tag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post573162249191370614..comments2023-06-26T05:25:25.613-07:00Comments on Endiamese Perioche- Endiamesi Periohi: 115 - Τὸ παράδειγμα τοῦ Μαϊάμι γιὰ τὸ γκαρσόνι τῆς ΕὐρώπηςUnknownnoreply@blogger.comBlogger70125tag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-84238823391130942982014-06-25T22:39:16.876-07:002014-06-25T22:39:16.876-07:00ΠΡΟΤΑΣΗ.
----------------------------------------...ΠΡΟΤΑΣΗ. <br />------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br />Προτείνω η ελληνική αντιπροσωπεία στο ευρωκοινοβούλιο να ζητήσει την επ`αόριστον αναστολή έκδοσης νέου χρήματος.<br />----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-27202850050747005572014-06-20T23:52:43.710-07:002014-06-20T23:52:43.710-07:00Ti λέει ο αναρτήσας την ανάρτησιν ; Κι ας πει ότι ...Ti λέει ο αναρτήσας την ανάρτησιν ; Κι ας πει ότι φλυαρώ. Ότι το Μαιάμι είναι πλούσιο και ισχυρό δια τους τάδε και δείνα λόγους. Άρα το Μαιάμι είναι υπέρ των πλουσίων και του πλούτου αν όχι μονάχα των πλουσίων. Αντίθετα ο παράδεισος επί της γης της Σοβιετικής Ενώσεως ήτο πλούσιος υπέρ των φτωχών μάλλον ή των πλουσίων. Η Ελλάς εκαλείτο λοιπόν να πάρη θέση στον παγκόσμιο πόλεμο φτωχών και πλουσίων, επιλέγοντας είτε Μαϊάμι είτε ΕΣΣΔ. Να πάρη θέση, δηλαδή να διαλέξει ποία λύση είναι η καλυτέρα δια την επιτυχή έκβαση του πολέμου αυτού, όστις είναι παγκόσμιος. Και ερωτώ λοιπόν - είναι προς το συμφέρον του ελληνικού έθνους να πάρη θέση στον παγκόσμιο αυτό πόλεμο, και αν ναι, ποία είναι αύτη ;Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-46930682451279675772014-06-20T23:18:02.051-07:002014-06-20T23:18:02.051-07:00ΣΑΒΒΑΤΟ 21 Ιουνίου.
Εκμεταλλευόμενος την απουσία ...ΣΑΒΒΑΤΟ 21 Ιουνίου.<br /><br />Εκμεταλλευόμενος την απουσία του οργανωτού του μπλογκ, και ενάντια στις εκκλήσεις του για συνέπεια στο προτεινόμενο θέμα, δράττομαι της ευκαιρίας για να συνοψίσω τα όσα έχουμε συζητήσει τους τελευταίους μήνες. Αυτά αφορούν α- την επιβίωση του ελληνικού έθνους ως κράτους β - τον παγκόσμιο πόλεμο πλουσίων και φτωχών. Η σχέση ανάμεσα στα δύο οδήγησε στον ελληνικό εμφύλιο πόλεμο (1946, κατ άλλους 1944 ή και 1943 έως 1949). Για να αποφύγουμε την επανάληψη ενός δευτέρου εμφυλίου πολέμου, και άρα ενδεχομένως την επανάληψη ενός δευτέρου παγκοσμίου πολέμου, πρέπει να βρούμε τη σχέση ανάμεσα στο ζήτημα πλουσίων και φτωχών και το ζήτημα του ελληνικού έθνους.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-38781298848135146082014-06-19T11:12:31.126-07:002014-06-19T11:12:31.126-07:00Δηλαδή ναυτικούς κάνω αυτούς που τη σωτηρια του εα...Δηλαδή ναυτικούς κάνω αυτούς που τη σωτηρια του εαυτού τους τη βγάζουνε έξω από τη χώρα, αγρότες που τη βάζουνε μέσα στη χωρα και κτηνοτρόφους αυτούς που τη βρίσκουνε ανεξaρτητως χώρας.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-56430488919629670392014-06-17T20:09:47.872-07:002014-06-17T20:09:47.872-07:00Αυτό που ζούμε την περίοδο που διανύουμε είναι η δ...Αυτό που ζούμε την περίοδο που διανύουμε είναι η διάσταση κράτους και εκκλησίας. Προσωρινά οι ναυτικοί και οι κτηνοτρόφοι επωφελούνται από τη διάσταση αυτή, μακροπρόθεσμα πλήττονται. Οι ναυτικοί και οι κτηνοτρόφοι ενδέχεται να μετατοπιστούν προς άλλο κράτος. Στην περίπτωση αυτή θα έχουμε συρρίκνωση της εκκλησίας μέχρι οι ναυτικοί και οι κτηνοτρόφοι να αντικατασταθούν από άλλους πληθυσμούς. Ήδη υπάρχουν τέτοιοι πληθυσμοί - είναι οι μετανάστες. Αυτοί που υποφέρουν περισσότερο στην κρίση αυτή στην πραγματικότητα δεν είναι οι αγρότες, αλλά πρωτευόντως οι ναυτικοί, διότι έχουν βρεθεί με άδεια αμπάρια, και δευτερευόντως οι κτηνοτρόφοι. Οι πλέον απελπισμένοι είναι οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ, που είναι το κόμμα τω ναυτικών. Το ΠΑΣΟΚ είναι το κόμμα των κτηνοτρόφων και η Δεξιά είναι το κόμμα των αγροτών. <br /><br />Αυτό που θα δούμε είναι μια μαζική μετανάστευση του ΣΥΡΙΖΑ προς άγνωστα λιμάνια.<br /><br /><br />Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-77551179002530742062014-06-17T20:09:26.069-07:002014-06-17T20:09:26.069-07:00ΤΕΤΑΡΤΗ πρωί -Δράττομαι της ευκαιρίας για να επανα...ΤΕΤΑΡΤΗ πρωί -Δράττομαι της ευκαιρίας για να επαναφέρω την υπόθεσή μου των τριών κομμάτων, που προέρχεται από τον καθηγητή Πετρόπουλο. Η καθίζη του κόμματος του ΣΥΡΙΖΑ περίπου στο τριάντα τοις εκατό φαίνεται να την επιβεβαιώνει. Ως γνωστόν, οι άνθρωποι δεν κινούνται μονάχα από οικονομικά ελατήρια, αλλά και από μεταφυσικά ελατήρια. Δηλαδή προσπαθούν να βρουν ένα νόημα στην κοινωνική τους ζωή που να υπερβαίνει το θάνατο.<br /><br />Χοντρικά πάντα το νεοελληνικό κράτος αποτελεί προϊόν μερικής εξισορρόπησης τριών κομμάτων που παίρνουν το όνομα γαλλικό, αγγλικό, ρωσσικό ατύπως και προσωρινώς από την εποχή της επανάστασης του 21. Τα κόμματα αυτά είναι δίκτυα γνωριμιών και πελατειακών σχέσεων. Επι Επαναστάσεως και μέχρι σήμερα, ουσιαστικά, δεν έχουν ούτε γραφεία, ούτε καταστατικό. Ο Πετρόπουλος λέει ότι προέρχονται από μια εποχή όπου το άτομο αντί να διασπάται σε διάφορες δραστηριότητες, την οικονομική, την προσωπική, την επαγγελματική, προτιμάει να συμπυκνώνει αυτές τις δραστηριότητες στην καθημεριή του λειτουργία. Έτσι ένα πανηγύρι μπορεί να είναι πολιτική συγκέντρωση και ένας συγγενής να είναι συνεργάτης οικονομικός και σύμμαχος πολιτικός. Σύμφωνα με τη δική μου διαίσθηση, τα κόμματα αυτά αντιστοιχούν σε τρεις διαφορετικούς τρόπους οργάνωσης της ζωής ; αγρότες, ναυτικοί, κτηνοτρόφοι.<br /><br />Οι αγρότες αναλαμβάνουν την παραγωγή πλέον του ημίσεως της τροφής και βρίσκονται κυρίως στις πεδιάδες - δεν έχουμε πολλές - και τις κοιλάδες, τέλος πάντων, τα πεδινά. Οι ναυτικοί βρίσκονται κοντά στη θάλασσα και αναλαμβάνουν την επαφή με τον έξω κόσμο, έχουν πολλές επαφές με το εξωτερικό και ζουν συχνά εκτός του τόπου καταγωγής τους. Οι κτηνοτρόφοι είναι το καίριο σημείο.<br /><br />Αντίθετα με τους υπόλοιπους, οι κτηνοτρόφοι είναι νομάδες. Δεν είναι νομάδες ως άτομα, αλλά ως οικογένειες. Τυπικό παράδειγμα είναι οι Σαρακατσαναίοι. Καθεμία από τις τρεις αυτές κατηγορίες έχει διαφορετική θρησκευτική προσδοκία.<br /><br />Οι αγρότες λατρεύουν το σημείο στο οποίο συγκεντρώνεται το πλεόνασμα της αγροτικής παραγωγής. Δεν εννοώ το στομάχι. Στα αγροτικά κράτη το σημείο αυτό ονομάζεται παλάτι. Στην Αίγυπτο είναι πυραμίδα, στη Βαβυλώνα Ζιγκουράτ, στην Ελλάδα σήμερα είναι αυτό που θα λέγαμε Δημόσιο.<br /><br />Οι ναυτικοί λατρεύουνε τη θάλασσα. Λατρεύουνε δηλαδή παραδόξως τη δυνατότητα αναχώρησης από την πατρίδα τους, με σκοπό να πάνε σε άγνωστο προορισμό. Το κέρδος έρχεται με μαγικό σχεδόν τρόπο από την αναχώρηση. Αν μιλήσετε με ναυτικό, θα σας πει μπαρκάρησα.<br /><br />Το καίριο σημείο είναι οι κτηνοτρόφοι. Οι κτηνοτρόφοι είναι ανιμιστές. Είναι κατά κάποιον τρόπο οι πιο πρωτόγονοι από τους τρεις. Οι κτηνοτρόφοι λατρεύουνε το ζώο, ή άνθρωπο-ζώο, που προπορεύεται της αγέλης.<br /><br />Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε ασταθή ισορροπία διότι το σύστημα των τριών κομμάτων χρειάζεται την προσωρινή συμμαχία δύο εκ των τριών προκειμένου να κυβερνηθεί η χώρα. Όμως για να κερδηθεί η χώρα ως εδαφική επικράτεια χρειάζεται απαραιτήτως τη συμμετοχή του αγροτικού κόμματος, του ρωσσικού στην περίπτωσή μας, που είναι συνδεδεμένο με τον τόπο. Το σύστημα βρίσκεται σε αστάθεια αυτή τη στιγμή διότι το ρωσσικό κόμμα δεν έχει επαρκή δύναμη ή μάλλον έκφραση. Το κενό αυτό πάει να καλυφθεί από τη Χρυσή Αυγή.<br /><br />Εκ πρώτης όψεως η αγροτική και βιομηχανική παραγωγή είναι κάτι ξεπερασμένο στις μέρες που ζούμε. Οι άνθρωποι είναι όλοι ναυτικοί και νομάδες. Οπότε οι εδαφικές επικράτειες θα εξαφανιστούν. Δεν είναι καθόλου έτσι. Υπάρχει ένας πυρήνας στην Ελλάδα που συγκεντρώνει το αγροτικό πλεόνασμα και το διαμοιράζει. Ο πυρήνας αυτός ονομάζεται εκκλησία.<br /><br />Το νεοελληνικό κράτος ως εδαφική επικράτεια είναι συμμαχία του δημοσίου και της εκκλησίας. Επί τουρκοκρατίας αυτά τα δύο ήταν χωρισμένα. Επί Βυζαντίου ήταν ενωμένα. Ο κομμουνισμός ήθελε να τα επανενώσει αντικαθιστώντας την εκκλησία με το κόμμα.<br />Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-10552635823375571412014-06-16T12:40:53.689-07:002014-06-16T12:40:53.689-07:00Τολμάω λοιπόν να υποθέσω κάτι εξωφρενικό, ότι η κο...Τολμάω λοιπόν να υποθέσω κάτι εξωφρενικό, ότι η κοινωνία όπως την έχουμε μάθει είναι σχεδιασμένη με το ΔΙΚΟ ΜΑΣ φόβο.<br /><br />Ο φόβος αυτός κατόπιν παίρνει μορφή.<br /><br />Ότι έχουμε εν πολλοίς έναν Όμηρο μέσα στο κεφάλι μας.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-46227277073508897932014-06-16T12:27:17.154-07:002014-06-16T12:27:17.154-07:00Πράγματι γίνομαι θεωρητικός αλλά προσπαθώ να πω δύ...Πράγματι γίνομαι θεωρητικός αλλά προσπαθώ να πω δύσκολα πράγματα. Εννοώ ότι ο αφέντης και ο δούλος δεν είναι διαφορετικά είδη ζώων. όπως λέει ο Αριστοτέλης, αλλά διαφορετικοί τρόποι θέασης του κόσμου. Όταν ό Όμηρος μιλάει για τη Βρισηίδα, στην Ιλιάδα, ή για τον Εύμαιο στην Οδύσσεια, περιγράφει αδρούς χαρακτήρες. Όμως όσο όμορφοι και συγκινητικοί να είναι αυτοί οι χαρακτήρες, εμείς ξεχνάμε πως είναι δικές μας ψυχικές καταστάσεις που έχουνε πάρει μορφή.<br /><br />Ο Σαμαράς είναι ο πρωθυπουργός της Ελλάδας. Οι καθαρίστριες φάγανε ξύλο από τα Ματ. Και όμως αν το δεις ψύχραιμα έχουνε όλοι αυτοί την ίδια ανθρώπινη ποιότητα, είναι άνθρωποι, έχουν ΨΥΧΗ.<br /><br />Αυτό είναι το παράξενο.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-22350148007819310512014-06-16T12:01:19.531-07:002014-06-16T12:01:19.531-07:00Σουχω ξαναπει Κωνσταντη οτι ωρες ωρες γινεσαι πολυ...Σουχω ξαναπει Κωνσταντη οτι ωρες ωρες γινεσαι πολυ θεωρητικος και ομολογω οτι με πολυ μεγαλη δυσκολια αντιλαμβανομαι στο περιπου τι γραφεις.<br />Νομιζω οτι μαλλον συμφωνω με τις αποψεις που διατυπωνεις αν και δεν καταλαβα γιατι λες οτι δεν χρειαζεται να κανει καποιος κατι για την απελευθερωση των εθνων.<br />Σε πιο πρακτικο επιπεδο παντως νομιζω οτι τον πρωτο λογο εχει η βιολογια.<br />Σε ολα τα ζωα αγελης υπαρχουν δυο ειδων χαρακτηρες. Αυτοι που εριζουν για την αρχηγια και αυτοι που υποτασσονται και προτιμουν να ζουν υπο την προστασια των ισχυρων.<br />Πιστευω οτι γι αυτο ειναι και δυσκολο να βρεις ανθρωπους που δεν ανηκουν σε καμια απο τις δυο κατηγοριες, αλλα βλεπεις αρχομανεις και δουλοπρεπεις με ελαχιστους να μην θελουν ουτε να ειναι αφεντικα σε αλλους ουτε δεχονται να ανταλλαξουν την ελευθερια τους με την προστασια που τους παρεχεται μεσα στα κοπαδια που δημιουργουν οι αρχηγοι.<br />Ορθως λοιπον κατα την γνωμη μου το τοποθετεις οτι η δουλεια παραγεται απο τον φοβο. Ειναι ο φοβος των ανθρωπων να ζησουν χωρις αφεντικα και την προστασια του κοπαδιου.<br />Ειναι κι ο φοβος των αλλων να ζησουν χωρις υποτακτικους να τους υπηρετουν.<br />Μιλαμε βεβαια παντα για τους εθελοδουλους και οχι για οσους δια της βιας εξαναγκαζονται οποτε θα επρεπε να κανουμε πολλες διαβαθμισεις.<br />Χαρακτηριστικο παραδειγμα ελευθερου ανθρωπου ο Διογενης οταν τον συνελλαβαν πειρατες και τον πουλησαν σαν δουλο, ο ιδιος αρνηθηκε να δεχτει τον χαρακτηρισμο και τους ειπε οτι δεν προκειται να ειναι δουλος μονο και μονο γιατι κοποιοι το ειπαν.<br />Στον αντιποδα οταν τον πληροφορησαν οτι ενας δουλος του, ο Πασιας, το εσκασε και επρεπε να τον κυνηγησει τους ειπε οτι θα ηταν ντροπη του αν ο Πασιας μπορουσε να ζησει χωρις αυτον και αυτος δεν μπορουσε χωρις τον Πασια.<br />Εδω φαινεται και η επισημανση που κανει ο Αριστοτελης για τους φυσει δουλους οι οποιοι μη μπορωντας να ζησουν μονοι τους, εχουν συμφερον να εχουν αφεντη που τους προσφερει την καθοδηγηση του και την προστασια του ενω εκμεταλλευεται την εργασια τους προς το κοινο συμφερον.<br />Σαν ιδεα δεν φαινεται λαθος, αλλα το να την εφαρμοσεις πρακτικα ειναι τελειως αλλο θεμα.<br />Οπωσδηποτε φαινεται οτι οπως σ ολα τα υπολοιπα η εκπαιδευση παιζει κι αυτη ρολο και πρεπει να προσανατολιστει καποτε προς αυτην την κατευθυνση.<br />Σημερα με την εκπαιδευση και τις συνθηκες που υπαρχουν γινεται αυτο που περιγραφει ο Αριστοτελης.<br />ΟΙ ΜΕΝ ΕΝ ΥΠΕΡΟΧΑΙΣ ΕΥΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΟΝΤΕΣ, ΙΣΧΥΟΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΙΟΥΤΩΝ, ΑΡΧΕΣΘΑΙ ΟΥΤΕ ΒΟΥΛΟΝΤΑΙ ΟΥΤ ΕΠΙΣΤΑΝΤΑΙ, ΟΙ ΔΕ ΚΑΘ ΥΠΕΡΒΟΛΗΝ ΕΝ ΕΝΔΕΙΑ ΤΟΥΤΩΝ ΤΑΠΕΙΝΟΙ ΛΙΑΝ. ΩΣΘ ΟΙ ΜΕΝ ΑΡΧΕΙΝ ΟΥΚ ΕΠΙΣΤΑΝΤΑΙ, ΑΛΛ ΑΡΧΕΣΘΑΙ ΔΟΥΛΙΚΗΝ ΑΡΧΗΝ, ΟΙ Δ ΑΡΧΕΣΘΑΙ ΜΕΝ ΟΥΔΕΜΙΑΝ ΑΡΧΗΝ, ΑΡΧΕΙΝ ΔΕ ΔΕΣΠΟΤΙΚΗΝ ΑΡΧΗΝ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΥΝ ΔΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΔΕΣΠΟΤΩΝ ΠΟΛΙΣ, ΑΛΛ ΟΥΚ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ<br />Αυτοι που ευτυχουν σε πλουτο και φιλους και αλλων τετοιων, να αρχονται ουτε θελουν ουτε ξερουν, ενω οσοι εχουν μεγαλη ενδεια απο αυτα ειναι υπερβολικα ταπεινοι. Ωστε οι μεν ξερουν να αρχουν, αλλα μονο να αρχονται με τον τροπο δουλων, οι δε, να αρχονται με κανεναν τροπο, να αρχουν δε μονο σαν δεσποτες δουλων. Γινεται λοιπον δουλων και δεσποτων η πολη και οχι ελευθερων. <br />Γιαγκος Γεωργιοςhttps://www.blogger.com/profile/17395699064204965450noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-37035615997729928342014-06-16T10:37:48.543-07:002014-06-16T10:37:48.543-07:00Με άλλα λόγια, η δουλεία παράγεται από το φόβο.Με άλλα λόγια, η δουλεία παράγεται από το φόβο.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-86439508884780377562014-06-16T10:27:56.763-07:002014-06-16T10:27:56.763-07:00ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ - Σας δείχνω ένα δείγμα τού ...ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ - Σας δείχνω ένα δείγμα τού πώς παράγεται η δουλεια μέσω της κίνησης."Αιτία του άγριου ξυλοδαρμού ήταν ένα μεταλλίκι. Μου το είχε δώσει ο πατέρας για να πάω στον μπακάλη ν' αγοράσω αλάτι. Ήξερα τι με περίμενε αν το 'χανα, γι' αυτό και το κράταγα σφιχτά στην ιδρωμένη μου παλάμη. Οπόταν στο δρόμο, να και πέφτω μπροστά σ’ ένα γύφτο με μια μαϊμού, μια κοκκινόκολη, ξύπνια σουσουραδίτσα, που παράσταινε πότε το δάσκαλο, πότε τη δεσποινίδα και πότε το φαρμακοτρίφτη. Ήταν πολύ, πάρα πολύ αστεία. Κόσμος είχε κάνει κύκλο γύρω της και χάζευε. Την ώρα της πλερωμής οι περισσότεροι σκορπίσανε. Ήρθε τότες η μαϊμού, στάθηκε μπροστά μου μ' απλωμένο το ντέφι. Τα μάτια μας αντάμωσαν. Δε βάσταξα, ξέσφιξε η χούφτα μου από μόνη της και τίγκ, τάγκ,τόγκ, κύλησε μέσα στο ντέφι το μεταλλίκι μου.Όταν γύρισα στο σπίτι μ' αδειανά τα χέρια δεν είπα την αλήθεια, είπα μονάχα πως έχασα τα λεφτά. Αυτό ήταν." Διδώ Σωτηρίου, Ματωμενα Χώματα.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-35359772786079723532014-06-16T07:38:35.444-07:002014-06-16T07:38:35.444-07:00Η κίνηση προς ένα στόχο δημιουργεί τη δουλεία. Το ...Η κίνηση προς ένα στόχο δημιουργεί τη δουλεία. Το καράβι, τον καπετάνιο και τον μούτσο. Το κέρδος, το αφεντικό και τον υπάλληλο. η ελευθερία, τον επαναστάτη και τον αντεπαναστάτη. Ο Θεός, τον ιεροεξεταστή. Το φαί, το ζευγά, το βόδι, τη θυσία. γι`αυτό και η απελευθέρωση των εθνών είναι ουτοπική. όχι από την άποψη ότι δεν γίνεται, αλλά από την άποψη ότι δεν πρέπει να κάνεις κάτι για αυτό.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-27644454617670040322014-06-16T07:32:50.106-07:002014-06-16T07:32:50.106-07:00Το σπάσιμο σε θεώρηση και πράξη γίνεται με την κίν...Το σπάσιμο σε θεώρηση και πράξη γίνεται με την κίνηση ΠΡΟΣ ένα στόχο.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-39067700370424275822014-06-16T07:24:51.309-07:002014-06-16T07:24:51.309-07:00Ουσιαστικά, οι υποχρεώσεις προκαλούνται από το σπά...Ουσιαστικά, οι υποχρεώσεις προκαλούνται από το σπάσιμο της συνείδησης σε πράττειν και θεωρείν. Όταν θεωρείς, δεν έχεις δικαιώματα και υποχρεώσεις.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-3888841530353140402014-06-16T07:20:27.730-07:002014-06-16T07:20:27.730-07:00Με τα πολλά, όταν υπάρχουν δικαιώματα και υποχρεώσ...Με τα πολλά, όταν υπάρχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις υπάχει δουλεία και τούμπαλιν. Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις όμως δεν είναι μόνο νομικά κείμενα, αλλά και τρόποι αντιμετωπίσεως του κόσμου του ίδιου.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-50137306934160207902014-06-16T07:16:01.690-07:002014-06-16T07:16:01.690-07:00Αυτό που μπερδεύει το πράγμα είναι ότι ο μύθος είν...Αυτό που μπερδεύει το πράγμα είναι ότι ο μύθος είναι και αυτός περιεχόμενο της αντίληψης. Για παράδειγμα, ξέρουμε ότι ο Μότσαρτ πέθανε από χρέη. και ταυτόχρονα έγραψε υπέροχη μουσική. Η υπέροχη μουσική είναι σαν δικαιολογία για τα χρέη.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-80743945180800833892014-06-16T07:12:35.570-07:002014-06-16T07:12:35.570-07:00Κατά μία πολύ αυστηρή έννοια, όταν κάποιος ζητάει ...Κατά μία πολύ αυστηρή έννοια, όταν κάποιος ζητάει από σένα ένα αποτέλεσμα, ας πούμε ο μπαμπάς σου, σε θεωρεί δούλο. Η δουλεία είναι μια διαστροφή.Η διαστροφή έγκειται στο ότι χωρίζεται η ύπαξη από την εργασία.<br /><br />Δηλαδή χωρίζει τον άνθρωπο σε θεωψρησιακό ον και σε πρακτικό ον. Όμως και όταν πράττεις αντιλαμβάνεσαι παράλληλα. Η αντίληψη δεν σταματά. Υπάρχει όμωες ΤΡΙΒΗ. Η τριβή δικαιολογεί τον εαυτό της με διάφορους μύθους, μεταξύ των οποίων και τον μύθο της ανισότηταςKωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-7448870480417040402014-06-16T07:08:14.213-07:002014-06-16T07:08:14.213-07:00This comment has been removed by the author.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-64818010071213838342014-06-16T07:05:22.717-07:002014-06-16T07:05:22.717-07:00Εκ πρώτης άποψης αυτά που λέει ο κος Γιάγκος έχουν...Εκ πρώτης άποψης αυτά που λέει ο κος Γιάγκος έχουν αριστοτελικούς απόηχους - ο Αριστοτέλης αν δεν κάνω λάθος προσπαθούσε να δικαιολογήσει το θεσμό της δουλείας λέγοντας ότι υπάρχουν άνθρωποι ύσει δούλει και φύσει ελεύθεροι, όπως και η γυναίκα είναι φύσει κατώτερη του άνδρός. Βέβαια δεν θέλει να πει αυτό, αλλά φαντάζομαι ότι υπάρχει κάτι στην ανθρώπινη συνείδηση την ίδια, σε συναρμογή με τη σωματική και υλική ζωή, που προκαλεί τη δουλεία.<br /><br />Η έννοια του αντιτίμου που ανέφερε τελευταία είναι βασικό χαρακτηριστικό της δουλείας και πρόδρομος ιστορικός των χρηματικών σχέσεων. Η έννοια του αντιτίμου συνδέεται με το συμβόλαιο. Το συμβόλαιο μοιράζει δικαιώματα και υποχρεώσεις. Οι υποχρεώσεις είναι το άλφα και το ωμέγα της δουλείας. Οι υποχρεώσεις συνδέονται με την έννοια του ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-28968973813229283682014-06-16T05:06:09.988-07:002014-06-16T05:06:09.988-07:00Το ερωτημα σου Κωνσταντη νομιζω οτι ειναι καιριο κ...Το ερωτημα σου Κωνσταντη νομιζω οτι ειναι καιριο και η δικη μου αποψη ειναι οτι οι υποδουλωνοντες αλλους ειναι περισσοτερο δουλοι στην ψυχη απο τους υποδουλωνομενους.<br />Υπαρχει ομως νομιζω και ενα ακομη καιριο ερωτημα σχετικα με το θεμα.<br />Ειναι δυνατον να σε υποδουλωσουν αν δεν εισαι ηδη δουλος;<br />Ακομη και σε εποχες που οι ανθρωποι γινοντουσαν δουλοι μετα απο εναν χαμενο πολεμο φαινεται οτι αυτοι που δεν ηταν εκ φυσεως η εξ εκπαιδευσεως επιδεκτικοι δεν γινοντουσαν ουτε καν προσπαθουσε κανενας να τους κανει δουλους.<br />Ο Ομηρος που περιγραφει τετοιες εποχες δεν αναφερει ποτε να εγινε δουλος ο Εκτορας ο Αινειας , ο Σαρπηδονας, ο Γλαυκος, ουτε κανενας μεγαλος ηρωας των Τρωων, ουτε αναμεσα στους Αχαιους υπαρχουν παραδοσεις ηρωων που εγιναν δουλοι, παρα μονο απο θεικη εντολη.<br />Λογικο, αν σκεφτεις οτι θα μπορουσες να εχεις τον Αιαντα η τον Αχιλλεα στο σπιτι σου δουλο. Μαλλον δεν θα εκλεινες ματι καθε νυχτα περιμενοντας απο που θα σουρθει.<br />Στη σημερινη εποχη φαινεται οτι οι περισσοτεροι ανθρωποι προθυμοποιουνται απο μονοι τους να γινουν δουλοι, ψαχνωντας γι αφεντικα μεσα σε θρησκειες κομματα και οτι αλλο τους δωσει την εντυπωση οτι μπορει να εξαγορασει την ελευθερια τους αντι καποιου πραγματικου η φανταστικου αντιτιμου.Γιαγκος Γεωργιοςhttps://www.blogger.com/profile/17395699064204965450noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-13329163001074382262014-06-15T13:13:14.345-07:002014-06-15T13:13:14.345-07:00Εγώ νομίζω ότι δεν μπορείς. Η σφαλιάρα που έχουμε ...Εγώ νομίζω ότι δεν μπορείς. Η σφαλιάρα που έχουμε φάει είναι τρομερή και φοβερή. Αλλά ακόμα υπάρχει ελπίδα, διότι αν καταρρεύσει το αφεντικό των αφεντικών, η πυραμίδα καταρρέει. Η πυραμίδα της εξουσίας στηρίζεται στη μοναδική πέτρα που βρίσκεται στην κορυφή.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-50547647759380793682014-06-15T12:22:31.836-07:002014-06-15T12:22:31.836-07:00Το θέμα είναι αν μπορείς να υποδουλώσεις τους άλλο...Το θέμα είναι αν μπορείς να υποδουλώσεις τους άλλους χωρίς να είσαι δούλος ο ίδιος.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-66803740371595386622014-06-15T11:36:23.491-07:002014-06-15T11:36:23.491-07:00Τον άνθρωπο τον απασχολεί το θέμα της υποδουλώσεως...Τον άνθρωπο τον απασχολεί το θέμα της υποδουλώσεως των υπολοίπων με απώτερο στόχο την επίτευξη των προσωπικών του συμφερόντων.<br />https://www.youtube.com/watch?v=YyaUtnWr8Gw<br />https://www.youtube.com/watch?v=qCAnZxUy6Qc<br />Flying Demonhttps://www.blogger.com/profile/02325868916616870526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-91233941267993810752014-06-15T01:28:54.773-07:002014-06-15T01:28:54.773-07:00(Kαλημέρα). Από όλα αυτά τα προηγούμενα συμπεραίνω...(Kαλημέρα). Από όλα αυτά τα προηγούμενα συμπεραίνω ότι τον άνθρωπο τον απασχολεί το θέμα της εξουσίας, το οποίο δεν είναι ένα αφηρημένο πρόβλημα, αλλά σχετίζεται με την καθημερινή του συμπεριφορά. Τόσο το πρόβλημα του Εβραϊσμού όσο και του αντισημιτισμού, αλλά και το πρόβλημα του κράτους και της παρούσας πολιτικής συγκυρίας αφορούν όλα το πρόβλημα της εξουσίας όχι σαν ένα ζήτημα αφηρημένο, αλλά σαν απορία για την ίδια τη συμπεριφορά του εαυτού.Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4415085535948171688.post-4154918639967034572014-06-14T02:17:03.473-07:002014-06-14T02:17:03.473-07:00Υ.Γ. H σύγχυση οφείλεται στο ότι οι προγενέστερες ...Υ.Γ. H σύγχυση οφείλεται στο ότι οι προγενέστερες εποχές της ανθρωπότητας ενυπάρχουν στις πιο προχωρημένες, οπως ακριβώς η παιδική ηλικία ενυπάρχει στην ενήλικη ςωή, Έτσι ένας πρώην ευρωπαιστής αριστερός μπορεί να είναι στην πραγάτικότητα μέλος του αγγλικού κόμματος (Αλαβάνος), 'ενας αρχηγός του κόμματος των ετεροχθόνων να φιλοδοξεί να γίνει αρχηγός του γαλλικού κόμματος (Τσίπρας) και ένα ναζιστικό κομματίδιο να συσπειρώνει σιγά σιγά μια πανανθρώπινη αποστροφή στην αδικία -Χρυσή Αυγή κατά Δημήτρη Κιτσίκη και Τάκη Φωτόπουλο και άλλους,Kωσταντῆς Λοῦκοςhttps://www.blogger.com/profile/05242954472747224763noreply@blogger.com