tag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post776420112343251264..comments2023-06-26T05:25:25.613-07:00Comments on Endiamese Perioche- Endiamesi Periohi: 164- Ἡ Ἱστορία γράφεται ἀπὸ τοὺς ὀλίγους : Δημοφιλία καὶ ΔημιουργίαUnknownnoreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-80132752846669039212014-12-23T03:48:41.807-08:002014-12-23T03:48:41.807-08:00Όπως πάντα, ξέρετε τι λέτε και πότε το λέτε. Να εί...Όπως πάντα, ξέρετε τι λέτε και πότε το λέτε. Να είστε καλά, γερός , δυνατός και ο Θεός να σας κρατήσει συνειδητό και με αγωνιστικό πνεύμα. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-39638553016952808302014-12-20T04:14:06.444-08:002014-12-20T04:14:06.444-08:00https://www.youtube.com/watch?v=aIe3UNC0phE
http:...https://www.youtube.com/watch?v=aIe3UNC0phE<br /><br />http://tvxs.gr/news/ellada/ston-eisaggelea-o-giorgos-apostolopoylosΙωάννης Σ.https://www.blogger.com/profile/15786184637831946541noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-78542304658181294462014-12-20T03:27:43.418-08:002014-12-20T03:27:43.418-08:00Μα είναι τόσο λαμόγια οι έλληνες, που δεν υπάρχει ...Μα είναι τόσο λαμόγια οι έλληνες, που δεν υπάρχει σωτηρία σε αυτή τη χώρα όποιος και αν κυβερνήσει.Ιωάννης Σ.https://www.blogger.com/profile/15786184637831946541noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-33391724470931559032014-12-20T03:25:49.669-08:002014-12-20T03:25:49.669-08:00Έτσι γράφεται η σύγχρονη ιστορία.
https://www.you...Έτσι γράφεται η σύγχρονη ιστορία.<br /><br />https://www.youtube.com/watch?v=RfeMW3Qp-JM<br /><br />Χρηματισμός ΧαικάληΙωάννης Σ.https://www.blogger.com/profile/15786184637831946541noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-28725377816330293882014-12-16T06:49:15.609-08:002014-12-16T06:49:15.609-08:00Συμφωνω με το αρθρο αλλα νομιζω οτι ειναι μονο η μ...Συμφωνω με το αρθρο αλλα νομιζω οτι ειναι μονο η μια πλευρα του νομισματος. Ο αριστοκρατικος Ξενοφων, πιστευω, θα συμφωνουσε επισης.<br />Παρολα αυτα στο "Αθηναιων Πολιτεια" δειχνει να καταλαβαινει σε ποια βαση στηρζεται η δημοκρατια και την δικαιολογει παρολο που φαινεται οτι εχει πολυ κακη αποψη και για το πολιτευμα και για τις δυνατοτητες και την ποιοτητα του λαου.<br /><br />ΕΙ ΜΕΝ ΓΑΡ ΟΙ ΧΡΗΣΤΟΙ ΕΛΕΓΟΝ ΚΑΙ ΕΒΟΥΛΕΥΟΝΤΟ, ΤΟΙΣ ΟΜΟΙΟΙΣ ΣΦΙΣΙΝ ΑΥΤΟΙΣ ΗΝ ΑΓΑΘΑ, ΤΟΙΣ ΔΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙΣ ΟΥΚ ΑΓΑΘΑ. ΝΥΝ ΔΕ ΛΕΓΩΝ Ο ΒΟΥΛΟΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΝΗΡΟΣ ΕΞΕΥΡΙΣΚΕΙ ΤΟ ΑΓΑΘΟΝ ΑΥΤΩ ΤΕ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΟΜΟΙΟΙΣ ΑΥΤΩ. ΕΙΠΟΙ ΤΙΣ ΑΝ, ΤΙ ΑΝ ΟΥΝ ΓΝΟΙΗ ΑΓΑΘΟΝ ΑΥΤΩ Η ΤΩ ΔΗΜΩ ΤΟΙΟΥΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ; ΟΙ ΔΕ ΓΙΓΝΩΣΚΟΥΣΙΝ ΟΤΙ Η ΤΟΥΤΟΥ ΑΜΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΥΝΟΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΛΥΣΙΤΕΛΕΙ Η Η ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΝΟΙΑ. ΕΙΗ ΜΕΝ ΟΥΝ ΑΝ Η ΠΟΛΙΣ ΟΥΚ ΑΠΟ ΤΟΙΟΥΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΜΑΤΩΝ Η ΒΕΛΤΙΣΤΗ, ΑΛΛ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝ ΣΩΖΟΙΤΟ ΟΥΤΩΣ. Ο ΓΑΡ ΔΗΜΟΣ ΟΥ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΑΥΤΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΝ, ΑΛΛ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΝ, ΤΗΣ ΔΕ ΚΑΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΥΤΩ ΟΛΙΓΟΝ ΜΕΛΕΙ. Ο ΓΑΡ ΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΥΚ ΕΥΝΟΜΗΣΘΑΙ, ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΤΟΥ ΙΣΧΥΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΣΤΙΝ. ΕΙ Δ ΕΥΝΟΜΙΑΝ ΖΗΤΕΙΣ, ΠΡΩΤΑ ΜΕΝ ΟΨΕΙ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΤΑΤΟΥΣ ΑΥΤΟΙΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΙΘΕΝΤΑΣ. ΕΠΕΙΤΑ ΚΟΛΑΣΟΥΣΙΝ ΟΙ ΧΡΗΣΤΟΙ ΤΟΥΣ ΠΟΝΗΡΟΥΣ, ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΣΟΥΣΙΝ ΟΙ ΧΡΗΣΤΟΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ, ΚΑΙ ΟΥΚ ΕΑΣΟΥΣΙΝ ΜΑΙΝΟΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΕΙΝ ΟΥΔΕ ΛΕΓΕΙΝ ΟΥΔ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΕΙΝ. ΑΠΟ ΤΟΥΤΩΝ ΤΟΙΝΥΝ ΤΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΤΑΧΙΣΤ ΑΝ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑΝ ΚΑΤΑΠΕΣΟΙ.<br />Αν μεν οι καλύτεροι μιλούσαν και μετείχαν στην βουλή, για τους ομοίους τους θα ήταν καλά, για δε τους ανθρώπους του λαού , όχι. Τώρα οποίος πονηρός άνθρωπος θέλει, σηκώνεται και μιλάει και βρίσκει το χρήσιμο γι αυτόν και τους ομοίους του. Θα έλεγε κανείς, τι καλό λοιπόν ξέρει ένας τέτοιος άνθρωπος γι αυτόν η τον λαό; Αυτοί όμως ξέρουν ότι η δίκη του αμάθεια και πονηριά και εύνοια είναι πιο αποτελεσματική από του χρηστού την αρετή και σοφία και δυσμένεια. Δεν πρόκειται λοιπόν να γίνει η πόλη από τέτοιες απόψεις το καλλίτερο μέρος για να ζεις, άλλα η δημοκρατία περισσότερο έτσι σώζεται. Διότι ο δήμος δεν θέλει με την πόλη ευνομούμενη αυτός να είναι δούλος, άλλα ελεύθερος να είναι και να άρχει, και η κακοδιοίκηση λίγο τον ενδιαφέρει. Διότι από αυτό που εσύ νομίζεις ότι δεν ευνομειται, ο δήμος από αυτό ειναι ισχυρος και ελεύθερος. Αν ζητάς ευνομία , πρώτα θα δεις τους ικανότερους να φτιάχνουν τους νόμους, έπειτα θα τιμωρήσουν οι χρηστοί τους πονηρούς και θα σκεφτούν για την πόλη και δεν θα αφήσουν παλαβούς ανθρώπους να συσκέπτονται στην βουλή και στην εκκλησία. Από αυτά λοιπόν τα αγαθά τάχιστα ο λαός θα καταπέσει σε δουλεία.<br /><br />Στην ουσια το μονο που δεν εχει λογικη ειναι το σημερινο. Ουτε να υποταχθουμε σε καποιους φανερα ανωτερους θελουμε ουτε διεκδικουμε την ελευθερια μας. Ετσι ειμαστε στην πραξη δουλοι και στα λογια ελευθεροι και ενω αλλοι κανουν οτι θελουν κατα το συμφερον τους, ο λαος φορτωνεται την ενοχη σαν "κυριαρχος" της χωρας.Γιαγκος Γεωργιοςhttps://www.blogger.com/profile/17395699064204965450noreply@blogger.com