να βγει στις εκλογές αλλά ποιος θα βγει ή μάλλον, τι θα συμβεί.
ReplyDeleteΠροτείνω ένα φανταστικό σενάριο. Ας πούμε ότι πράγματι η χώρα που λέγεται Ελλάς είναι ο ομφαλός της γης. Ας πούμε ότι οι δυνάμεις που βρίσκονται φυλακισμένες στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή, εννοώ φυλακισμένες κυρίως μεταφορικά, θα μπορούσαν να απελευθερωθούν με μιαν έκρηξη και να διαχυθούν στον ευρασιατικό χώρο και παραπέρα. Πού θα οδηγούσανε και τι θα προκαλούσανε ?
DeleteΣτὸν βαθμὸ πού γνωρίζω τὸ ἔργο τοῦ κ. Κιτσίκη – σημειωτέον ὅτι ἔχω διαβάσει ὅλα του τὰ βιβλία – οἱ ἱστορικὲς θέσεις του καὶ ἡ θεωρία τῆς Ἐνδιάμεσης Περιοχῆς μὲ βρίσκουν ἀπολύτως σύμφωνο. Ὅταν ἐδημιούργησα τὸ ἰστολόγιό μου, θεώρησα λοιπὸν ὅτι τὸ παρὸν ἰστολόγιον τῆς ΕΝΔΙΑΜΕΣΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ἔπρεπε νὰ εἶναι ἀπὸ τὰ πρῶτα πού θὰ συμπεριελάμβανα στὴν πρώτη σελίδα τοῦ δικοῦ μου Ἀρετὴ ΚΑΙ Τόλμη.
ReplyDeleteὍπως ποτὲ δὲν θὰ μποροῦσα νὰ προβάλλω στὸ Ἀρετὴ ΚΑΙ Τόλμη θέσεις ταυτόσημες ἢ συγγενικὲς εὐρωλιγουρισμού, σημιτικὲς ἢ βαγγελοσαμαρικές, μὲ τὸν ἴδιο τρόπο δὲν προωθῶ θέσεις ἐθνοπατερισμοὺ ἢ ναζιστικές. Ἐξ ἴσου ἀνθελληνικὲς ( μὲ τὴν πολιτισμικὴ ἔννοια ) ἢ λάθρα ἑλληνικὲς καὶ οἱ δύο πλευρές. Μπορῶ νὰ τὶς προβάλλω μόνο χτυπῶντας τες, ἀμφότερες. Καὶ αὐτὸ ἔχω κάνει στὶς ἀναρτήσεις μου.
Τὸν τελευταῖο χρονικὸ διάστημα τὰ ἐπὶ μέρους θέματα πού ἀναρτῶνται ἐδῶ, τὸ περιεχόμενό τους, ἐλάχιστα σχετίζονται μὲ τὸν τίτλο καὶ προμετωπίδα τοῦ ἰστολογίου. Δυσκολεύομαι νὰ ἀντιληφθῶ πῶς
ὑποστηρίζεται ἡ θεωρία τῆς ΕΝΔΙΑΜΕΣΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ μὲ τὸ προμοτάρισμα τῶν λεγομένων «ἀγωνιστῶν» τῆς ΧΑ, καί μέ τήν ἐπίκληση για ὁμόνοια και σύμπνοια μέσῳ μιᾶς διχαστικῆς «ἐθνικῆς» ὁρολογίας καί σχολιασμοῦ πού χωρίζει σέ ἕλληνες καί ἀνθέλληνες.
Ἡ ἰδική μου ἐκτίμηση εἶναι ὅτι τὸ παρὸν ἰστολόγιο λειτουργεῖ περισσότερο ὡς ἀνεπίσημο γραφεῖο τύπου τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς παρά ὡς προπαγανδιστής τοῦ πλανητικοῦ ἑλληνισμοῦ. Ἄν για κάτι τέτοιο ὑπάρχει πρόθεση ἤ ὄχι, μοῦ εἶναι ἀπολύτως ἀδιάφορο. Ὁ καλύτερος καί ἀποτελεσματικώτερος τρόπος νά ἀποδομηθῆ μιά σωστή θεωρία εἶναι νά ὑποστηριχθῆ μέ λάθος ἐπιχειρήματα…
Ὡς ἐκ τῶν ἀνωτέρω ἀποσύρω τὴν κατ’ ὄνομα «ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΠΕΡΙΟΧΗ» ἀπὸ τὸ ἰστολόγιό μου, μέ τήν ἴδια λογική πού θα ἀπέσυρα καί τήν ἱστοσελίδα τοῦ Κώστα Σημίτη.
Νομίζω ότι ο κος Ζαρατούστρα δεν καταλαβαίνει πού το πάει ο κος Κιτσίκης. Αυτό που κάνει ο κος Κιτσίκης είναι πρώτα απόλα κινέζικο.
DeleteΕγώ σιχαίνομαι τη Χρυσή Αυγή επειδή είναι μιλιταριστική και σιχαίνομαι οτιδήποτε έχει να κάνει με στρατό, διαταγές, χασαπομάχαιρα και σωματική βία. Παρόλα αυτά το ιστολογιο αυτό είναι καταπληκτικό, διότι σου επιτρέπει να δοκιμάζεις τις ιδέες σου.
DeleteΣυμφωνῶ Κωνσταντῆ. Ἄλλο ὅμως εἶπα ἐγώ...
DeleteΥΓ. Παρεμπιπτόντως, στήν προσπάθεια μου νά κατανοήσω τό ὁτιδήποτε, ἐγώ δέν τό σιχαίνομαι . Ἁπλά ὅταν μέ ἐμποδίζει νά δῶ καθαρά τό κάνω στήν ἄκρη...
Μια εναλλακτικη λυση τοτε στη θεση του στρτου μπορειτε να προτεινετε νεοταξιτες μου και "οψιμοι" ειρηνοποιοι?
DeleteΜία ζωὴ ἀντιμετωπίζω τοὺς θυμοὺς σὰν αὐτοὺς τοῦ Ζαρατούστρα, ἐπειδὴ ἀκριβῶς ἐγὼ δὲν χωρίζω τοὺς Ἕλληνες, προσπαθῶ νὰ τοὺς ἑνώσω. Γράφει ὁ Ζαρατούστρα ὅτι ἔκφράζομαι "μὲ τὴν ἐπίκληση γιὰ ὁμόνοια καὶ σύμπνοια μέσῳ μιᾶς διχαστικῆς «ἐθνικῆς» ὁρολογίας καὶ σχολιασμοῦ ποὺ χωρίζει σὲ ἕλληνες καὶ ἀνθέλληνες". Ἀντιθέτως, εἶμαι ἀπὸ τοὺς ὀλίγους ποὺ προσπαθοῦν νὰ συνθέσουν τὶς πλέον φαινομενικὰ ἀντίθετες θέσεις, στὸ βαθμὸ ποὺ ὁ κόσμος μὲ ἀντιμετωπίζει εἴτε μὲ ἕνα προστατευτκὸ χαμόγελο ὡς οὐτοπικές, εἴτε τρελαίνεται καὶ μὲ ἀποκηρύσσει. Ὅσο καὶ νὰ φαίνεται ἀκατανόητο, εἶμαι ἀπὸ τοὺς ἐλαχίστους "σκεπτομένους" ἀνθρώπους ποὺ ποτὲ δὲν ξέφυγε ἀπὸ τὸν δρόμο τῆς λογικῆς του. Ὁ Ζαρατούστρα λέγει ὅτι ἔχει διαβάσει ὅλα μου τὰ βιβλία. Ἐγὼ ἁπλῶς προσθέτω ὅτι ὅπως καὶ οἱ περισσότεροι Ἕλληνες δὲν μὲ ἔχει ΚΑΘΟΛΟΥ καταλάβει, κάτι ποὺ εἶναι φυσικό. Ἁπλῶς χειροκροτοῦν ὅταν νομίζουν ὅτι λέγω τὰ ἴδια μὲ αὐτοὺς καὶ μὲ ἀποκηρύσσουν ὅταν νομίζουν ὅτι λέγω τὰ ἀντίθετα.. Σήμερα ἡ Χρυσῆ Αὐγὴ μὲ χειροκροτεῖ. Αὔριο θὰ μὲ ἀποκεφαλίσῃ. Αὐτὸ ἀποδεικνύει γιὰ μένα ὅτι εἶμαι στὸν καλὸ δρόμο. Πάντως, εὐχαριστῶ τὸν Ζαρατούστρα ποὺ δηλώνει τὴν ἀδυναμία του νὰ μὲ καταλάβῃ. Γιὰ μένα, αὐτὸ εἶναι ἀπόδειξη ὅτι ἔχω δίκαιο καὶ ὅτι θὰ συνεχίσω τὴν πνευματική μου πορεία μόνος. Ἔτσι τὸ θέλει ὁ Θεὸς καὶ ἔτσι γίνεται.
ReplyDeleteΔημήτρης Κιτσίκης
Λέγει χαρακτηριστικὰ ὁ Ζαρατούστρα: ὅταν κάτι μὲ ἐμποδίζει νὰ δῶ καθαρὰ τὸ κάνω στὴν ἄκρη... Ἀντιθέτως ἐγὼ προσπαθῶ νὰ τὸ ἐνστερνισθῶ καὶ νὰ τὸ ἐντάξω στὴν σύνθεσή μου.
ReplyDeleteΔημήτρης Κιτσίκης
Μήπως κ. Κιτσίκη ἐσεῖς δὲν καταλαβαίνετε τὴν ἀντίδραση τοῦ Ζάρα;
ReplyDeleteὉ Ζάρα δὲν εἶναι θυμωμένος μὲ τὶς θέσεις σας, τὶς ὁποῖες πιθανὸν νὰ μὴν ἔχει καταλάβει, ἢ νὰ ἔχει καταλάβει λάθος, ἢ μὲ τὸν δικό του τρόπο. Δὲν εἶναι οὔτε χειροκροτητὴς οὔτε κλακαδόρος, οὔτε γιουχάρει σὰν ἀνεγκέφαλος…. Οὔτε ἀποκηρύσσει. Δὲν εἶναι ψώνιο γιὰ νὰ κάνει κάτι τέτοιο… Ἡ κριτικὴ στὶς θέσεις σας δὲν εἶναι ἀποκήρυξη, ὅπως οὔτε το κατέβασμα τοῦ ἱστολογίου σας ἀπό τά προτεινόμενα. Ὅπως δέν ἀποτελοῦσε χειροκρότημα ἡ μέχρι σήμερα προβολή του.
Ὁ Ζάρα δὲν ἐνοχλεῖται, οὔτε μὲ τὴν διαφωνία, τὸ ἔχει δὲ ἀποδείξει πρὶν ἀπὸ 5 χρόνια ( σὲ ἐπίθεση πού δεχτήκατε στὸ διαδίκτυο), ὅτι ἔχει τὰ κότσια νὰ ὑπερασπισθεῖ καί τίς θέσεις σας και ἐσᾶς τόν ἴδιο. Τό ἔπραξε μήπως ὡς χειροκροτητής ἑνός ἀγνώστου; Ἤ οἱ ἐπί μέρους διαφωνίες τόν ἐμπόδισαν νά τό κάνει;
Μέ ἄλλα ἐνοχλεῖται ὁ Ζάρα. Ἐνοχλεῖται τὰ μάλα ὅταν τοῦ πετᾶνε τὴν μπάλλα ὄχι στὴν ἐξέδρα, ἀλλὰ ἔξω ἀπὸ τὸ γήπεδο.
Ποτὲ δὲν εἶπα ὅτι δὲν προσπαθεῖτε νὰ εἶσθε ἑνωτικός. Τὸ ἀποτελέσμα διαπιστώνω –σύμφωνα μὲ τὰ δικά μου κριτήρια -. Θὰ γίνω πιὸ συγκεκριμένος, ἐπανερχόμενος στὴν ἀνάρτηση γιὰ τὸ Μεταναστευτικὸ Σουρωτήρι. Ὅταν ἐπιδοκιμάζετε ἤ χειροκροτεῖτε σχόλια, πού εὐθέως χαρακτηρίζουν τὶς θέσεις μου – δηλαδή τίς θέσεις τοῦ Ἀρετή ΚΑΙ Τόλμη - ἀνθελληνικές, λειτουργεῖ αὐτὸ ἑνωτικά; Δέν μέ ἀπασχολεῖ ἡ καθαυτό ἐπιδοκιμασία, ἀλλά το ἐρώτημα πού ὑπέβαλλα εἶναι πῶς προάγεται ἡ σύμπνοια καὶ ἡ ἐνωτικότητα μὲ τὸ σχόλιό σας, καὶ δὲν παίρνω ἀπάντηση. Ἀντίθετα λίγο ἀργότερα, τά σχόλια πού ἐσεῖς ὁ ἴδιος ἐπιδοκιμάσατε ὡς ἐμπνεόμενα ἀπό το άρχαιοελληνικό μέτρο καί κατά τοῦ διχασμοῦ, ὅλως περιέργως διαγράφονται…
Ἄν ἡ ἄρνηση ἀπάντησης ἤ ἡ διαγραφή σχολίων, ἀποτελεῖ μια ιδιάζουσα ἀλλά εἰλικρινῆ προσπάθεια ἑνωτικότητος, ἄν καί δέν τήν καταλαβαίνω, πάω πάσσο. Εἶμαι ὅμως ὑποχρεωμένος νά πῶ ὅτι ἄν καί προσπαθήσατε, γνώμη μου εἶναι ὅτι πρός το παρόν ἀποτύχατε σάν ἑνωτικός. Ἄν κάνω λάθος μήν βιάζεστε νά μέ χαρακτηρίσετε, ἁπλά ἐνσωματῶστε αὐτή μου τήν λανθασμένη ἀντίληψη στήν ἑπόμενη σύνθεση πού θα ἐπιχειρήσετε. Με αὐτό τόν τρόπο πνευματικά δεν εἶστε ποτέ μόνος. Λογικό δέν εἶναι;
Δὲν ἀμφιβάλλω ὅτι εἶστε ἀπὸ τοὺς ἐλάχιστους σκεπτομένους ἀνθρώπους πού ποτὲ δὲν ἐξέφυγαν ἀπὸ τὸν δρόμο τῆς λογικῆς τους. Τὸ ἴδιο – μὲ διαφορετικὰ λόγια – εἶπα καὶ σὲ σχόλιο στὴν ἀνάρτηση γιὰ τὸ Σουρωτήρι, γράφοντας γιὰ τὴν ἐξυπνάδα σας νὰ μὴν παρεκλίνετε ἀπὸ τὶς ἐπιστημονικὲς θέσεις σας.
Ὅσο γιὰ τὴν Χρυσῆ Αὐγή, πού σᾶς ἔχει γίνει ἐμμονή. Ἡ Χρυσῆ Αὐγὴ δὲν σᾶς χειροκροτεῖ, ὅπως νομίζετε. Ἐσεῖς τὴν χειροκροτεῖτε. Οὔτε ὑπάρχει κίνδυνος ἀποκεφαλισμοῦ σας. Ἐδῶ δὲν σᾶς ἀποκεφάλισε ὁ Σημίτης, ὁλόκληρος ὁ δυτικὸς κόσμος τῆς ψευδεπίγραφης «ἐλευθερίας», θὰ σᾶς ἀποκεφαλίσει ἡ Χρυσῆ Αὐγὴ, τὸ πιὸ ἐλεγχόμενο παρακλάδι του; Χλωμὸ τὸ βλέπω…
ΥΓ. Πρίν ἀπό λίγο, ἐπέστρεψα ἀπό το έκλογικό τμῆμα. Τί ψήφισα; Μά θέλει καί ρώτημα; Φυσικά ἀνθέλληνες τί ἄλλο…Ἄλλοι εἶναι ἡ γλυκιά ἐλπίδα τοῦ ἔθνους ( σύμφωνα μέ τόν γνωστό καί μη ἐξαιρετέο Ἀμβρόσιο …)
Τουλάχιστον ελπίζω να ψηφίσατε ΚΚΕ αντί για ΣΥΡΙΖΑ.
DeleteΈνας τρόπος να αντιμετωπίσει κανείς τα ζητήματα θυμού και διαφωνιών είναι να τα δει σαν Φόρμα, Μορφή. Όταν γράφουμε σχόλια είμαστε συχνά συναισθηματικά φορτισμένοι και στην Eλλάδα η συναισθηματική φόρτιση θεωρείται συχνά αρετή. Όμως αυτό είναι ίσως λάθος. Ίσως κάποιοι παλαιοί κομμουνιστές να είχαν αναπτύξει ένα είδος φιλοσοφικής ψυχραιμίας. Συχνά η ψυχραιμία στα πολιτικά ζητήματα εκλαμμβάνεται ως μανδαρινισμός.
Delete"Ελεγχομενο παρακλαδι του Σημιτη"Απο που προκυπτει αυτο νεοταξιτη μου?
DeleteΣ'αυτο που διαφωνο με τον Κιτσικη ειναι το ηρωικο παρελθον του ΚΚΕ.Να ελεγε το προδοτικο και Σοβιετοδουλικο να το καταλλαβω.
Τὸ ἀπίστευτο μῖσος ποὺ ἐξἐφρασαν σήμερα στὴν τηλεόραση ἐκπρόσωποι τῶν κομμάτων κατὰ τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς εἶναι κακὸς οἰωνός. Ἡ συνεχὴς ἄνοδος τῆς ἀντισυστημικῆς Χρυσῆς Αὐγῆς τὰ τελευταῖα χρόνια ἀντιμετωπίσθη ἀρχικὰ μὲ φροῦδες ἐλπίδες, ὅτι μπόρα εἶναι καὶ θὰ περάσῃ, ἐπειδὴ ὁ λαὸς εἶναι θυμωμένος καὶ ὅταν ξεθυμάνῃ θὰ ἐπιστρέψῃ στὸ σύστημα. Σήμερα εἶναι πλέον ὀφθαλμοφανὲς ὅτι ἡ Χρυσὴ Αὐγὴ εἶναι ἐδῶ γιὰ νὰ μείνῃ ὅπως τὸ ἔγραφα κατ'ἐπανάληψιν στὰ ἄρθρα μου σὲ τοῦτο ἐδῶ τὸ μπλόγκ, καθ'ὅλην τὴν διάρκεια τοῦ 2012-2013 καὶ μᾶλλον θὰ κυβερνήσῃ τὴν χώρα ἐὰν μάθῃ ἀπὸ τοὺς πολιτικοὺς της ἀντιπάλους ὅτι ἡ ἔκφραση μίσους εἶναι κακὴ τακτική. Αὐτὸ τὸ ἀπίστευτο μῖσος ἐμένα μὲ συνεκλόνισε, προερχόμενο ἀπὸ μία ἀποδεδειγμένως ἐγκληματικὴ κοινωνία στὸ σύνολό της. Καὶ τὸ ἐρώτημα εἶναι: γιατὶ αὐτὸ τὸ μῖσος δὲν ἐκφράζεται καὶ κατὰ τῆς Ῥωσίας καὶ τοῦ προέδρου Πούτιν ἐφ' ὅσον εἶναι πλέον ὀφθαλμοφανὲς ὅτι ἡ Χρυσῆ Αὐγὴ εἶναι τὸ ἀναγεννημένο Ἀνατολικὸ Κόμμα (ῥωσικὸ κόμμα) στὴν Ἑλλάδα καὶ ὅτι ἐντάσσεται στὴν λογικὴ τῆς παραλλήλου ἀνόδου τοῦ Ἐθνικοῦ Μετώπου τῆς Μαρὶν Λὲ Πὲν στὴν Γαλλία, ποὺ μᾶλλον θὰ κυβερνήσῃ καὶ αὐτὸ μελλοντικὰ τὴν Γαλλία.
ReplyDeleteΔημήτρης Κιτσίκης
Πέρα από τις διαφορές σε διάφορες λεπτομέρειες - ας πούμε η Λεπέν δεν είναι κόμμα αμερικανόφιλο ; και ειδικά για τη δική μας περίπτωση, είναι συχνό φαινόμενο οι αγροτικοί πληθυσμοί και οι εκ της υπαίθρου προερχόμενοι άνθρωποι να έλκονται πάρα πολύ από τον στρατό, τη στρατοκρατία, διότι βλέπουν στη στρατοκρατία μια λύση εκσυγχρονιστική. Το βλέπουμε αυτό στη βαυαροκρατία, στο Γουδί, στη χούντα του Παπαδόπουλου. Ο στρατός είναι μια δύναμη που εκπολιτίζει όχι μόνο σε καιρούς πολέμου αλλά και σε καιρούς ειρήνης. Ο στρατιωτικός πρώην χωρικός γνωρίζει τον χωρικό, τις αδυναμίες του, την αμορφωσιά του, και πάει να ενσαρκώσει τη θέληση τού να έρθει κάποιος που να έχει και το σύστημα και την πυγμή να βάλει κάποια τάξη. Όμως η λογική του χωρικού, που έχει τεράστιες αντοχές,βασίζεται στον κυκλικό χρόνο. Είναι ικανός να ανεχθεί σχεδόν τα πάντα, διότι έχει θρησκεία, θέλει δε θέλει, και θεωρεί τους πολέμους και τις καταστροφές δυσάρεστα μεν αλλά φυσικά φαινόμενα σαν τις θεομηνίες, τις επιδημίες, την παιδική θνησιμότητα. Ο εκλεπτυσμένος αστός που ψελλίζει για ανθρώπινα δικαιώματα τού φαίνεται σαν εξωγήινος, και δικαίως. Γι`αυτό και ο εκλεπτυσμένος διανοούμενος έχει μπροστά του το δύσκολο έργο να πάει πιο πίσω και από τον τελευταίο χωρικό για να βρει την ειρήνη. Δεν έχει το δικαίωμα οποιοσδήποτε σαλονάτος Συριζαίος, π.χ., να κατηγορήσει τον εργαζόμενο λαό για το ο,τιδήποτε, διότι ο ίδιος είναι λελές. Πράγμα που το ξέρουνε πάρα πολύ καλά όλοι οι αστοί, και πριν από αυτούς οι αριστοκράτες αυλικοί. Και γι αυτό είναι ανελέητοι. ήδη έχουμε δει τις πιο απίθανες κωλοτούμπες των βρωμερών αστών, που θα συμμαχούσανε ακόμα και με το διάολο προκειμένου να έχουν το δικαίωμα να κάνουνε συνέδρια για την ειρήνη και να εμφανίζονται εκει ως τζιτζιφιόγκοι.
ReplyDeleteΌμως δεν μπορεί έτσι απλά να είχανε άδικο ο Αριστοφάνης κι ο Ευριπίδης που θέλανε την ειρήνη. Ίσως ο Αριστοφάνης να ήτανε λιγάκι λαοπλάνος. Οι εκλεπτυσμένες φύσεις σαν τον Ευριπίδη δεν μπορούνε να δεχτούνε το μη χείρον βέλτιστον.Εδώ λοιπόν είναι η αδυναμία της Χρυσής Αυγής. Η ιδεολογία ίσως είναι πρωτεϊκή, ίσως αλλάζει ανά στιγμή, ανά λεπτό αλλά είναι απόλυτη. Εκ της φύσεώς της. Δεν μπορείς να έχεις για ιδεολογία το μη χείρον βέλτιστον. Σε σχέση με τη διαφωνία Κιτσίκη-Ζαρατούστρα, προτείνω λοιπόν τα εξής
1) Η ιδεολογία της αριστεράς και ίσως ενός τμήματος της, ας πούμε αστικής τάξης στην Ελλάδα (και όχι μόνο) είναι...ότι όλοι όι άλλοι, και δη ο εργαζόμενος λαός, έχουν άδικο ! Το μεταφυσικό μας κενό είναι τεράστιο, και μας οδηγεί σε αυτοκτονικά εγκλήματα. 2) Αυτά που ψελλίζει καμιά φορά ο Γιανναράς, έχουνε κάποια βάση. Ενώ πίσω από τους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής, πίσω από τον ορθόδοξο και εγώ θα έλεχα ενδεχομένως και προχριστιανικό, σε ορισμένες του πτυχές πυρήνα του λαού της Ελλάδας υπάρχει ένα στοιχείο μη εξαγώγιμο, μη διατυπώσιμο, που είναι η δύναμη αλλά και η αδυναμία του ελληνικού λαού, επειδή παρμένει υπερβολικά τοπικό.
Υ.Γ. Ή παραμένει τοπικό για μας και ο Κιτσίκης βλέπει κάτι που εμείς δε βλέπουμε και δεν τον καταλαβαίνουμε.
DeleteΗ Χ.Α τελικα ισα που καταφερε να επιβιωσει για να μπορει να συνεχισει τον αγωνα.
ReplyDeleteΟι πελατες του Μπομπολα μιλησαν για ακομη μια φορα και μετεφεραν τα λογια του Αφεντη.
Μπουταρης, Καμινης, Σγουρος για ισορροπια και για να εκφραστει και η λαικη αγανακτιση, οι λαικοι αγωνιστες Δουρου και Σακελαριδης.
Αγιατρευτα παραξηγημενος ο Ζαρα που τον ειπα ανθελληνα.
Ειναι και δεν ειναι ο μονος.
Καποτε θα πρεπει να σταματησει να παραξηγιεται και ν αρχισει να το συνειδητοποιει.
Αλλωστε αν οι Ελληνες αγαπουσαν την πατριδα τους δεν θα την εφερναν σ αυτα τα χαλια.
Αυτοι που τοσα χρονια κοιτανε να βολευτουν εις βαρος των υπολοιπων, δηλωνουν πατριωτες.
Αυτοι που παραδιδουν την εξουσια σε κλεφτες και ανικανους για ναχουν μεσον, δηλωνουν πατριωτες.
Αυτοι που βλεπουν τους πολιτικους τους να βολταρουν στις πρεσβειες και να εκλιπαρουν την ξενη βοηθεια και δεν ενδιαφερονται, δηλωνουν πατριωτες.
Αυτοι που αδιαφορουσαν και αδιαφορουν για το που παει η χωρα, αρκει ναναι μπουκωμενοι, δηλωνουν πατριωτες.
Αυτοι που καινε τις σημαιες της, δηλωνουν πατριωτες.
Αυτοι που βλεπουν την ενθικη κυριαρχια να περναει στα χερια των Ευρωπαιων υπαλληλων των τραπεζιτων και αυτο το λενε "ευρωπαικη ολοκληρωση", δηλωνουν πατριωτες.
Αυτοι που βλεπουν την Ελλαδα προτεκτορατο και δεν ξεσηκωνονται , δηλωνουν πατριωτες.
Αυτοι που πουλανε την Ελλαδα για φραγκα, δηλωνουν πατριωτες.
Αυτοι που τρεμουνε με τις τηλεοπτικες φοβερες του Μπομπολα και των ομοιων του, και με την ουρα στα σκελια ξαναδινουν εξουσια σ αυτους που επρεπε να ειχαν κρεμασει, δηλωνουν πατριωτες.
Αυτοι που βλεπουν τους Ελληνες να εξαφανιζονται και βοηθανε να γινει μια ωρα αρχύτερα, δηλωνουν πατριωτες.
Αυτοι που χειροκροτανε την μετατροπη της Ελλαδας σε Ισλαμαμπαντ. δηλωνουν πατριωτες.
Αυτοι που θελουν μια Ελλαδα χωρις Ελληνες, δηλωνουν πατριωτες.
Οταν λετε οτι αγαπατε την πατριδα σας τι ακριβως εννοειται; Τα βουνα και τα λαγκαδια, τους δρομους και τις πλατειες;
Τι νοημα εχει μια πατριδα χωρις τον λαο που την κατοικει;
Τελικα τι ακριβως πρεπει να κανεις για να μην εισαι πατριωτης;
Κατα την αποψη του Ζαρα και κατι αλλων δεν εισαι πατριωτης μονο οταν μιλας για την πατριδα, αν την θελεις ελευθερη, αν την θελεις να κατοικειται απο Ελληνες, αν θελεις νασαι ενας αναμεσα στους αλλους ομοιους σου, αν θελεις να συνεχισεις τον πολιτισμο της προηγουμενης γενιας και να αφησεις στην χωρα σου και τον πολιτισμο της στα παιδια σου.
Οταν μιλαμε για την ενοτητα των Ελληνων εννοουμε την ενωση των Ελληνων εναντιον αυτων που θελουν να τους εξαφανισουν και οχι την ενωση των Ελληνων μ αυτους που θελουν να τους εξαφανισουν.
Αν ο σκοπος ειναι να παει καλυτερα η Ελλαδα (Ελλαδα με Ελληνες εννοω) ειμαι διατεθιμενος να κανω το ανθρωπινως δυνατον να δεχτω οτι δεν εχουν ολοι την ιδια αποψη με εμενα και οτι μπορει ναχουν δικιο και ναχω αδικο.
Οποιος ομως δηλωνει την προθεση του να εξαφανισει τους Ελληνες, ειτε απο ιδεολογια ειτε για να τα κονομησει, ειτε απο δειλια, αν θελει να ενωθει με τους υπολοιπους Ελληνες πρεπει πρωτα να σταματησει να επιδιωκει τον αφανισμο τους.
Αυτο ειναι και το μεγαλο στοιχημα που πρεπει να κερδισει η Χ.Α και οποιος αλλος θελει την ενοτητα των Ελληνων.
Να τους πεισει οτι δεν μπορουνε να συμπεριφερονται στην πατριδα σαν εχθρικη χωρα προς λεηλασια και να περιμενουν απ αυτην να τους προστατευει.
Να τους πεισει οτι ειναι ανθελληνες και πρεπει να επανελληνιστουνε.
Να παρει τους κακομοιρηδες, ρουσφετατζηδες, βολεψακηδες, ωχαδερφιστες, ανηθικους και να τους κανει Ελληνες πολιτες.
Να πει καποιος καποτε σ αυτους τους αθωους ενοχους, οτι δεν ειναι καθολου αθωοι και οτι η αθωωση λογω βλακειας μπορει να παρεχεται απο τ ανθρωπινα δικαστηρια αλλα οχι και απο το δικαστηριο της φυσης.
Αν δεν αγαπανε οι ιδιοι τους εαυτους τους τι περιμενουν απο τους αλλους;
Καταντησαμε στην Ελλαδα να ζηταμε τ αυτονοητα και να μας βλεπουν σαν ουφο.
Κακῶς ἐπανέρχεσθε σέ μένα κ. Γιάγκο. Δέν ἔχω αφήσει κανένα θέμα μαζί σας ἀνοικτό.
ReplyDeleteΣέ ἕνα μόνο θά σταθῶ ἀπό αὐτά πού γράψατε. Ὁ Ζάρα δέν παρεξηγήθηκε μαζί σας κ. Γιάγκο, οὔτε ἐνοχλεῖται ἄν κάποιος ἄγνωστος τόν λέει ἀνθέλληνα. Τό νά μέ ἀποκαλεῖ τό μέλος τῆς Χ.Α. ἀνθέλληνα μέ ἀφήνει ὄχι μόνον ἀδιάφορο, ἀπεναντίας μέ κάνει καί χαίρομαι. Ἔχετε λοιπόν τό ἐλεύθερο γιά τόν ὁποιονδήποτε χαρακτηρισμό νομίζετε. Πόσῳ μᾶλλον ὅταν ὡς χρυσαυγίτης ὑπερασπίζεσθε καί προστατεύετε τήν πατρίδά σας καί τά παιδιά σας, πού ἐγώ ἐπιβουλεύομαι.
Ὁ Ζάρα μέ ἀφορμή τό συγκεκριμένο σχόλιό σας γιά τήν ἀνθελληνικότητά μου, καί τόν κίνδυνο πού διατρέχουν ἀπό ἐμένα τά παιδιά σας, τό μόνον - καί τίποτα ἄλλο - πού διhρωτήθη εἶναι γιατί ὁ κ. Κιτσίκης χειροκρότησε καί σᾶς χαρακτήρισε ὡς ἑνώτικό ἤ διαπνεόμενο ἀπό τό ἀρχαιοελληνικό μέτρο ...Ποῦ διέκρινε δηλαδή τήν ἑνωτικότητα καί τήν καταπολέμηση τοῦ διχασμοῦ, μέσα στό σχόλιό σας. Γιά νά δοῦμε δηλαδή πῶς διάολε θά κάνουμε αὐτή τήν ἑνότητα πράξη καί ὄχι ἁπλό ἀντικείμενο θεωριῶν καί προβληματισμῶν. Σέ αὐτό τό πολύ συγκεκριμένο ἐρώτημα ζήτησα μιά συγκεκριμένη ἀπάντηση - ὄχι ἀπό ἐσᾶς ἀφοῦ ἔχω δηλώσει ὅτι μέ λαθραίους ἕλληνες δέν συζητῶ τέτοια θέματα - ἀλλά ἀπό τόν κ. Κιτσίκη. Καί συγκεκριμένη ἀπάντηση δέν πῆρα...
Αὐτή καί μόνον εἶναι ἡ οὐσία τῶν παρεμβάσεων τοῦ Ζάρα. Δέν ζητάω τίποτα ἄλλο ἀπό τήν παρέα σας. Καθόλου δέν παρεξηγεῖται ὁ Ζάρα. Εἰδικά μέ σᾶς...Δέν σᾶς γνωρίζω δέν μέ γνωρίζετε, ὅλα μέλι γάλα...
Τά ὑπόλοιπα πού γράφετε περί πατρίδος ....ἄλλα ντάλλα τῆς Παρασκευῆς τό γάλα..
Καλή ἐπιτυχία στό κόμμα σας. Ἄν θέλετε στεῖλτε μας καί μιά φωτογραφία ἀπό τά ἐγκαίνια τοῦ γραφείου στό Κολωνάκι, ὅταν μέ τό καλό σώσετε πάλι τήν χώρα ἀπό τούς ἀπάτριδες κομμουνιστές ...
Γιατί αναφέρεστε στον εαυτό σας σε τρίτο πρόσωπο;
Deleteη παθολογική εμπάθεια του Ζάρα κατά της ΧΑ, εύκολα μετετράπη σε σχιζοφρένεια, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο στα ψυχιατρικά χρονικά
DeleteH ιστορική διαμάχη των κ.κ. Ζαρατούστρα και Γιάγκου θυμίζει την ιστορική διαμάχη των κ.κ.Τρότσκυ και Στάλιν για το μέλλον της Επαναστάσεως. Ο μεν Τρότσκυ ήθελε η μέλλουσα Επανάσταση να είναι πρώτα Παγκόσμια και μετά Ρωσική (με αυτόν αρχηγό), ο δε Στάλιν να είναι πρώτα Ρωσική και μετά Παγκόσμια (με αυτόν αρχηγό). Και οι δύο παρέπεμπαν την επανάσταση στο μέλλον. Θα μπορούσε να πει κανείς, καβαφικώς, και οι δύο έβλαψαν την επανάσταση το ίδιο.
ReplyDeleteΕάν δεχόμαστε όλοι εν τελει ότι ο πυρήν αυτού του πράγματος που ονομάζεται Νεωτερα Ελλάς είναι ο ίδιος πάνω κάτω με τον πυρήνα αυτού που ονομάζεται πλέον Βυζάντιο, τότε δεχόμαστε ότι το πράγμα αυτό ονομάζεται Ανατολική Ορθόδοξος Εκκλησια του Κυριου Ημών Ιησού Χριστού. Aπο οσο θυμάμαι, το δοgμα και το τυπικό τις εκκλησιας αυτής έχει παραμείνει σχεδόν το ίδιο (με την εξαίρεση κάποιον λεπτομερειών) από τον καιρό τις εικονομαχίας. Μήπως ήρθε η ώρα, προκειμενου να σωθεί ο ελληνισμός, η ορθοδοξία, η κάτι από τα δυο, σε όλα τα πλάτη και τα μήκη της γης, να τολμήσει η Ανατολική Ορθόδοξος του Χριστού Εκκλησια να κάνει μια γενναία δογματική μεταβολή, αντί να αναδιπλώνεται στα παραδεδομένα σχήματα ? Είναι η πιο συντηρητική εκκλησια του κόσμου, αν περιλάβουμε το παλαιοημερολογίτικο παρακλάδι της. Όλα αλλάζουνε εκτος από αυτή. Εδώ έπεσε kotzam Αυτοκρατορία, Μπήκε αλλόδοξος - και τι αλλόδοξος, e! - ηγεμόνας στο θρόνο, και αυτή έμεινε η ίδια και απαράλλακτη ! Τα γεγονότα προς το παρόν τη δικαιώνουνε, αφού και στη Ρωσία για έναν αιώνα και κάτι λιγότερο βασιλεύσανε οι Οξαποδώ, και να τινά πάλι στη θέση της.
ReplyDeleteΜήπως ήρθε η ώρα η Ορθόδοξος Εκκλησια να κάνει μια γενναία δογματική μεταβολή, λέγοντας ότι ο Θεός επιτρέπει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ?
Μέγα λάθος Κωνσταντῆ. Σκέψου αὐτοὺς τοὺς στίχους μου: "Νὰ ξαναχτίζῃς τὸ μέλλον -Πάντα στὸ παρελθόν -Στὶς αὐλακιὲς τοῦ Προσώπου - Ῥυτιδωμένου ἀπὸ πόνο - - Καὶ ν' ἀνεβαίνῃς τὸν ἀνήφορο πάλι -Ἄγρια λίνα, λειχῆνες, κισσοί - Τελαμῶνες, αἱμάτων λυγμοί -Κατὰ μῆκος τοῦ ξύλου, ὁ Σταυρός" (Δημήτρης Κιτσίκης, Πτώση, ποίημα, Ἐκδόσεις Ἀκρίτας, 1996, σ.54). Μόνον ὁ Παλαιοημερολογιτισμὸς θὰ μᾶς σώσῃ.
ReplyDeleteΔημήτρης Κιτσίκης
Το μονο που μπορώ να πω είναι ότι ο Θεός είναι η συνείδηση μας, και συχνά μπαίνουμε σε ένα δίλημμα, αν πρέπει να συμφιλιωθούμε με τους άλλους η με αυτήν; το δίλημμα γίνεται πολύ οδυνηρό όταν οι άλλοι είναι όμορφοι και αγαπητοί, και αναρωτιόμαστε αν ακολουθώντας τον Θεό μας έχουμε ακολουθήσει άθελα μας έναν σκυθρωπό Διάβολο.
ReplyDeleteΠέρα από τα αστείας της χρυσής αυγής να και κάτι ενδιαφέρον για τους φίλους μας τους ναζί
ReplyDeletehttp://epontos.blogspot.gr/2014/05/Pontos-Genocide_6126.html
Την γενοκτονία των Ποντίων την χρηματοδότησε η Deutsche Bank
Κατ αρχας δεν ξερω αν συνηδειτοποιεις οτι μιλας για γεγονοτα πριν τον δευτερο ΠΠ και φυσικα την υπαρξη των ναζι.
DeleteΚατα δευτερον γιατι συνδεεις την Χ.Α με τους ναζι;
Κατα τριτον, τι ξερεις για τον εθνικοσοσιαλισμο;
Θα υποθεσω μετα βεβαιοτητος οτι δεν ξερεις τιποτε.
Θα σε προτρεψω λοιπον κατα πρωτον να μαθεις (αφου ενδιαφερεσαι τοσο) για τους ναζι διαβαζοντας οχι το "ο Αγων μου" που ειναι και τεραστιο αλλα τουλαχιστον την "Πολιτικη διαθηκη" του Χιτλερ (θα την βρεις στο διακτυο) που ειναι μολις 40 σελιδες.
Σου εγγυωμαι οτι θα αλλαξεις πολλες αποψεις σου.
Το βασικο ανεπιθυμητο στοιχειο του εθνικοσοσιαλισμου δεν μπορει να ειναι οι ιδεες του (τις οποιες αλλωστε κανεις σχεδον δεν γνωριζει), αλλα η καταργηση της λαικης κυριαρχιας.
Αυτο δεν το ευαγγελιζεται η Χ.Α αλλα αλλες πολιτικες δυναμεις.
Εγραψα και σε αλλο σχολιο οτι το προγραμμα της Χ.Α ειναι το δημοκρατικοτερο που κυκλοφορει και παρολο που θα συμφωνησω με τον σχολιαστη που αμφεβαλλε για την κατα γραμμα πραγματωση του, οι υπολοιποι ουτε στα λογια δεν αναγνωριζουν την αναγκη δημοκρατικοτερου συνταγματος.
Για να μην παρεξηγηθω, θα τονισω οτι οι τοποθετησεις μου γινονται απο αναγκη να υπερασπισω πραγματα που θεωρω δικαια και οχι απο κομματικη εμπαθεια.
Θα δεχτω οτι μου φανει λογικο απο οπου κι αν προερχεται.
Ειναι καθηκον των συνσχολιαστων να καταρριπτουν τις υποκειμενικες εξ ορισμου αποψεις μου, αλλα δεν νομιζω οτι εχω δωσει δικαιωματα να θεωρουν το κεφαλι μου αδειο μαγαζι με την ταμπελα "ενοικιαζεται"
Υ.Γ.
Κ. Κιτσικη παρατηρησα οτι λειπει ενα σχολιο μου. Δεν ξερω αν καπου χαθηκε η αν δεν δημοσιευτηκε. Αν θεωρησατε οτι επρεπε για καποιο λογο να το κοψετε θα δεχτω την κριση σας. Δεν μ αρεσει να δημιουργω προβληματα στα ιστολογια που με φιλοξενουν. Αν καπου χαθηκε να μου το πειτε, αν θεωρησατε οτι δεν επρεπε να δημοσιευτει θεωρηστε οτι δεν γραφτηκε και σβηστε και το υστερογραφο.
Τωρα η εισαι βλαξ η σε πληρωνουν για να τον κανεις?Η Χ.Α ηταν η μοναδικη που εκανε συγκεντρωση εξω απο την Γερμανικη πρεσβεια την ωρα που εσυ παρακολουθουσες τις "ειδησεις" απο τα πορνοκαναλα.
DeleteΤη γενοκτονια δεν τη χρηματοδοτησε μονο αυτη που λες αλλα και και την ενισχυσε και καποιος ονοματι Ουλιανωφ αν σου λεει τιποτα το ονομα τον οποιον η τραπεζα που λες και καποιες "αλλες" τον χρηματοδοτησαν να κανει την "επανασταση" του.
DeleteΟι οργανωμένες θρησκείες έχουνε καταστρέψει την ανθρωπότητα. Διότι δεν υπάρχει πίστη. Ή ξέρεις κάτι, είτε το βλέπεις.
ReplyDeleteΕυτυχως εχουμε εσενα νεοταξιτη μου για να μας σωσεις ανοργανωτε.Παντως ουτε καμια αριστερα εσωσε καμια ανθρωποτητα.Και αυτη δικτατοριες μας εφερε.
DeleteἈγαπητὲ Γιῶργο Γιᾶγκο,
ReplyDeleteΕἶχα εἰπῆ στὸν Θεμιστοκλῆ, κατόπιν τῆς παλαιοτέρας ἐπεμβάσεώς του νὰ ἀπόσχῃ ἀπὸ κάθε διαγραφή καὶ μὲ διεβεβαίωσε ὅτι δὲν θὰ τὸ κάνῃ πλέον καὶ ὅτι μοῦ ἀφήνει τὴν πλήρη πρωτοβουλία. Ἐγώ, ἐὰν διαγράψω, τό λέω. Σίγουρα δὲν σᾶς διέγραψα ὅπως ποτὲ δὲν διέγραψα τὸν Ζαρατούστρα ( ἄν καὶ ἔγραψε ὅτι τοῦ διέγραψαν κάποιο κείμενο). Παρακαλῶ λοιπόν, καὶ τὸ θεωρῶ ἀπαραίτητο, νὰ ἀνεβάσετε καὶ πάλι τὸ διεγραμμένο σχόλιό σας. Ἐπιβάλλεται. Ὑποπτεύομαι κάποιο σαμποτάζ.
Δημήτρης Κιτσίκης
Κάνετε λάθος. Πότε ἔγραψα ὅτι μοῦ διέγραψαν δικό μου σχόλιο ἤ κείμενο;
ReplyDeleteΟἱ μόνες ἀναφορές σέ διαγραφές σχολίων πού ἔχω κάνει εἶναι σέ αὐτή καί τήν προηγούμενη ἀνάρτηση, ὅσον ἀφορᾶ διαγραφές πολύ συγκεκριμένων σχολίων ἄλλων σχολιαστῶν, μέ τίς ὁποῖες καί διεφώνησα.