Nov 18, 2012

22 - Ἡ φάρσα τῆς Ἐπετείου τῆς 17 Νοέμβρη


22 - Ἡ φάρσα τῆς Ἐπετείου τῆς 17 Νοέμβρη
ἤ γιατὶ ὁ βασιλιᾶς εἶναι γυμνός

Ἐπιτέλους ἀρκετὰ! Ἡ κοροϊδία ἀρκετὰ ἐκράτησε, ἀρκετά! 39 ὁλόκληρα χρόνια. Ἀναφέρομαι στὴν πλέον κορυφαία ἀηδιαστικὴ ὑποκρισία τῆς ἐπετείου τοῦ Πολυτεχνείου ὅπου παιδιὰ τοῦ Δημοτικοῦ καταθέτουν λουλούδια δίπλα στοὺς κοινοβουλευτικοὺς ἐγκληματίες τῆς χώρας, γιὰ νὰ ἑορτάσουν ἀπὸ κοινοῦ μία ἐξέγερση ποὺ ἐπέτρεψε στοὺς τελευταίους νὰ ἐγκατασταθοῦν στὴν ἐξουσία. Ναί, ὁ βασιλιᾶς εἶναι γυμνός. Ναί δὲν ὑπῆρξαν θύματα τοῦ Πολυτεχνείου. Διαφορετικά, ποὺ εἶναι οἱ μαρμάρινες στῆλες τῶν ὀνομάτων τῶν πεσόντων ποὺ ὑπάρχουν σὲ ὅλα ἀνεξαιρέτως τὰ μνημεῖα τῶν πεσόντων τοῦ πρώτου καὶ δευτέρου παγκοσμίου πολέμου; Ποὺ εἶναι οἱ μαυροφορεμένες μάνες τῶν πεσόντων; Τί σχέση ἔχει ἡ κεφάλα τοῦ φίλου μου ἱστορικοῦ Νίκου Σβορώνου (1911-1989), ποὺ ἐφιλοτέχνησε στὸ Παρίσι, πρὶν ἀναχωρήσῃ τὸ 1950, ὁ κομμουνιστὴς γλύπτης Μέμος Μακρῆς (1913-1993), ὁ ὁποῖος μετὰ τὸ Παρίσι εἶχε καταφύγει στὴν Οὑγγαρία; Ὅταν ἐπιστρέφοντας στὴν Ἑλλάδα, τοῦ ἐζητήθη νὰ φιλοτεχνήσῃ μνημεῖο γιὰ τοὺς οὐδέποτε πεσόντες τοῦ Πολυτεχνείου, ἀνέσυρε ἀπὸ τὸ ἀτελιέ του τὴν σκονισμένη προτομὴ τοῦ φίλου του Σβορώνου καὶ τὴν ἐσέρβιρε ὡς μνημεῖο πεσόντων! Ἀκριβῶς γιὰ τὸν λόγο αὐτὸ ἡ Μεταπολίτευση ἐβυθίσθη ὡς σάπιο καράβι στὸν πάτο τοῦ ὠκεανοῦ. Ἐμεῖς οἱ ἐπαγγελματίες ἱστορικοὶ ποτὲ δὲν θὰ δεχθοῦμε νὰ ἐξευτελισθοῦμε ἀναγνωρίζοντας ὡς ἀληθινὸ αὐτὸ τὸ τεράστιο ψέμα. Τελεία καὶ παῦλα.

Δημήτρης Κιτσίκης,                                                    17 Νοεμβρίου 2012

6 comments:

  1. Η πρώτη "νεκρή" του Ψευτοπολυτεχνείου του '73, η Μαρία Δαμανάκη, εποπτεύει το τέλος του ελληνισμού ως "σοσιαλίστρια" επίτροπος στην ΕΟΚ/ΕΕ. Δυστυχώς, ο ελληνικός λαός είναι νεκρός... Μόνο μία νέα εθνική τραγωδία δύναται να τον νεκραναστήσει!

    ReplyDelete
  2. http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%B5%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%AF_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85

    ReplyDelete
    Replies
    1. εδώ έχεις την πηγή της wikipedia να γράφει κ εσύ απαντάς με links...
      απίστευτα πράγματα.

      Delete
  3. Διαβάζοντας τὸ κείμενο τοῦ κ. Κιτσίκη καὶ κατόπιν τὸν σύνδεσμο τῆς wikipedia ἀπὸ τὸ προηγούμενο σχόλιο σκέφτομαι τὰ ἑξῆς.

    Ὅταν γίνεται ἀναφορὰ σὲ ἀνύπαρκτους νεκρούς, γενικῶς καὶ ἀορίστως, ἀκόμα καὶ ὅταν γίνεται καλόπιστα ὑπονοῶντας τόν συγκεκριμένο χῶρο καί μόνο, δίνει τὴν δυνατότητα σὲ κάποιους νὰ ψαρεύουν σὲ θολὰ νερά. Ὁ τελείως ἀπληροφόρητος καὶ ἀνενημέρωτος ἀναγνώστης δὲν θὰ κάτση νὰ ψάξη λεπτομέρειες γιὰ τὸ ἂν ἐννοεῖται τὸ προαύλιο τοῦ Πολυτεχνείου, οἱ γύρω δρόμοι, ἢ λίγο μακρύτερα…

    Νεκροὶ ὑπῆρξαν ἐκείνη τὴν περίοδο. Ὑπάρχουν πάμπολλες πηγὲς πού συγκλίνουν σὲ αὐτό, διαφορὲς ὑπάρχουν μόνο ὡς πρὸς τὸν ἀριθμό. Ζουρνατζής, Τσεβᾶς, Ἐθνικὸ Ἵδρυμα Ἐρευνῶν. Τὸ ἂν ὑπῆρξαν μέσα στὸν χῶρο τοῦ Πολυτεχνείου ἢ ὄχι, τὸ ἂν σκοτώθηκαν ἐκείνη τὴν νύχτα ἢ τὶς ἑπόμενες, γιὰ μένα εἶναι δευτερεῦον. Τὸ πρωτεῦον εἶναι ὅτι ὁ θάνατος τους συνέβη ἐξ αἰτίας τῶν γεγονότων. Οὔτε μπορεῖ νά χαρακτηριστῇ ἀτύχημα διότι τά ὅπλα ἤ τά ἅρματα δέν ἐκπυρσοκροτοῦν ἀπό μόνα τους, οὔτε τά γκλόμπ ἤ τά ἀέρια ἐνεργοῦν ἀφ' ἑαυτῶν..

    Τὸ ὅτι ἡ μεγάλη μάζα τῶν ἀστῶν πολιτικῶν στόχευσε στὴν κατόπιν πολιτικὴ ἐκμετάλλευση τῶν γεγονότων ὑπερτονίζοντας τα καί δίνοντας ἄφθονο χῶρο στούς πάσης φύσεως ἀεριτζῆδες, σαφῶς καὶ πρέπει νὰ στιγματίζεται, ὄχι ὅμως εἰς βάρος τῆς μεγάλης πλειονότητος τῶν τότε συμμετεχόντων στὰ γεγονότα τοῦ Πολυτεχνείου, οἱ ὁποῖοι θεωρῶ εἶχαν κίνητρα ἁγνά. Σίγουρα κάποιοι ἀπό αὐτούς ἐξαργύρωσαν τήν τότε στάση τους, μέσα στό κλῖμα τῆς μεταπολίτευσης πού εὐνοοῦσε κάθε ἀεριτζῆ…

    Στιγματισμὸ καταλογίζω καὶ σὲ ὅσους πολιτικοὺς φορεῖς ( ἀεριτζῆδες και αὐτοί, ΛΑΟΣ παλιότερα, Χρυσὴ Αὐγὴ σήμερα ) ἀπαξιώνοντας καὶ παραποιῶντας ἀπὸ τὴν ἀνάποδη τὰ γεγονότα , πίσω ἀπό μιά ἀληθοφάνεια καί ἀποκρουστικές ἱστορικές λαθροχειρίες προωθοῦν ἐπιδιώξεις καθαρὰ συστημικές.

    Βράδυα σάν καί κεῖνο, κάποιοι κυνηγημένοι καί λαχανιασμένοι μέ τήν ψυχή στό στόμα, βρίσκουν μπροστά τους τίς κλειδαμπαρωμένες πόρτες τῶν φιλήσυχων καί νομοταγῶν πολιτῶν. Οἱ τότε διῶκτες ἔχουν ἀποσυρθεῖ καί ἡ θέση τους σήμερα καταλαμβάνεται ἀπό τά ἰδεολογικά τέκνα τῶν ταγματασφαλιτῶν τῆς κατοχῆς.

    Καί κάποιοι ἄλλοι στέκονται ὅλο τὸ βράδυ πίσω ἀπὸ τὰ παραθυρόφυλλα ἀνασηκώνοντας τὶς γρίλιες, χαζεύοντας τοὺς κυνηγημένους, ρίχνοντας κάθε τόσο ματιὲς στὸ ρολόϊ. Περιμένοντας νὰ «ξημερώσει», νὰ προλάβουν τὴν ἀλλαγὴ φρουρᾶς, νὰ ἀναλάβουν δράση…Νὰ πλαισιώσουν εἴτε ὡς στελέχη, εἴτε ὡς ψηφοφόροι, τοὺς ἄλλοτε ἐκ Καῒρου, ἄλλοτε ἐκ Παρισίων «ἐξορίστους» …


    Ἐν Ἔτει 2000 ( Φαῖδρος Μπαρλᾶς)

    Ὅταν μεγάλωσε, ἔμαθε
    πώς ὁ πατέρας του
    ἦταν κι αὐτός,
    «τὴ νύχτα ἐκείνη»,
    στὸ Πολυτεχνεῖο.
    Ἡ θεία του ἡ Λιλή,
    ὁ θεῖος του ὁ Μιχάλης,
    ἦταν κι αὐτοί,
    «τὴ νύχτα ἐκείνη»,
    στὸ Πολυτεχνεῖο.
    Ὅλοι οἱ γνωστοί τοῦ μπαμπᾶ,
    ὅλες οἱ γνωστές τῆς μαμᾶς,
    ἦταν κι αὐτοί,
    «τὴ νύχτα ἐκείνη»,
    στὸ Πολυτεχνεῖο…
    Τώρα, κάθε πρωί,
    καθὼς κατηφορίζει τὴν ὁδὸ Πατησίων
    κι ἀντικρύζει τὴν καγκελλόπορτα
    τὴν κλεισμένη «εἰς μνήμην».
    στριφογυρίζει στὸ νοῦ του
    ἡ ἴδια ἀπορία:
    «Πῶς διάβολο χώρεσαν
    ὅλοι αὐτοὶ ἐδῶ μέσα;…»

    ReplyDelete
  4. Πολὺ καλὸ τὸ κείμενο τοῦ Zaratustra. Ἐπικροτῶ. Ἀγνὴ ἐξέγερση ὑπῆρξε. Ἀδιευκρίνιστος ἀριθμὸς θυμάτων ὑπῆρξε, ἀλλὰ οὐδεὶς ἐντὸς τοῦ Πολυτεχνείου.Ὅπως καὶ στὴν παρισινὴ ἐξέγερση τοῦ Μάη 68, ὅπως καὶ στὶς μετέπειτα ἀραβικὲς ἀνοίξεις, ὀπίσω ἀπὸ τὴν ἀγνὴ ἐξέγερση ὑπῆρξαν πράκτορες τῶν ἀμερικανικῶν μυστικῶν ὑπηρεσιῶν ποὺ στόχο εἶχαν νὰ ῥίξουν ἕναν ντὲ Γκώλ, ἕναν Παπαδόπουλο, ἕναν Μουμπάρακ καὶ ἕναν Καντάφι, οἱ ὁποῖοι τοὺς εἶχαν γίνει στενὸς κορσές. Οἱ ἐξεγέρσεις αὐτές, καταλλήλως κατευθυνόμενες ἐπέτρεψαν στοὺς Ἀμερικανοὺς νὰ ἐπαναφέρουν στὴν ἐξουσία ἀνθρώπους τους. Γιὰ τὸν λόγο αὐτὸ τὶς ἡμέρες τοῦ Πολυτεχνείου ἔπευσαν νὰ κατέβουν στὸ κέντρο τῶν Ἀθηνῶν, ὡς ὑποστηρικτὲς τῆς ἐξεγέρσεως οἱ ἀστοὶ πολιτικοὶ ποὺ τὸ ἔπαιζαν δημοκράτες, ὅπως ὁ Παναγιώτης Κανελλόπουλος καὶ ὁ Γεώργιος Μαῦρος. Ἔκτοτε, σὲ κάθε ἐπέτειο τῆς 17 Νοεμβρίου, καταθέτουν στέφανα οἱ χειρότεροι ἐχθροὶ τοῦ ἔθνους, δηλαδὴ οἱ κλεπτοκράτες ἀηδιαστικοὶ δωσίλογοι τοῦ ἑλληνικοῦ Κοινοβουλίου. Ἔτσι ὅπως ἔχει καταντήσει, ἡ ἐπέτειος αὐτὴ πρέπει νὰ καταργηθῇ.

    ReplyDelete
  5. Ἐξέχασα νὰ ὑπογράψω τὸ προηγούμενο κείμενο. Τὸ ὑπογράφω λοιπὸν ἐδῶ:
    Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete